וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "הפסדנו, מה הביג דיל?"

כוכב הלייקרס לא מתרגש מהפיגור בסדרה, ותומך בגאסול ("יכול להרשות לעצמו משחק רע"). ריברס: "אם נמשיך כך, נהיה בסדר"

המשחק החמישי בסדרת גמר ה-NBA נערך הלילה (בין ראשון לשני) כשבוסטון ניצחה 86:92 את הלייקרס ועלתה ל-2:3 בסדרה. הירוקים השיגו ניצחון שני רצוף, לראשונה בסדרה ההפכפכה והבלתי צפויה, שתחזור כעת למשחק או שניים מכריעים באופן סופי בסטייפלס סנטר שבעיר המלאכים.

"הצלחנו לעשות עליהם לחץ טוב בחצי המגרש שלהם", זה סוג המשחק שאנחנו אוהבים", אמר בסיום פול פירס, והסביר את אחד המפתחות לניצחון. פירס עצמו סיים משחק מצוין של 27 נקודות. "זה קשה לנו לנצח אותם אם הם קולעים 120 נקודות".

מאמן הירוקים דוק ריברס היה מרוצה מהיכולת ההתקפית של השחקנים שלו. "כל עוד נמשיך לקלוע כמו שאנחנו קולעים עד כה, אנחנו נהיה בסדר", אמר ריברס.

קובי בריאנט נתן עוד משחק נהדר בפלייאוף 2010, הממבה השחורה תקע 38 נקודות, 19 מתוכן ברבע השלישי של המשחק, ובכך הוא השאיר לבד את קבוצתו במשחק. "מבחינה הגנתית, לא היינו טובים בכלל", אמר קובי בסיום. "במשחק הקודם זה היה הרבע הרביעי, במשחק הזה זה היה הרבע השלישי. לא הצלחנו לעשות עצירות בהגנה. בוסטון עשתה לייאפ אחרי לייאפ אחרי לייאפ, ואתה לא יכול לשרוד נגד קבוצה שקולעת ב-56 אחוזים". קווין גארנט ידע להחמיא לקובי: "הוא היה בקצב טוב במשחק. אני חושב שמלבדו הצלחנו לעשות הגנה טובה על כל השאר".

מלבד קובי, הלייקרס לא קיבלו משחק גדול מאף שחקן, כאשר מי שהכי הרשים לרעה היה פאו גאסול, עם 12 נקודות ו-12 ריבאונדים, אלא שלבריאנט לא היו טענות לחברו. "הוא היה עקבי במשחקים שלנו, כך שהוא יכול להרשות לעצמו משחק אחד לא טוב".

קובי גם לא התרגש מההפסדים ומהפיגור: "מה הביג דיל"?, אמר. "אני לא רואה פה שום ביג דיל. אנחנו בפיגור של 3:2, חוזרים כעת הביתה, ננצח משחק אחד ונתכונן למשחק הבא, פשוטו כמשמעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully