וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל-דאבל לכספי בניצחון סקרמנטו על פיניקס

צלף 14 נקודות (כולל שלשה נהדרת בסיום) והוריד 10 ריב', ב-89:94 של הקינגס. 28 נקודות לקאזינס. כספי מפרגן לחברים

במצב של שוויון 89:89, כ-25 שניות לסיומו של המשחק המותח של סקרמנטו נגד פיניקס, קיבל עמרי כספי מסירה מפו ג'טר ושלח אותה מדאון טאון היישר אל הסל. בום. צ'אקה. סקרמנטו עלתה ליתרון שלוש בארקו ארינה ואחרי הסל הגדול הזה כבר לא היה אף כוח שבעולם שימנע ממנה את הניצחון המתוק כל כך 89:94 על הסאנס (18:14) בקרב בבית הפסיפי. הקינגס, עדיין הגרועים בליגה לפחות מבחינת המאזן, משיגים ניצחון שביעי (24:7).

מעבר לשלשה הנהדרת שלו, הפורוורד הישראלי, שמיעט לשחק לאחרונה ודיבר על כמה שהישיבה על הספסל מוזרה וקשה לו, שיחק הפעם כ-34 דקות וגמר את המשחק עם דאבל-דאבל מרשים ביותר. כספי, שלא פתח בחמישייה, קלע 14 נקודות באחוזים מצוינים (0 מ-1 ל-2, 4 מ-6 ל-3, 2 מ-2 מהקו), הוריד 10 ריבאונדים, מסר אסיסט אחד, חטף כדור אחד ואיבד גם אחד. מי אמר שאין לכספי מקום בחבורה המובילה של הקינגס?

הסאנס פתחו טוב את המשחק בארקו ארינה והובילו כבר אחרי הרבע הראשון ב-10 נקודות יתרון (17:27), אבל סקרמנטו הצליחה לשמור את עצמה בתמונה ובמחצית השנייה צימקה את הפער, כאשר ברבע האחרון היא בכלל השתגעה עם 16:29. מי שלהט, בעיקר ברבע הרביעי היה דימרקוס קאזינס, שסופסל לאחרונה, והפעם הבין היכן הוא נמצא. קאזינס סיים את המשחק עם שיא קריירה של 28 נקודות, 13 מתוכן ברבע הסופי, כשהוא גם הוריד 8 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים.

פרנסיסקו גארסיה, שעלה בחמישייה, גם נתן משחק טוב מאוד במדי הקינגס עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ייסון תומפסון וקארל לאנדרי (12 כדורים חוזרים) הוסיפו 11 נקודות כל אחד לקבוצה של פול ווסטפאל. הפעם היה זה תורו של טייריק אוונס להיות חלש עם 6 נקודות בלבד, אבל כשמנצחים זה קצת פחות משנה. סטיב נאש הוליך את קלעי הסאנס עם 20 נקודות ו-12 תופינים, כאשר וינס קרטר, שמתרגל לחיים החדשים שלו באריזונה, קלע 17 נקודות. שחקן נוסף חדש בשכונה, מרטין גורטאט, הוסיף 16 נקודות וקטף 6 ריבאונדים, כאשר גרנט היל נדחק אחורה עם 13 נקודות ו-6 קטיפות.

ווסטפאל על קאזינס: "תצוגה מן המעלה הראשונה"

עמרי כספי סיים, כאמור, משחק מצוין ששיאו היה בשלשה שתקע על הראש של הסאנס כ-25 שניות לסיום. כספי לא שכח לפרגן לפו ג'טר, האיש שמסר לו את הכדור, ואמר: "אני חושב שפו העניק לנו קצב מצוין במשחק, מצא אותנו חופשיים ועשה לחץ בהגנה".

מי שנתן הופעה מצוינת היה קאזינס, עם 28 נקודות בשיא קריירה, 13 מתוכן ברבע האחרון. "הוא הופך יותר ממושמע מעת לעת, והוא עשה כמה מהלכים גדולים במשחק", אמר עליו מאמן הקבוצה פול ווסטפאל. "זו הייתה תצוגה מן המעלה הראשונה".

כספי הוסיף על דברי מאמנו לגבי קאזינס: "הוא רוצה לנצח. זה הכל. הוא תחרותי מאוד, הוא בחור נהדר וקולגה מצוין לקבוצה. הוא כל כך רוצה לנצח. הוא ייקח את הזמן כדי לצמוח ולהתפתח כשחקן וכאדם".

"בכל יום שחולף הוא הולך ומשתפר", פרגן גם פו ג'טר לקאזינס. "הוא בעיה, במובן החיובי של המילה. הוא בעיה. הוא גדול, הוא יכול לקלוע, הוא יכול לעשות הכל, ועכשיו הוא גם משתפר בצד ההגנתי. הוא צריך לעשות צעדים קטנים, אנחנו צריכים את היכולת הטובה שלו כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully