וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד דרמטי לקינגס, 16 נקודות לכספי

אוונס החטיא זריקת עונשין, והקליפרס ניצחו 99:100. הישראלי רשם משחק טוב מאוד. ווסטפאל: "המשחק הכי טוב של טייריק"

גם שינוי קו המחשבה של פול ווסטפאל לא עזר לו, כאשר סקרמנטו קינגס שוב נוצחה הלילה (בין שני לשלישי) על ידי לוס אנג'לס קליפרס (22:10) 100:99. אלא שהפעם, למרות ההפסד שמשאיר את הקינגס כקבוצה עם המאזן הכי גרוע בליגה (23:5) ובניגוד למשחקים קודמים, סקרמנטו נראתה הרבה פחות אדישה, אנמית ונאיבית. ווסטפאל החליט, כאמור, על שינוי קו כשהלך עם השחקנים הוותיקים של הקבוצה וניסה בעזרתם לנצח. נראה שמשהו חלחל למלכים והם מבינים את המצב העגום שלהם.

הפורוורד הישראלי עמרי כספי נתן משחק טוב מאוד של 16 נקודות. כספי לא פתח בחמישייה של הקינגס, ונכנס לראשונה, כמעט כרגיל, לקראת סיומו של הרבע הראשון ושלף שתי שלשות מהירות כבר עם כניסתו. בסך הכל כספי שיחק כ-23 דקות וקלע כאמור 16 (2 מ-5 ל-2, 4 מ-7 ל-3), הוריד 2 ריבאונדים, מסר 2 אסיסטים ואיבד 2 כדורים. גם ברגעי ההכרעה המותחים נשאר כספי על הפרקט.

הקליפרס, מעודדים מהניצחון האחרון שלהם בסטייפלס סנטר על פיניקס, הגיעו לארקו ארנה, פתחו טוב והובילו בתשע נקודות עם סיומה של המחצית הראשונה (49:58). לרבע השלישי עלו הקינגס נחושים הרבה יותר. הם הציגו הגנה לוחמנית וגם משחק התקפה יעיל הרבה יותר מאשר במשחקים הקודמים. עם ריצה של 2:12 עלו הקינגס ליתרון לאחר הרבה זמן, אלא שהקליפרס, הרבה בניצוחם של אריק גורדון ובלייק גריפין, שממשיך לרחף לגבהים מדהימים, שבו להוליך. בכל זאת, סקרמנטו ירדה בסיומו של הרבע השלישי בשוויון 76:76.

הקבוצה האורחת לא התרגשה ושבה להוליך ברבע האחרון, אבל סקרמנטו, במאמץ עילאי אחרון, צימקה את היתרון עד כדי נקודה (96:95), כדקה לתום המועד החוקי. ביתרון נקודה לקליפרס (97:98) הצליחו הקינגס לעצור בהגנה את האורחים ויצאו להתקפה בה יכלו לעלות ליתרון, אבל טייריק אוונס, למרות שחזר לעצמו עם משחק מצוין, הלך עם הראש בקיר ונתקל בחתיכת חומה. הקליפרס עפו למתפרצת ובלייק גריפין עשה טעות כשקבר דאנק חזק, במקום לשמור חזק על הכדור ועל הניצחון.

לקינגס נותרו 5 שניות על השעון, ואוונס קיבל במזל מהשופטים שלוש זריקות. במצב של 1.9 שניות הוא ניגש לקו לשלוש זריקות ויכול היה לשלוח את המשחק להארכה. אוונס קלע את השתיים הראשונות, אולם החטיא את השלישית. הכדור חזר לידיו, אבל זריקה נוספת שלו לא נכנסה, והקינגס שוב מפסידים.

גורדון סיים משחק נהדר עם 31 נקודות, בעוד גריפין הוסיף 24 נקודות ו-14 ריבאונדים והרבה התעופפויות באוויר. אוונס, כאמור, אחרי כמה משחקים עבשים ירה 32 נקודות עבור הקינגס, אבל מהמשחק הזה יזכרו לו כנראה דווקא את החטאת העונשין בשניה האחרונה. בנו אודריך צלף 14 ומסר 6 אסיסטים, קארל לאנדרי סיים את המשחק עם 13 נקודות.

טייריק אוונס: "יכולתי לחכות עם זריקת העונשין האחרונה"

פול ווסטאפל עדיין עם המאזן הגרוע בליגה, אבל נשמע קצת מעודד יותר מההופעה של הקבוצה: "עשינו מספיק כדי לנצח. אני חושב שברבע האחרון עשינו כמה מהלכים גדולים וקלענו זריקות מצוינות". המאמן התייחס, כמובן, להופעה הנהדרת של טייריק אוונס: "זה היה המשחק הכי טוב שלו העונה. זה היה נהדר לראות, זה הדבר הטוב ביותר שיצא מהמשחק הזה. אם הוא ימשיך ככה, יקרו לנו דברים טובים בעתיד".

אוונס, שנתן הופעה מצוינת עם 32 נקודות אבל החטיא את זריקת העונשין האחרונה שלו (מתוך שלוש) ועוד זריקה נוספת שנפלה לידיו, אמר בסיום: "זה לא נעים. אולי קצת מיהרתי עם זריקת העונשין האחרונה שלי, יכולתי לחכות איתה עוד". הגארד דיבר על חזרתו בגאון: אני מנסה לשים את העבר מאחוריי ומנסה לא לחשוב על שום דבר. עד המשחק הזה שיחקתי נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully