וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה מוכח - אמארה בישראל

הכוכב תועד מטייל בירושלים על ידי מגד גוזני, ונשמע זהיר לגבי שורשיו היהודיים: "חושב שיש לי שורשים עבריים, אחקור את זה"

כוכב העל של ניו יורק ניקס, אמארה סטודמאייר, שחתם בקבוצה מהתפוח הגדול לפני זמן קצר לתקופה של חמש שנים תמורת 100 מיליון דולר, נחת בישראל בבוקר יום רביעי, והיום (חמישי) הוא כבר תועד על ידי צלמת וואלה! ספורט מגד גוזני כשהוא מתייר בירושלים עם פמלייתו.

אחרי שכבר הצהיר על שורשיו היהודיים, סטודמאייר היום כבר נשמע יותר זהיר, כשהודיע ש"רק כדי להבהיר: אני לומד היסטוריה ואני רוצה ללמוד הכל על כל הדתות. אני חושב שיש לי שורשים עבריים, ואני חוקר את זה". לאחר מכן שלח אמארה הודעה נוספת: "ממש כיף לי פה בירושלים, עם משפחה וחברים. זה נפלא להיות פתוח כלפי תרבויות אחרות. ללמוד את המורשת שלך מאוד חשוב. "מהו עץ בלי שורשים? לחיים!".

בראיון שנתן אמש (רביעי) לעיתון "ג'רוזלם פוסט", אמר אמארה: "ארץ הקודש תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות שלי לביקור, וכשהאפשרות הזו עלתה לא רציתי לדחות אותה ברגע נוסף. הגעתי לכאן לחופשה וכדי לנוח לפני העונה הבאה ב-NBA". סטודמאייר מתכנן לשהות כשבוע בישראל, לפני שהוא שב לניו יורק על מנת להחל בהכנות לקראת העונה הבאה.

"אני לא מחשיב את עצמי כאדם דתי ומאמין, אבל בהחלט מחובר מבחינה אישית לרוח ולשורשים שלי", הוסיף אמארה בראיון לעיתון. "הבנתי בצעירותי שאמי יהודייה וזה מהווה חלק חשוב בחיי. מעולם לא הסתרתי את השורשים שלי, זה פשוט דבר שלא יצא לאוויר העולם. אני גאה להיות יהודי ומקדש את השורשיים היהודיים שלי.

"אני רוצה להודות לכל האוהדים שלי בישראל", הוסיף סטודמאייר, שאולי כעת יהנה לתמיכה גורפת יותר בתפוח הגדול גם מהקהילה היהודית בעיר. שבע שנים אחרי שנבחר לרוקי השנה ב-NBA והצטרף לשמות גדולים כמו ווילט צ'מברליין, לארי בירד ומייקל ג'ורדן, שגם עשו זאת, ואחרי שמונה שנים בפיניקס סאנס, הגיע אמארה בקיץ בקול תרועה רמה לניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully