וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "כולנו מרגישים טוב יותר אחרי השיחה"

שחקני ההיט ערכו אסיפת חירום ללא מאמנם בעקבות ההפסד בדאלאס. לברון: "המאזן משקף את היכולת הנוכחית שלנו"

מיאמי חזרה הלילה (בין שבת לראשון) להפסיד כשנכנעה 96:85 לדאלאס. אחרי שהניצחון על פילדלפיה קטע להיט רצף של שלושה הפסדים, השלישייה המדוברת שלה לא הצליחה לעצור את המאבריקס הלוהטים, שרשמו ניצחון חמישי ברציפות, וצנחו למאזן חוץ של 4:0 העונה מול קבוצות עם מאזן חיובי.

עם סיום המשחק הסתגרו שחקני מיאמי לאסיפת חירום, שמיד גררה גל של שמועות בנוגע לרצון של רבים מהם לראות את פט ריילי מחליף את אריק ספולסטרה על הקווים. "הרגשנו שהיינו צריכים את זה", הסביר דווין וויד, שחזר לעצמו עם 22 נקודות. "אנחנו במאזן 8:9 ואנחנו משחקים כמו קבוצה במאזן 8:9. זו קבוצה חדשה, וכל השחקנים צריכים להבין אחד את השני ולהקשיב זה לזה. אחרי השיחה כולנו מרגישים טוב יותר. המצב קשה עכשיו כי אני יודע מה הפוטנציאל של הקבוצה הזאת, ומה החזון שעמד מאחוריה כשהיא הורכבה בקיץ".

לברון ג'יימס, שקלע 23 נקודות אך קלע רק 5 מ-19 מהשדה, הוסיף: "לכולם הייתה הזדמנות להגיד מה שעל ליבם בנוגע לפתרונות שצריך למצוא. אני לא חושב שהמאזן שלנו משקף את הרמה של הקבוצה, אבל הוא משקף את היכולת הנוכחית שלנו".

בדאלאס לא התחשבו בצרות של האורחים מפלורידה, והתעודדו עוד יותר יומיים לאחר שקטעו לסן אנטוניו רצף של 12 ניצחונות. "זה היה שבוע גדול בשבילנו", אמר ג'ייסון קיד, שקלע 5 נקודות וחילק 13 אסיסטים. "השגנו כמה ניצחונות חשובים, בעיקר השניים האחרונים. אמרנו לקרון לזרוק עם יותר בטחון, היום הלכנו אליו הרבה יותר והוא עשה את העבודה". מאמנו ריק קרלייל הוסיף: "הצבנו לעצמנו משימה להיות משוחררים מהרגע הראשון. רצינו להוכיח להם שאנחנו מסוגלים להתמיד במשחק הריצה וזה השתלם לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully