וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה לגולדן סטייט 119:112, 14 לכספי

אליס שלח את המשחק להארכה שנייה לסיום, שם הלוחמים לא התקשו. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה וקטף 9 ריבאונדים

לאחר שלושה הפסדים ברצף, קיוותה סקרמנטו קינגס לקטוע את הרצף עם ניצחון באוקלנד נגד הווריורס בקרב בבית הפסיפי, אלא שגם הפעם, כמו במשחקם הקודם נגד פורטלנד, הקינגס היו צמודים במשחק, הגיעו להארכה ובסיומה הפסידו 119:112. אחרי 41 משחקים הקבוצה של פול ווסטפאל עם תשעה ניצחונות בלבד לעומת 32 הפסדים. הלוחמים במקום השלישי בבית עם מאזן של 23:18.

פול ווסטפאל אמר שהוא בונה על עמרי כספי בחמישייה, ואכן פתח עם הפורווד הישראלי. מעבר לכך, כספי נשאר על הפרקט כ-44 דקות (כזכור, מתוך 53), וסיים את המשחק עם 14 נקודות (4 מ-9 ל-2, 2 מ-6 ל-3), והיה קרוב לעוד דאבל-דאבל כשקטף תשעה ריבאונדים. כמו כן, הוא מסר 2 אסיסטים ואיבד כדור אחד.

ההפסד של המלכים כואב במיוחד, כאשר 11 שניות לסיום הם הובילו בשתי נקודות יתרון - 102:104. מונטה אליס קיבל את הכדור האחרון, כדרר, ושנייה לסיום עלתה לג'אמפ שוט קטלני מחצי מרחק, צ'אקה. הולכים להארכה. עוד לפני זה הם אף הובילו 90:99, אבל נראה שהמנטליות של הקבוצה הזאת שבירה מאוד כשהלוחמים הצליחו לקזז את כל היתרון תוך זמן קצר מאוד. בהארכה הקבוצה הביתית כבר רצה ולא התקשתה לפתוח את הפער הדרוש כדי לשייט בקלילות אל עבר עוד ניצחון ולנהחיל לסקרמנטו את ההפסד הרביעי ברציפות שלה.

טייריק אוונס דפק משחק מהאגדות ורשם שיא קריירה עם 35 נקודות ב-48 דקות וחצי, דימרקוס קאזינס קלע 21 והוריד 8 ריבאונדים, ושוב קורה שכשאשר השניים טובים מאוד הקינגס לא מנצחים. ג'ייסון תומפסון סיים עם 12 נקודות וכמות זהה של ריבאונדים. סטפן קארי המטיר 34 נקודות על הראש של הקינגס, כשאליס גיבה אותו עם 28 נקודות ו-9 אסיסטים, דייויד לי קלע 22 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, דורל רייט 13 ו-12.

"שיחקנו טוב והרצנו נכון את המהלכים שלנו בהתקפה", אמר בסיום ההפסד המאמן פול ווסטפאל, "אבל בסיום הפסקנו לתקשר ולהאמין אחד בשני. אם אנחנו לא בוטחים בהתקפה שלנו אנחנו לא ננצח משחקים. בגלל שיש לנו קבוצה צעירה לעתים אנחנו חסרים מנהיגות".

ווסטפאל התייחס לסל השוויון של מונטה אליס בשנת הסיום של המועד החוקי, ואמר: "קשה מאוד לכסות אותו, ובכל זאת טייריק עשה עבודה טובה עליו. הוא שם לו יד על הפנים, אבל אליס הצליח להוציא לפועל ולקלוע את הזריקה. היינו יכולים לעשות דאבל טים על אליס אבל אז היינו משחררים שחקן אחר ולא רצינו לתת להם זריקה חופשית לשלוש. חייבים לתת לאליס את הקרדיט על הסל, הוא שחקן נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully