וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינאס לאורלנדו, קרטר לפיניקס

הגארד עבר במגה-טרייד למג'יק, שיקבלו גם את ריצ'ארדסון וטורקוגלו. אייר קנדה יעבור לפיניקס, רשארד לואיס לוושינגטון

טרייד ענק נערך הערב (שבת) ב-NBA ובו מעורבות אורלנדו, וושינגטון ופיניקס. במשך השבועות האחרונים הוזכרו גילברט ארינאס ו-וינס קרטר כמועמדים להחליף קבוצות, אלא שהערב נסגרה עסקה גדולה ומרתקת פי כמה, שבסופו של דבר נראית כך:

אורלנדו תוותר על וינס קרטר, רשארד לואיס, מרצ'ין גורטאט ומייקל פייטרוס, ותקבל חזרה את גילברט ארינאס, הידו טורקוגלו ג'ייסון ריצ'ארדסון וארל קלארק.

פיניקס נפרדת מג'ייסון ריצ'ארדסון, הידו טורקוגלו וארל קלארק, בתמורה לוינס קרטר, מייקל פייטרוס, מרצ'ין גורטאט ו-3 מיליון דולר מהמג'יק.

וושינגטון תוותר על גילברט ארינאס ותקבל את רשארד לואיס.

מה האינטרס?

מבולבלים? ובכן, העסקה צפויה לשנות עד מאוד את שלושת המועדונים. אורלנדו חיפשה זה זמן מה להתחזק על מנת למצוא את הגרוש ללירה שכל כך חסרה לה, ואין ספק כי צירופם של ארינאס, ריצ'ארדסון וטורקוגלו - שלשה קלעים מצוינים לאחת מקבוצות ההתקפה הטובה בליגה - עשויה להיות מכרעת, בעוד הויתור על רשארד לואיס וחוזהו העצום לא צפוי להשפיע יתר על המידה. עם זאת, חשוב לציין כי המג'יק מקבלים בחזרה חוזה ענק של 60 מיליון דולר לארבע השנים הקרובות אותו נושא ארינאס, ואם אייג'נט זירו לא יגיע ברוח הנכונה לפלורידה זה עשוי לסנדל את עתיד המועדון.

החוזה העצום של גילברט הוא גם הסיבה של וושינגטון לטרייד. בחירתו של ג'ון וול הפנטסטי בדראפט העניקה לוויזארדס פרנצ'ייז פלייר חדש בעמדת הרכז, וארינאס הבעייתי הוא לא הדמות האידיאילית שבמועדון מהבירה רצו לראות לצד שחקן העתיד שלהם. רשארד לואיס יעניק לוויזארדס אופציית קליעה נוספת, ואף שחוזהו מנופח גם כן (66.5 מיליון דולר), הוא מסתיים שנה לפני זה של ארינאס.

בפיניקס השלימו ככל הנראה עם ההנחה שהקבוצה הנוכחית לא מסוגלת להשיג יותר ממאבק פלייאוף עתידי, והם מתחילים בבניה מחדש. החוזה הגדול של ג'ייסון ריצ'ארדסון (14 מיליון דולר) אמנם עמד להסתיים בתום העונה, אך כמוהו גם זה של וינס קרטר שהם מקבלים בתמורה, והויתור על העסקה הנוראית שטורונטו העניקה להידו טורקוגלו (44 מיליון דולר ל-4 השנים הקרובות) יהיה מהותי עד מאוד. ומה לגבי השחקנים שמגיעים לאריזונה? בחוזה של פייטרוס נותרה עונה אחת, לאחריה מחזיק הצרפתי באופציית שחקן לעונה נוספת, וזהו של גורטאט בסך הכל סביר (כ-31 מיליון דולר ל-4 שנים). במישור המקצועי פיניקס מקבל גארד-פורוורד הגנתי שמסוגל לקלוע מבחוץ, ושחקן פנים לא רע בכלל שלראשונה בקריירה צפוי סוף סוף לפתוח בחמישיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully