וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק פישר ייפגש עם פט ריילי

גארד הלייקרס קרוב לסיכום באלופה, אך ישמע מה יש לנשיא ההיט להציע. תומאס חתם בבובקאטס, קורבר סיכם בבולס

נראה שמיאמי עדיין לא סיימה את מסע הרכש האימתני שלה, כאשר מקור בליגה הדליף כי שחקנה הוותיק של הלייקרס, דרק פישר, עתיד להיפגש עם נשיא ההיט פט ריילי וידון עימו לגבי מעבר אפשרי.

פישר אמנם מעדיף לחתום על חוזה חדש בלייקרס, לאחר שבסיומה של העונה בה עזר לקבוצה לזכות באליפות שנייה ברציפות סיים את חוזהו בה, אבל פישר, כך לפי אותו מקור, זקוק לחקור ולברר את כל הכיוונים העומדים בפניו, ביניהם גם לשמוע את הצעתו של ריילי. אולי החתמת הטריו - לברון, וויד ובוש - תעבוד על פישר.

אותו מקור עוד מסר כי המגעים בין פישר והלייקרס חיוביים, כאשר הקבוצה נתנה לו הצעה טובה יותר ממה שפורסם לראשונה (לעונה אחת בגובה של 2 מיליון וחצי דולרים). פישר, שחזר ביום רביעי מטיול לסין, נפגש כבר מספר פעמים עם הג'נרל מנג'ר של הצהובים, מיץ' קופצ'ק.

מלבד מיאמי, מי שעוד הביעו עניין בגארד הוותיק של הקבוצה מעיר המלאכים, שזכה בחמש אליפויות בקריירה, הן שיקגו בולס וניו ג'רזי נטס המתחדשות.

מוקדם יותר השבוע, כשנודע על המגעים שפישר מנהל עם הקבוצה ועל הרצון של מועדונים אחרים לראות אותו בשורותיהם, יצא קובי בריאנט בהודעה מהירה על נחיצותו: "אנחנו חייבים להחתים אותו. זו בכלל לא שאלה אם הוא יחזור, השאלה היא רק מתי. לא מעניין אותי מה המחיר. הלייקרס צריכים לעבוד ולהחזיר אותו לקבוצה כי הוא משמעותי מאוד למועדון".

בוזר נלהב להביא את קורבר לבולס

שארלוט בובקאטס החתימה את הפורוורד טיירוס תומאס על חוזה לחמש עונות תמורת 40 מיליון דולר. תומאס הגיע באמצע העונה שעברה (פברואר) בטרייד לקבוצה של מייקל ג'ורדן מהמועדון בו שיחק לשעבר הבעלים, שיקגו בולס. "טיירוס שמח שהעסקה נחתמה", אמר סוכנו של השחקן בריאן אלפוס. "הוא שמח מאוד על שובו לשארלוט ועבור כך שישחק אצל המאמן לארי בראון". הבובקאטס אף הביאו את שחקן סקרמנטו ו-וושינגטון לשעבר, הפורוורד דומיניק מגוויר, והחתימו אותו על חוזה לעונה אחת תמורת 900 אלף דולר.

* עם זאת, מי שאמור להגיע לבולס הוא קייל קורבר. שחקן יוטה ג'אז בעונה החולפת, שהפך לחופשי בקיץ, הגיע לסיכום עם הקבוצה מאילינוי והוא עשוי להצטרף אליה, כך לפי מקור בליגה. קורבר צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים בשיקגו תמורת כ-15 מיליון דולר בסך הכל. אם אכן יוחתם בקבוצה, יהיה קורבר ההחתמה המשמעותית השנייה של הבולס לאחר שכבר הנחיתו שחקן אחר מסולט לייק סיטי, קרלוס בוזר, שתומך מאוד בהבאתו של חברו לשעבר מיוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully