וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני עבר לניו יורק ניקס

יחתום לשלוש שנים וישתכר כ-65 מיליון דולר. במסגרת עסקת הענק יקבלו הניקס את בילאפס ויעבירו לדנבר את פלטון וגלינארי

אחרי שבועות ארוכים של שמועות, משא ומתן וסיקור תקשורתי נרחב זה נגמר: כרמלו אנתוני עבר לניו יורק ניקס. הפורוורד צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים ויתשכר 65 מיליון דולר. "בסופו של דבר זאת ההחלטה שלי", אמר כרמלו אנתוני לאחר סגירת הפרטים, "עשיתי מה שטוב לי, למשפחה שלי ולקריירה שלי, השבוע הזה היה מדהים, זאת החלטה שלא אתחרט עליה, לא אשכח את הרגע הזה". משחקו הראשון של אנתוני במדי הניקס צפוי להיות בגארדן נגד מילווקי בלילה שבין רביעי לחמישי.

התקשורת האמריקאית מדווחת הבוקר (שלישי) כי במסגרת עסקת הענק תעביר ניו יורק לדנבר את ריימונד פלטון, דנילו גלינארי, ווילסון צ'נדלר, טימופיי מוזגוב, אנתוני רנדולף ואדי קארי, וכן על הבחירה הראשונה שלהם ב-2014, והבחירות השניות של גולדן סטייט ב-2012 ו-2013, בתמורה לכוכב הנאגטס. במסגרת העסקה דנבר תשלח למינסוטה את קארי ורנדולף.

בתמורה תקבל ניו יורק את צ'ונסי בילאפס, שלדן וויליאמס, אנתוני קרטר ורנלדו בולקמן, ומינסוטה תעביר לניקס את קורי ברואר. "אני שמח שזה עבר", אמר מאמן דנבר ג'ורג' קארל, "הטיפול עבר כמו שצריך, יש בטרייד הזה עצבות, זה תמיד ככה". אנתוני קלע העונה במדי דנבר 25.2 נקודות בכ-35 דקות משחק, הוריד 7.6 ריבאונדים ומסר 2.8 אסיסטים. מלו קלע עד כה ב-45 אחוז ל-2 ו-33.3 אחוז ל-3. מלו נבחר על ידי דנבר במקום השלישי של דראפט 2003 - אחד האיכותיים בהיסטוריה - וממוצע הקריירה שלו עומד על 24.7 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים.

הטרייד הענק הזה משנה לחלוטין את פני הקבוצות, אשר נערכות לקראת הפלייאוף והעתיד, ובעצם בנו עצמן מחדש. כרמלו אנתוני, שסירב להארכת החוזה שהציעה לו דנבר - 65 מיליון דולר לשלוש שנים - ולא הסכים לעבור לניו ג'רזי, קיבל לבסוף את מבוקשו, וישחק בעיר הולדתו. מלו ישתף פעולה עם אמארה סטודמאייר, ולניקס יהיו שני כוכבים שאמורים להפוך אותה בעתיד הקרוב לקבוצת פלייאוף שתמודדת על האליפות.

צ'ונסי בילאפס הוותיק והטוב אמר בעבר כי הוא רוצה להישאר בדנבר, לפרוש בה, ולהשתלב במועדון, אולם במסגרת עסקת הענק גם הוא ישחק בתפוח הגדול. ריימונד פלטון, שהגיע בקיץ לניקס ורשם עד כה עונה מצוינת תחת מייק ד'אנטוני, ייטול את המושכות בנאגטס, שהתחמשו בפורוורדים דנילו גלינארי, ווילסון צ'נדלר, טימופיי מוזגוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully