וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "יהיה אמוציונלי, יהיה כיף, יהיה מצחיק"

לברון ג'יימס מתכונן לחזרתו לקליבלנד (בין ה' ל-ו', 3:00, 5+ לייב). שאקיל עוקץ: "כבר התערבנו אם הוא יזרוק את הטאלק"

מהרגע שלוח המשחקים של עונת ה-NBA פורסם, כולם חיכו למשחק הזה, ומחר בלילה (בין חמישי לשישי) זה קורה: לברון ג'יימס מגיע עם מיאמי לקליבלנד. אחרי שהוא שמע מסרים בוטים מדן גילברט, אחרי שהוא כבר ראה את החולצה שלו נשרפת ברחובות העיר, אחרי שהוא קורא את הדיווחים על קבלת הפנים שמצפה לו - גם לברון יודע שהוא עומד בפני חוויה מיוחדת.

"אני מוכן לכל תגובה שלא תהיה", אמר ג'יימס, "זה הולך להיות מאוד אמוציונלי. אני מוקיר תודה גדולה לעיר הזאת ותודה גדולה לאוהדים שאיפשרו לי לא רק להראות את הכישרון שלי, אלא גם לגדול כילד צעיר ולהתפתח לגבר בשבע השנים שלי שם. זו הולכת להיות חוויה חזקה, זה בטוח".

לשמחתם של שחקני ההיט, לוח המשחקים לא מאפשר להם לחשוב יותר מדי על המשחק, מאחר שהלילה הם ישחקו מול דטרויט, ולכן יגיעו לקליבלנד רק ביום המשחק. "במידה מסוימת זה יתרון, זה מרגיע אפילו", אמר כריס בוש, שכבר מוכן למפגן שנאה, "זה ללא ספק משהו שאנחנו מדברים עליו. אנחנו קצת סקרנים לראות מה יהיה שם. כולנו ראינו מה קרה בקליבלנד אחרי שהוא עזב, אנשים לקחו את זה קשה מאוד".

"יהיה כיף, אבל גם מרוקן מבחינה רגשית", הודה ג'יימס, "מצד אחד זה יהיה קשה, אך מצד שני יהיה מצחיק אותי לראות אותי באותו מקום, אבל במדים שונים, בחדר ההלבשה של האורחים, יושב על הספסל של האורחים".

רוצים לראות טאלק

מי ששולח עקיצה לעבר לברון הוא שאקיל אוניל, שתוהה אם גם הפעם לברון יעשה את טקס הטאלק המפורסם. "אני מת לראות אותו עושה את זה", אומר שאק, "יש לנו התערבויות על זה". דווין וויד נחלץ לעזרתו של חברו: "הוא עשה את זה תמיד, אז שיעשה את זה גם הפעם. אם הוא לא יזרוק, אני אעשה את זה בשבילו".

שאקיל, שגם הוא חזר בעבר למקומות אליהם היה מחובר ונטש, מספר: "אם כשחזרתי לאורלנדו זה היה טעון ברמה 6 וכשחזרתי ללוס אנג'לס זה היה ברמה 7, עכשיו זה בערך 12".

"אף אחד לא רוצה לחזור למקום שנתת לו כל כך הרבה, ולספוג שריקות בוז", הודה דווין וויד, שיודע שקבוצתו במאזן לא מרשים של 5:2 בדרכים, "הדבר היחיד שאני אומר לו, זה שלא ינסה לקלוע 100 נקודות. בסופו של דבר, אנחנו חייבים לנצח, זה הדבר היחיד שחשוב".

ובינתיים גם בקליבלנד מנסים להרגיע את האווירה. דן גילברט, אחד שנהג לחמם אותה בעבר, כבר הודיע שהסדרנים יאסרו על הנפת שלטים עם מסרים בוטים מדי, והצהיר שהקבוצה תעשה הכל על מנת לשמור על בטיחותו של לברון. "אתה לא רוצה שמישהו יעשה משהו מטופש", אמר גילברט, "אני בטוח שהאוהדים יביעו את התחושות שלהם, אבל כל עוד כולם שומרים על החוקים, יהיה בסדר. אני מאמין שהקהל בקליבלנד יעשה את הדבר הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully