וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חמישי ברציפות לקינגס, 14 נקודות לכספי

סקרמנטו נכנעה לאוקלהומה סיטי 99:97 אחרי החטאה של אוונס עם הבאזר. קאזינס השתולל בחדר ההלבשה בסיום. 35 לדוראנט

סקרמנטו המשיכה הלילה (בין שבת לראשון) בצניחה החופשית שלה עם הפסד ביתי 99:97 לאוקלהומה סיטי. הקינגס, שמחזיקים במאזן הביתי הגרוע במערב, כבר סופרים חמישה הפסדים ברציפות, כולם בארקו ארנה, וכעת יוצאת קבוצתו של פול ווסטפאל למסע קשה של שבעה משחקי חוץ שעלול לדרדר את מצבם עוד יותר.

עמרי כספי שוב פתח בחמישייה ורשם משחק טוב שלא הספיק לקבוצתו. הפורוורד הישראלי סיים עם 14 נקודות (5 מ-13 מהשדה, 1 מ-5 לשלוש), 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-31 דקות.

הקינגס פתחו בהתלהבות, הוליכו לכל אורך הרבע הראשון וברחו ל-16:22 אחרי שלשה מוצלחת של כספי, אבל קווין דוראנט איפס את היד מהעבר השני והוביל את הת'אנדר ליתרון 24:27 בסיום הרבע. בהמשך הצטרף גם ראסל ווסטברוק לחגיגה של האורחים, שירדו להפסקה ביתרון 45:54.

הפער של אוקלהומה סיטי כבר צמח עד 49:60, לפני שטייריק אוונס החזיר את הקינגס עד 64:62 בלבד, אבל דוראנט התחמם מחדש והפער חזר להיות דו ספרתי. בדקות ההכרעה קיזזו המקומיים את הפיגור ל-99:97, ו-5.8 שניות לסיום החטיא דוראנט באופן מדהים שתי זריקות עונשין שנתנו לקינגס עוד תקווה, אבל אוונס החטיא ניסיון לשלשה מנצחת, אחרי עוד ניסה כספי לדחוק את הריבאונד פנימה אך נתקל בידו של דמרכוס קאזינס והכדור חמק החוצה.

דוראנט צלף 35 נקודות באחוזים טובים (13 מ-22 מהשדה), ווסטברוק הוסיף 22 נקודות ו-8 אסיסטים וג'יימס הארדן תרם 11 מהספסל. אוונס הוליך את המפסידים עם 30 נקודות ו-6 איבודים, קאזינס סיים עם 14 נקודות ו-12 ריבאונדים.

ווסטפאל לא מתרגש, קאזינס השתולל בסיום

"אני גאה במאמץ של הקבוצה", אמר ווסטפאל בסיום. "הדבר המשמעותי ביותר עבורנו היה האיבודים, שהיו יכולים לעשות את ההבדל במשחק. אנחנו מתקרבים למצב בו נוכל לנצח את הקבוצות המצוינות הללו אבל אנחנו עדיין לא שם".

בנוסף לצרות על הפרקט, נאלצו הקינגס להתמודד פעם נוספת עם מצבי הרוח של דמרקוס קאזינס, שהיה מעורב בתקרית עם חברו לקבוצה דונטה גרין בסיום המשחק, ועל פי דיווחים שונים בסקרמנטו לא הורשה לטוס עם הקבוצה לפיניקס, שם ישחקו הקינגס מול הסאנס בלילה שבין שבת לראשון.

קאזינס, שמעמיד ממוצעים של 13.9 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק בעונת הרוקי שלו, כעס על כך שהכדור לא הגיע אליו בהתקפה המכריעה של המשחק, וצעק על חבריו בחדר ההלבשה שהוא דורש לקבל כבוד למרות מעמדו כרוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully