וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש האולסטאר: הוכרזו המתמודדים בתחרות הכישורים

אל כריס פול יצטרפו ג'ון וול, דרק רוז (אלוף 2009), ראסל ווסטברוק וסטפן קרי. דאנקן יפתח במקום יאו בחמישיית המערב

סוף שבוע האולסטאר של ה-NBA יתקיים בסטייפלס סנטר שבלוס אנג'לס בסוף השבוע הקרוב, והיום (שישי) חשפה הליגה את המשתתפים בתחרות הכישורים המסורתית - האחרונה שמתמודדיה עדיין לא הוכרזו. בניגוד לתחרות הקודמת, בה זכה סטיב נאש, השנה המוטיב הוא רכזים צעירים: כריס פול, דרק רוז, ג'ון וול, ראסל ווסטברוק וסטפן קרי יתחרו אחד בשני, כאשר רוז כבר זכה להניף את התואר באולסטאר 2009 בשיקגו. בניגוד לשנים עברו, הפעם הבחירה נעשתה על ידי הגולשים באתר ה-NBA, כאשר מקומו של פול הובטח ואליו הצטרפו הארבעה האחרים, שהקדימו את טייריק אוואנס, בארון דייויס, דרק פישר וטוני פארקר.

ואם באולסטאר עסקינן, גרג פופוביץ', שיאמן את נבחרת המערב במשחק שייערך בין ראשון ושני, החליט שטים דאנקן יהיה האיש שיחליף את יאו מינג בחמישיה. כזכור, הסנטר הסיני זכה, כהרגלו, למיליוני קולות שהבטיחו לו מקום בחמישיית המערב, אך לאור פציעתו הוא לא ייטול חלק בסוף השבוע, ומי שיחליפו בסגל של המערב הוא קווין לאב. עבור הביג פאנדמנטל, יהיה זה האולסטאר ה-13 בקריירה והפעם ה-12 ברציפות בה הוא פותח בחמישיה - שני רק לקובי בריאנט, שפתח כבר ב-13 משחקי אולסטאר רצופים.

"לא ציפיתי להיות כאן ובטח שלא ציפיתי לפתוח בחמישיה, כך זהו כבוד גדול עבורי", אמר דאנקן בצניעות אופיינית. "אני לא יודע, כל שנה איכשהו אני ממשיך להיות בחמישיה הפותחת, לא ברור לי למה אבל אקח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully