וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו: "לא הגעתי לדובאי בגלל הכסף"

הבלם האיטלקי הוצג בקבוצתו החדשה, אל אהלי: "זו בחירה משפחתית. העניינים עם נאפולי לא הסתדרו, אעזור לצעירים"

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: רן צימט

אחרי האכזבה הקשה עם נבחרת איטליה במונדיאל והביקורות החריפות על היכולת המזעזעת שהציג, פאביו קנבארו נפרד פעם נוספת מהליגה האיטלקית , כשבמקרה הנוכחי דובאי היא הכתובת. קפטן הסקוואדרה אזורה חתם לשנתיים בקבוצת אל אהלי, אלופת 2009 בליגה באיחוד האמירויות, וכבר הוצג באופן רשמי לאחר שהתבשר כי מאמנו יהיה דייויד אולירי האנגלי.

"זו לא הייתה החלטה כלכלית, אלא בחירה משפחתית", טען קנבארו היום (ראשון). "כאן אין לחץ כמו בליגות שאני רגיל אליהן, ותהיה לי האפשרות לעזור לשחקנים צעירים ולהעניק להם מניסיוני".

אם יש משהו שהבלם בן ה-36 מצטער עליו, זה אובדן הסיכוי לסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו, נאפולי. "נולדתי בנאפולי וחשבתי שזה יהיה דבר נחמד לחזור, אבל לא שידרנו על אותו גל מבחינת החשיבה לעתיד", הסביר קנבארו. "אני שמח על הדרך בה בחרתי, בשבילי ובשביל משפחתי".

קנבארו לא שכח גם את הכישלון הגדול עם איטליה במונדיאל. "לא היינו הקבוצה המבוגרת בטורניר, היו נבחרות מבוגרות יותר", ניסה קנבארו להגיב לביקורות. "הבעיה הגדולה הייתה שעברנו שינוי עצום מאז 2006. בסך הכל היה מונדיאל עם הרבה הפתעות. כרגע ספרד וגרמניה הן הפייבוריטיות, אבל אני לא אבחר כי יש לי חברים בשתי הנבחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully