וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי עלה כמחליף וקלע 2 נק' בהפסד לניקס

סקרמנטו נכנעה לניקס 113:106 ורשמה הפסד שישי ברציפות, הישראלי איבד את מקומו בחמישייה ושותף רק 14 דקות

סקרמנטו המשיכה הלילה (בין רביעי לחמישי) בתקופה הרעה שלה ורשמה הפסד שישי ברציפות כשנכנעה בבית 113:106 לניו יורק. בניסיון לזעזע את הקבוצה ערך פול ווסטפאל שני שינויים בחמישייה כשעמרי כספי ובנו אודריך ירדו לספסל ולות'ר הד וג'ייסון תומפסון פתחו במקומם, אבל הקינגס לא גילו שום סימני התאוששות ואיפשרו לניקס לקטוע רצף של שישה הפסדים רצופים דווקא בארקו ארנה.

כספי שותף כמחליף ל-14 דקות בלבד, בהן הספיק לקלוע שתי נקודות (0 מ-2 מהשדה, 2 מ-2 מהקו), ולקלוט שני ריבאונדים. הפורוורד הישראלי קם מהספסל שש דקות מפתיחת המשחק והיה שותף לרבע הראשון המצוין של הקינגס שהוליכו בסיומו 13:27. אבל ברבע השני ההגנה של המקומיים התפרקה ואיפשרה לניקס לקלוע 40 נקודות שהקפיצו אותם ליתרון 49:54 בהפסקה.

ברבע השלישי הריץ אמארה סטודמאייר את הניקס ליתרון דו ספרתי לפני שקרל לאנדרי החזיר את הקינגס עד לפיגור של 93:90 באמצע הרבע האחרון, אבל דנילו גלינארי המצוין הוביל ריצה נוספת של הניקס בדקות הסיום. כספי נשלף על ידי ווסטפאל מהספסל לראשונה במחצית השנייה רק 50 שניות לסיום בפיגור 107:101, ולא הצליח למנוע מקבוצתו להמשיך בשרשרת ההפסדים, אותה ינסו לבלום בלילה שבין שישי לשבת כשניו ג'רזי תגיע לסקרמנטו.

סטודמאייר וגלינארי סיימו עם 27 נקודות כל אחדל למנצחים, ריימונד פלטון עזר להם עם 16 נקודות. טייריק אוואנס קלע 23 נקודות לקינגס והוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לאנדרי רשם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, אודריך תרם 18 נקודות מהספסל והרוקי דמרקוס קאזינס הוסיף דאבל דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים.

"הצגנו היום לפרקים כדורסל מצוין ולפרקים כדורסל ברמה של כיתה ו'", סיכם ווסטפאל סיום. "זה היה עצוב ברמה שקשה לתאר, ופשוט לא הצלחנו למצוא את האיזון. אנחנו מחפשים עקביות ולא מצאנו אותה הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully