וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ונסי בילאפס: "קארל הוא אדם מיוחד מאוד"

רכז דנבר החמיא למאמנו, שרשם ניצחון 1,000: "הניצחונות על הסרטן הם הגדולים ביותר שלו". ספולסטרה: "הבחורים נהנו"

דבר נפל הלילה (בין שישי לשבת) בליגה הטובה בעולם, כאשר מאמן דנבר ג'ורג' קארל השיג ניצחון מספר 1,000 בקריירה. המאמן האגדי, שהחל את קריירת הכדורסל שלו לפני כארבעה עשורים והתמודד עם מחלה קשה, רשם ציון דרך השמור רק למאמנים הגדולים במשחק.

"זה בלתי ייאמן", אמר צ'ונסי בילאפס בסיום הניצחון 116:123 של דנבר על טורונטו ראפטורס בחוץ. "יש לו אמנם 1,000 ניצחונות, אבל הוא ניצח את הסרטן פעמיים ואני חושב שאלו הניצחונות הכי גדולים בחייו. לא הרבה אנשים יכולים להתגאות בהישגים הללו. זה מיוחד מאוד, הוא אדם מיוחד מאוד, גם לעבור את מה שהוא עבר וגם להימנות על החבורה של מאמני העלית בליגה".

קארל הנרגש אמר בסיום: "אני מרגיש מחובר עם השחקנים שלי. הרבה פעמים במהלך עונת ה-NBA מאמן ושחקנים לא מרגישים מחוברים, הם רבים פעמים רבות, אבל זה היה רגע, לא רק על הפרקט אלא גם בחדר ההלבשה, שהרגשנו מחוברים. זה מרגיש מצוין. אני ארגיש נהדר בימים הבאים, ואז נדאג איך לשפר את המאזן שלנו בליגה ולא נדאג יותר לגבי ג'ורג' קארל".

נואה: "חבל שלא נוכל לצאת לרחובות כעת"

שיקגו בולס אירחה בביתה את האלופה לוס אנג'לס לייקרס וגברה עליה 84:88. דרק רוז ממשיך את העונה המצוינת שלו כשהוביל את הבולס עם 29 נקודות. "הניצחון הזה מוכיח לנו עד כמה טובים אנחנו יכולים להיות", אמר בסיום קרלוס בוזר, שסיים את המשחק עם 10 נקודות. "ניצחנו את ההצגה המהלכת", התבדח סנטר השוורים ג'ואקים נואה. "זו הרגשה נהדרת. זה רק מצער שלא נוכל לצאת כעת לרחובות".

* הספרס קצרו ניצחון 19 העונה, עם 92:108 על ההוקס, כאשר ריצ'רד ג'פרסון מוביל את הקבוצה של גרג פופוביץ' עם 18 נקודות. "למרות שקלענו באחוזים טובים במשחק (57 אחוזים), האיבודים שלנו פגעו בשטף המשחק", אמר ג'פרסון. "המטרה שלנו היא להשיג רוטציה רחבה וטובה. טוני פארקר עשה עבודה נהדרת כשחדר ומצא את האיש הפנוי בכל פעם. טוני ידע למצוא אותי ואני השחלתי אותו פנימה, זה קורה משילוב שמצליח לאחר שנה ביחד".

* אמארה סטודמאייר הובא הקיץ לניקס במהלך גדול מאוד. ההתחלה הייתה צולעת מאוד, אבל הפורוורד-סנטר המצוין מוכיח את עצמו לאחרונה, וגם הלילה הציג משחק מצוין של 36 נקודות ו-10 ריבאונדים, למרות שגם איבד 11 כדורים. "לא ידעתי שאיבדתי כל כך הרבה כדורים", אמר אמארה בסיום. "לא היה לי אפילו שמץ, אך כשמאבדים הרבה כדורים ובכל זאת מנצחים זה מעיד שיש לנו קבוצה טובה". ריימונד פלטון החמיא לחברו לקבוצה: "דבר אחד ידוע על אמארה, זה שהוא יודע לקלוע. מה שלמדתי עליו הפעם שהוא יודע לקלוע מעמדות רבות".

* מיאמי החלה לשחק כדורסל, וכאשר שלושת הטנורים שלה עובדים בהרמוניה זה נראה טוב. ההיט ניצחו את גולדן סטייט בחוץ 84:106. "במחצית השנייה הראינו יותר את הזהות שלנו", אמר מאמן ההיט אריק ספולסטרה בסיום, לאחר שלפני תקופה היה נתון בסכנת פיטורים. "הגנו ויצאנו להתקפות מעבר. אני חושב שהבחורים נהנו במשחק, אבל חשוב מכך הם הבינו את ההתאמות שלנו. אי אפשר לרוץ אם אתה לא משיג ריבאונדים ועצירות בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully