וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: הרוקיס ניצחו את שחקני השנה השנייה 140:148

ג'ון וול נבחר ל-MVP של המשחק אחרי שחילק 22 אסיסטים לחבריו. קאזינס הפציץ 33 נקודות, גריפין הסתפק ב-14

חגיגות סוף שבוע האולסטאר נפתחו הלילה (בין שישי לשבת) בלוס אנג'לס, עם המשחק המסורתי שמפגיש בין שחקני השנה הראשונה לשחקני השנה השנייה. כרגיל, קיבלנו תצוגת היילייט נטולת הגנות שסיפקה הרבה בידור ליושבי הסטייפלס סנטר, שהסתיימה בניצחון של הרוקיס על הסופמורס בתוצאה 140:148.

בלייק גריפין, האטרקציה הגדולה של סוף השבוע שישתתף מחר בתחרות ההטבעות ומחרתיים יהפוך לרוקי הראשון מזה שמונה שנים שמשחק במשחק האולסטאר עצמו, שותף למספר מצומצם של דקות בהן רשם 14 נקודות. ג'ון וול התכבד לזכות בתואר ה-MVP של המשחק אחרי שחילק לחבריו לא פחות מ-22 אסיסטים, ושבר את שיאו של כריס פול שעמד על 17 אסיסטים במשחק הרוקיס ב-2007.

דמרקוס קאזינס, חברו של וול אשתקד במכללת קנטאקי, שכח מהצרות שלו בסקרמנטו והפגיז 33 נקודות ו-14 ריבאונדים, בעוד שטייריק אוונס הפצוע לא שותף אצל הסופמורס. מי שהחליף אותו היה ג'יימס הארדן שצלף 30 נקודות, דוואן בלייר הוסיף 28 נקודות ו-15 ריבאונדים.

במשחק הסלבריטאים, הרציני עוד פחות, הוביל סקוטי פיפן את נבחרת המזרח לניצחון 49:54 עם 17 נקודות, אך הפסיד את תואר ה-MVP של המשחק לג'סטין ביבר. הזמר בן ה-17, ששיחק בנבחרת המערב שאימן מג'יק ג'ונסון לצידם של שחקני עבר כמו אי.סי גרין וג'יילן רוז, התרוצץ בין רגליהם של הכוכבים וקלע שמונה נקודות שזיכו אותו בסימפטיה מחבר השופטים ובתואר ה-MVP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully