וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך מחפש ארמון

מתי ברסקי

30.6.2010 / 13:00

על פי דיווחים, לברון ג'יימס הולך לשמוע מצגות של 6 קבוצות לפני שיחליט לאן להצטרף. ככה, פחות או יותר, הן הולכות להיראות

ניו ג'רזי נטס

1. נשמח לשרתך:

האוליגרך מיכאיל פרוחורוב, שרוצה אליפות בחמש השנים הקרובות, אבל נכון לבזבז מיד כדי שזה יקרה כבר בעונה הקרובה. הנציג שלך בקרב בעלי המניות יהיה כמובן הראפר ג'יי-זי, חברך הקרוב; לגבי ג'נרל מנג'ר, רוד ת'ורן המנוסה והממולח יישאר בתפקיד עד סוף יולי, כאשר בין המועמדים להחליפו מוזכרים ג'רי קולאנג'לו וסם פרסטי, שמסיים חוזה עם אוקלהומה סיטי. על הקווים, אייברי ג'ונסון מונה לתפקיד המאמן הראשי ואחד מעוזריו יהיה סם מיצ'ל – מאמני השנה בעונות 2006 ו-2007 בהתאמה.

2. ישחקו לצדך:

דווין האריס, רכז שמסוגל להוריד ממך הרבה מעול הקליעה, נוסף ליכולת שמירה מצוינת; קורטני לי, סוג של אנתוני פארקר רק עם רגליים צעירות בהרבה, שכמו האריס כבר התנסה במעמד גמר הפלייאוף; דרק פייבורס, בחירה שלישית בדראפט האחרון, ביגמן מאסיבי ואתלטי; וברוק לופז, שבדרך להיות אחד מהסנטרים הטובים בליגה לעשור הקרוב, עם טווח קליעה שלא נופל מזה של זידרונאס אילגאוסקס.

על הספסל – הסווינגמן המגוון טרנס וויליאמס, הפורוורד הרוקי דמיון ג'יימס והפורוורד-סנטר כריס האמפריז. עם 14 מיליון דולר פנויים בתקרת השכר לאחר החתמתך, נוכל לחזק גם את הספסל במחליפים איכותיים. אך אם תרצה בסופרסטאר נוסף, הראפטורס ישמחו לרכוש את הזכויות על פייבורס לצד החוזה המסתיים של האמפריז, ואילו כריס בוש ישמח לעזוב את טורונטו, בזמן שהראפטורס ירוויחו יורש פוטנציאלי. או שמא תרצה בכריס אחר, נניח פול? נוכל לספוג את החוזים שלו, של אמקה אוקאפור וג'יימס פוזי, מבלי לוותר על ברוק לופז. איך פול-לי-לברון-אוקאפור-לופז נשמע לך?

3. התהילה שתיפול בחיקך:

להצטרף לקבוצה של 12 ניצחונות העונה ולקחת אליפות מיידית, זה הישג נדיר אך אפשרי – ראה בוסטון סלטיקס מודל 2008. בעוד שנתיים נעבור לברוקלין, וביחד איתך ניקח מהניקס את השליטה בתפוח הגדול.

4. מה שלא נספר לך:

כמו מייק בראון, גם אייברי ג'ונסון דוגל בהתקפה שמבוססת על בידודים. אתה יכול לשאול את חברך הקרוב ג'ייסון קיד מה הוא חושב עליו. דווין האריס מעריך אותו אבל שיחק אצלו כאוף גארד לצד ג'ייסון טרי, מה שסביר כי יקרה גם לצדך – והוא קולע ב-30% מחוץ לקשת לאורך הקריירה, בנוסף לנטייתו לפציעות. אם לא מפריע לך לנטוש את קליבלנד אחרי היכולת שהצגת במשחקך האחרון שם, לפחות תחשוב איך תצטייר עזיבת הקבוצה שדורגה ראשונה בליגה, לטובת הקבוצה שדורגה אחרונה. מישהו אמר ראש לשועלים?

לוס אנג'לס קליפרס

1. נשמח לשרתך:

הבעלים דונלד סטרלינג, הג'נרל מנג'ר ניל אולשיי (פחות מארבעה חודשים בתפקיד) ומאמן? כרגע אין.

2. ישחקו לצידך:

בין בארון דייויס (פליימייקר יצירתי וסקורר עם ביצים) ואריק גורדון (צלף שלשות שמסוגל לייצר לעצמו מצבי קליעה) לבין בלייק גריפין (מכונת דאבל-דאבל, מסוגל לשחק עם הפנים לסל וממרחק) וכריס קיימאן (סנטר של פעם עם יכולת לרוץ במגרש הפתוח), עמדת הסמול פורוורד פנויה במיוחד בשבילך, להשלמת חמישייה איכותית ובאופן מיידי. על הספסל, שלושה צעירים מוכשרים שמבטיחים המשכיות: הסנטר האתלטי דיאנדרה ג'ורדן והרוקיז אל-פארוק אמינו ואריק בלדסו. לאחר שנחתים אותך על חוזה מקסימום, יישארו לנו כשישה מיליון דולר פנויים בתקרת השכר, שבעזרתם נוכל להחתים את חברך מייק מילר, כשחקן שישי מגוון וצלף שלשות נוסף מהספסל. אח"כ יבוא תורם של שחקנים ותיקים על חוזי מינימום, בשביל צ'אנס לטבעת.

3. התהילה שתיפול בחיקך:

אחרי שאירועי הפלייאוף מיקמו אותך מתחת לקובי בריאנט למרות עונת MVP, אין דרך מהירה יותר לעקוף אותו בסיבוב מאשר להביס אותו במגרשו הביתי, תרתי משמע. בוא תהפוך את הקליפרס לקבוצה הטובה בלוס אנג'לס, תזכה עבורה באליפות היסטורית ובלתי נתפסת, תגרום לעריקה המונית של אוהדי לייקרס והכי חשוב - תעשה את כל אלה תחת אור הזרקורים של הוליווד. אפשר יהיה לעשות מזה סרט בהפקתו של בארון דייויס (אומרים שזו הסיבה שהוא עבר מגולדן סטייט), גם בו תוכל לככב.

4. מה שלא נספר לך:

כי ממילא שמעת את הדברים הבאים על דונלד סטרלינג – קמצן, בעל הקבוצה הכושל ביותר בליגה (4 העפלות לפלייאוף ב-29 שנים), ולפי האשמות שעולות מעסקי הנדל"ן שלו ופרשיות אחרות, גם גזען לא קטן. אומרים שהג'נרל מנג'ר החדש הוא יס מן שלו. ומה לגבי מאמן? כרגע מזכירים את ויני דל נגרו כאפשרות. אולי תשאל את הבולס עליו כשאתה נפגש איתם. קללת הקליפרס בצד, תעיף מבט בגיליון הפציעות של בארון דייויס, כריס קיימאן ואפילו בלייק גריפין שטרם שיחק דקה על פרקט NBA. אבל עזוב, בוא לא ניכנס לקטנות.

מיאמי היט

1. נשמח לשרתך:

הבעלים מיקי אריסון, מקום 56 ברשימת 400 האמריקאים העשירים ביותר של מגזין 'פורבס'; נשיא הקבוצה פט ריילי, אדריכל קבוצת השואו-טיים של הלייקרס בשנות השמונים, הניקס ומיאמי הקשוחות של שנות התשעים, ואלופת 2006; המאמן הצעיר בליגה אריק ספולסטרה, "מאמן של שחקנים", אבל בקי ברזי המקצוע והפיק המון מסגל דליל וחלש בשנתיים האחרונות.

2. ישחקו לצדך:

לאחר שנצרף את כריס בוש ונחתים את דווין וויד, תוכל לבחור אם להתחרות בנו או להצטרף אלינו. רק תהנהן לאישור ונשלח את מייקל ביזלי לקליפרס, מהלך שיפנה לנו מספיק מקום בתקרת השכר כדי להחתים גם אותך על המקסימום. עם השני מיליון וחוזי מינימום שנוכל להציע אח"כ, נצרף קלעי שלשות ושומרים טובים – הרי איתך ועם וויד אין באמת צורך ברכז. נוסף לסנטר ג'ואל אנתוני שמגן טוב על הצבע, תוכל לשכנע את ידידך הטוב אילגאוסקס להתמקם במיאמי החמימה ולזכות בתואר, רגע לפני הפרישה.

3. התהילה שתיפול בחיקך:

אתה תהיה חלק מקבוצת ייחודית במינה. ניתן לטעון שמעולם לא דרך על הפרקט צמד כמו לברון-וויד, שניים מהשחקנים המגוונים והטובים בליגה, שנמצאים בשיאם. שניים שאולי אינם ג'ורדן, אבל בהחלט מעל פיפן. עם בוש כצלע שלישית, יש כאן פוטנציאל לשושלת ארוכה ובלתי נשכחת.

4. מה שלא נספר לך:

זה דבר אחד לרצות בצוות מסייע חזק מזה שבקליבלנד, אבל להצטרף לקבוצה של וויד? התהילה האישית שלך תהיה מוטלת בספק, כל עוד תהיו רשומים יחדיו על אליפויות. תצטרך למתג את עצמך מחדש, מאינדיבידואל שעושה הכול בעצמו, לנושא בשורה חדשה של רוח קבוצתית. לא עוד Witness, אלא With-ness.

ניו יורק ניקס

1. נשמח לשרתך:

הבעלים ג'יימס דולאן, שבקמצנות אי אפשר להאשים אותו – סך המשכורות של הניקס במהלך העשור האחרון טיפס עד 130 מיליון בעונת 2006; נשיא הקבוצה דוני וולש, שועל ותיק שבזמן 17 שנות ניהולו את הפייסרס, הם העפילו 16 פעמים לפלייאוף; והמאמן מייק ד'אנטוני, גאון כדורסל התקפי שיוציא את המיטב מכישוריך המגוונים.

2. ישחקו לצדך:

ביל ווקר, שוטינג גארד חזק ואתלטי עם קליעה משלוש והגנה קשוחה; דאנילו גלינארי, קלעי טהור שמשחק חכם, כולל בשמירה הקבוצתית; כריס בוש או אמארה סטודמאייר, אם הראשון לא ירצה לבוא בעקבותיך אז השני בטח ישמח לחזור לחיקו של ד'אנטוני; ובסנטר, ארל בארון, 2.13 מטר עם קליעה משלוש. מהספסל יעלו טוני דגלאס, שיסייע לך בהובלת כדור ובשמירה על רכזים סילוניים במיוחד; ווילסון צ'אנדלר, שחקן כנף אתלטי שירוץ לצדך במגרש הפתוח; כל מה שנוכל להשיג תמורת החוזה המסתיים של אדי קרי, למשל מייקי ביבי וזאזא פאצ'וליה לאחר שג'ו ג'ונסון ינטוש את אטלנטה; ושלל ותיקים שישמחו להצטרף, עם מעט הכסף הנותר וחוזי מינימום.

אז איפה אתה משתלב בחזון? בעמדה שלא איישת מאז החצי הראשון של עונת הרוקי שלך - העמדה של אגדת NBA שאתה מזכיר יותר מג'ורדן; כן, קראת נכון שד'אנטוני מדמיין אותך או את וויד בתפקיד מג'יק ג'ונסון. אתה תהיה מיס-מאץ' מהסיוטים לכל רכז – זריז, גבוה ואתלטי בשביל לחדור או למסור דרכך; ואיום משולש של חדירה, קליעה או מסירה גבוהה מעל ידיהם המושטות של שומריך הננסיים. לצד השמות שהזכרנו, תשמש כחוד החנית בבשורה החדשה של ד'אנטוני – כדורסל ביג-בול.


3. התהילה שתיפול בחיקך:

המממ, בוא נראה – העיר המפורסמת בתבל, מרכז העולם המערבי, "מכה של הכדורסל", קבוצה שמשוועת לאליפות מאז 1973 ולתחרותיות מתחילת העשור, סכומי עתק בחוזי פרסום, התחככות בסלבריטאים ומיליארדרים על בסיס יומי, תוכנית טלוויזיה משלך...שנעצור? אם חשבת שזכית להייפ תקשורתי עד כה, הרי שהחזרת דגלי האליפות למדיסון סקוור גארדן תגרום לתקשורת המקומית – ומשם, לשאר העולם – להכתיר אותך כגדול השחקנים בליגה ואולי אף בהיסטוריה. הצוות המסייע שלך בקליבלנד יקועקע כעלוב למדי. בוא תכתוב איתנו את העתיד של הניקס וה-NBA. ביחד נשכתב גם את העבר.

4. מה שלא נספר לך:

שמת לב להצלחה של פיניקס השנה? אין ספק שד'אנטוני הניח את היסודות להתקפה הנהדרת שלהם, אבל נדרש מאמן אחר בשביל שיהיו לסאנס הגנה וספסל. בכלל, ד'אנטוני נוטה לצאת מהכלים מול כדורסל מלוכלך וקשוח, סמוך על המזרח שיצמיח יורשות לבוסטון והספרס. אה, ואגב - הקהל והתקשורת יחבקו אותך בהתחלה, אבל נפילה ביכולת כמו זו שהצגת מול בוסטון, ותחטוף כהוגן משניהם. אומנם חטפת שריקות בוז גם מאוהדי הקאבס לאחרונה, אבל הקהל של הניקס מסוגל לצאת בקריאות MVP לקובי בריאנט – במגרש הביתי שלך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שיקגו בולס

1. נשמח לשרתך:

הבעלים ג'רי ריינסדורף, הג'נרל מנג'ר גאר פורמן ובעמדת המאמן טום תיבודו, האיש שאחראי להגנת הסלטיקס שחנקה אותך בפלייאוף האחרון.

2. ישחקו לצדך:

דרק רוז וג'ואקים נואה – בניגוד לשאר המתחרות על שירותיך, לנו יש סופרסטאר בהתהוות וסנטר יעיל, שניהם על חוזה רוקי. לואל דנג מרוויח "טיפה" יותר, אבל יכול להתאים לידך יופי עם התנועה ללא כדור ושמירה על שחקן הכנף הבולט שממול. הכסף הנותר אולי לא יספיק לחוזה מקסימום בשביל כריס בוש או ג'ו ג'ונסון, אבל נוכל לאחד אותך מחדש עם קרלוס בוזר – גבוה שמשיג נקודות גם בצבע וגם בזריקות מחצי מרחק.מצד שני, אם הקליפרס יסכימו לנצל את המקום בתקרת השכר לספיגת החוזה של דנג, גם אופציית בוש תהפוך רלוונטית ואקטואלית מתמיד.

3. התהילה שתיפול בחיקך:

אנחנו נבנים מחדש שוב ושוב מאז פרישתו של מי-שאין-להזכירו-בשמו. תחזיר את האליפות לשיקגו ואולי גם בדמותך ייבנה פסל.

4. מה שלא נספר לך:

אתה באמת רוצה לשחק במגרש של אלוהים? אז החלפת את מספר הגופייה שלך, מ-23 לשש. מה זה מזכיר לנו....אה, שש אליפויות; וכל עוד לואל דנג נמצא שם, אכן תשחק בעמדה של ג'ורדן. אפרופו דנג, שמת לב כמה שלשות הוא ורוז קלעו בעונה שעברה ביחד? 48. לצידם, רחבת היריבה תיסגר בפני חדירותיך, ותיאלץ לשחק הרבה יותר כמו ג'ורדן; ועוד אזכור אחרון של השוטינג גארד ההוא – הבעלים ריינסדורף קימץ אפילו מולו בכסף, למה נראה לך שאיתך זה יהיה אחרת?

קליבלנד קאבלירס

1. נשמח לשרתך:

הבעלים דן גילברט, שמימן השנה את סך המשכורות הרביעי בגודלו בליגה; הג'נרל מנג'ר הטרי כריס גרנט, שימש כעוזרו של דני פרי בשנים האחרונות; מאמן? מתלבטים בין ביירון סקוט שלקח רחוק קבוצות פחות מוכשרות ועמוקות, לבין בריאן שואו, עוזר מאמן בלייקרס מאז 2005.

2. ישחקו לצדך:

נמשיך ללכת על טריידים לחיזוק הקבוצה, כאשר הנכס המשמעותי שלנו כעת הוא החוזה הבלתי מובטח של דלונטה ווסט. נשלח אותו ביחד עם החוזים הנגמרים של סבסטיאן טלפייר וג'מאריו מון לפיסטונס, בתמורה לריפ המילטון שאינו נחוץ יותר בדטרויט. נלך על ג'רמיין אוניל שמסיים חוזה, בתור סנטר שמתמודד היטב עם דווייט הווארד בצבע ולא סותם את הרחבה, בניגוד לאוניל הגדול יותר שסיים את דרכו כאן.

את החמישיה הזאת - וויליאמס-המילטון-לברון-ג'יימיסון-אוניל, נגבה עם דניאל גיבסון, אנתוני פארקר, אנדרסון ורז'או וג'יי ג'יי היקסון. אליהם נצרף את טרייסי מקגריידי ונשאיר את אילגאוסקס, שניהם על חוזי מינימום. עם מאמן שיודע לאלתר בזמן אמת, זאת קבוצה לאליפות.

3. התהילה שתיפול בחיקך:

הנאמנות שתפגין בהישארותך, האליפות הראשונה שתביא למועדון, הטעם המתוק בפה של תושבי עיר רדופת כישלונות ספורטיביים; לג'ורדן הקימו פסל בדמותו? אתה תזכה ב"הר לברון", שבו חצובות פניך. חוץ מזה, על גאולה שמעת? אתה חייב לנו משחק אחרון טוב יותר באולם הביתי, אחרת לא נשכח לך את משחק 5 מול בוסטון לעולם.

4. מה שלא נספר לך:

במקום אשפי המכללות ג'ון קליפארי (העדפתך) או טום איזו (העדפתנו), אנחנו הולכים להתפשר על שואו שחסר כל ניסיון כמאמן ראשי, או על סקוט שהשניא את עצמו על שני רכזי העל אותם אימן (קיד ופול). אין צעירים מבטיחים חוץ מהיקסון. אין חוזים מסתיימים גדולים, כדוגמת אלה שאפשרו לנו להשיג בשנתיים האחרונות את וויליאמס, שאק וג'יימיסון, במחיר מינימלי. אין מקום בתקרת השכר, אולי רק בעוד שלוש שנים. אז מה אתה אומר, חוזה לשלוש שנים נוספות ואחר כך נראה מה הלאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully