וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקינגס הפתיעו את הניקס בגארדן, 6 נק' לכספי

הישראלי שיחק 25 דקות ותרם גם 7 ריבאונדים, קבוצתו נעזרה ב-29 נקודות של בנו אודריך וקטעה רצף של שלושה הפסדים

אחרי שלושה הפסדים רצופים בהם חסרה את טייריק אוונס הפצוע, קיבלה הלילה (בין שישי לשבת) סקרמנטו את כוכבה בחזרה, אך למרות שהציג יכולת חלשה הצליחו הקינגס לקטוע את רצף ההפסדים בצורה מרשימה עם ניצחון 83:93 על ניו יורק במדיסון סקוור גארדן.

עמרי כספי שותף ל-25 דקות בהן רשם 6 נקודות, כולן בזריקות מחוץ לקשת (2 מ-4 לשלוש, 2 מ-8 מהשדה בסך הכל), והוסיף 7 ריבאונדים. הפורוורד הישראלי עלה לפרקט לראשונה בפתיחת הרבע השני, בסיומו הוליכה קבוצתו 15:24, שיחק לכל אורך הרבע והיה חתום על שלשת מומנטום חשובה 40 שניות למחצית, כשהניקס כבר צימקו עד 40:43.

בהפסקה הוליכו האורחים 42:46, ואחרי שהניקס כבר התקרבו על לפיגור של שתי נקודות בלבד, הוליך בנו אודריך ריצה נוספת של הקינגס. הפעם הניקס לא הצליחו להתאושש, בעיקר עקב חולשתו המפתיעה של אמארה סטודמאייר (25 נקודות ב-6 מ-22 מהשדה ו-13 ריבאונדים), ומשחק הנפל של ריימונד פלטון (6 נקודות ב-2 מ-15 מהשדה).

אודריך הנהדר סיים עם 29 נקודות (11 מ-14 מהשדה), וחיפה על אוונס שהסתפק ב-9 נקודות ו-7 ריבאונדים. דמרקוס קאזינס הוסיף דאבל דאבל צנוע של 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, קארל לנדרי תרם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים מהספסל.

פול ווסטפאל היה מרוצה מאוד מהמלחמה של שחקניו, שרשמו שיאים עונתיים של ריבאונדים (60), חסימות (13) ואחוזי קליעה של היריבה (31.5%), ושיבח במיוחד את כוכב הערב, בנו אודריך: "היה לו משחק גדול, הוא שמר אותנו בתמונה בשני צדי המגרש. הכל הלך לו היום וידענו למצוא אותו לקליעה הקטלנית שלו מחצי מרחק בכל הסלים המכריעים".

אודריך עצמו אמר בסיום: "אני חושב שזה המשחק הראשון העונה ששיחקנו בו הגנה ממש טובה, ועצם העובדה שעצרנו את הניקס בצורה כזו היא סימן מעודד עבורנו. אני מקווה שנוכל להמשיך לשחק כך גם במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully