וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו ניצחה את בוסטון וצימקה ל-3:2 בגמר המזרח

המג'יק נעזרו ביכולת מצוינת של דוויט הווארד וג'אמיר נלסון, גברו על הסלטיקס 92:113 וכפו משחק שישי על יריבתם

אחרי התבוסה שספגה אורלנדו במשחק השלישי, היה נדמה כי בוסטון מסוגלת לגמור את גמר המזרח בסוויפ מרשים, אבל הגאווה של המג'יק והנחישות שהפגינו במשחק הרביעי, מנעה הדחה משפילה והחזירה את הסדרה לאורלנדו. לפנות בוקר (חמישי) אורלנדו הוכיחה שיש בה יותר מרק גאווה, יש בה גם תקווה ואמונה, שהיא הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמסוגלת לחזור מפיגור 3:0 בסדרה של הטוב משבעה משחקים. אורלנדו טרפה את הפרקט כבר מהרגע הראשון, ניצחה את הסלטיקס ללא תנאי בתוצאה 92:113 וצימקה את סדרת גמר המזרח ל-3:2. שתי הקבוצות נוסעות לבוסטון למשחק מספר שש, שמבטיח קרב אדיר בין שתיהן. אורלנדו, עם שני ניצחונות רצופים (אחד מהם בבוסטון גארדן) יודעת שיש לה את מה שדרוש כדי להשיג ניצחון סנסציוני ולכפות משחק שביעי בביתה, ואילו בוסטון תצבור כוחות ובעזרת הרוח הגבית של אוהדיה תרצה לגמור את הסדרה ולעלות לגמר, אחרת היא תיקלע למצוקה עקב איבוד היתרון המבטיח בסדרה. "עשינו מה שעשינו במשחק הקודם, עלינו אגרסיבים", הסביר בסיום ג'אמיר נלסון, שהיה מצוין כשקלע 24 נקודות ומסר 5 אסיסטים, "יחד עם דוויט ורשארד אנחנו השחקנים שצריכים להוביל את הקבוצה. אנחנו מתייחסים לכל משחק בנפרד, אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק הבא". כשאורלנדו קמה מהקבר, ומנגד בוסטון רוצה לגמור וללכת קדימה, כולנו, כמו נלסון, נחשוב על רק על המשחק הבא.

גארד אורלנדו מג'יק ג'אמיר נלסון. רויטרס
"מתייחסים לכל משחק בנפרד". נלסון מעולם לא התרגש יותר מנסיעה לבוסטון/רויטרס

זה לא היה המשחק של בוסטון. קנדריק פרקינס ספג שתי עבירות טכניות והורחק, הגב של ראשיד וואלאס שלח אותו לטיפול בחדר ההלבשה וכחמש דקות לסיום הוא יצא בשש עבירות, וברבע השלישי, במהלך מאבק על כדור חוזר, המרפק של דוויט הווארד פגע בפניו של גלן דייויס, ובאמוויי ארינה ראו את "ביג בייני" זוחל על הפרקט, קם נטול חוש התמצאות ונעזר בשופטים כדי לעמוד על רגליו. דייויס לא חזר, פרקינס עשוי לקבל עונש שמופעל אוטומטית כלפי מי שסופג שתי טכניות ולאבד את מקומו במשחק הבא, והסלטיקס בבעיה, כי עכשיו הלחץ עליהם. אחרי שהובילו 0:3 היה להם ביד את כל מה שצריך כדי לגבור על אורלנדו, אבל עכשיו ההרוח בגב של דוויט הווארד וחבריו.

הרבע הראשון נפתח ללא הגנות מצד שתי הקבוצות, ואורלנדו הוליכה 27:31 בסיומו. ברבע השני המג'יק הגדילו את הפער והוליכו במחצית 49:57. לאורך כל המשחק בלטו בשורות אורלנדו דוויט הווארד, שחייו היו קלים לאחר הרחקת פרקינס, הטיפולים של שיד והנוקאאוט שהוריד לדייויס. "אני מקווה שהעין של ביג בייבי בסדר, הוא חבר שלי ואני מקווה שהוא מרגיש טוב, אנחנו משחקים חזק", הסביר הווארד את מה שקרה שם. ברבע השלישי בוסטון לא הצליחה לצמק את הפער, ובאמצע הרבע הרביעי הרימה ידיים ואפשרה לאורלנדו לשייט לניצחון 92:113, שמחזיר את הסדרה לעיר השעועית.

"אנחנו רק צריכים להאמין בעצמנו, ולא נפסיק להילחם", אמר דוויט הווארד בסיום, "אנחנו לא רוצים ללכת הביתה". סופרמן קלע 21 נקודות והוריד 10 ריבאונדים בקצת פחות מ-40 דקות משחק, ג'אמיר נלסון הוליך את החבורה מפלורידה עם 24 נקודות ו-5 אסיסטים, רשארד לואיס קלע 14 ב-6 מ-11 מהשדה וג'יי.ג'יי רדיק הוסיף כוח מהספסל כשתרם 14 נקודות. וינס קרטר סיים עם 8 בלבד ב-3 מ-10 מהשדה, אבל למזלו שאר החברים קלעו היטב וסיימו עם 52.2 אחוז מהשדה (ו-52 אחוז מהשלוש). אורלנדו שלטה לחלוטין בצבע בעקבות דילול הבשר של הסלטיקס, והורידו 43 כדורים חוזרים לעומת 26 של הירוקים.

ראשיד וואלאס היה נהדר עד שנפצע ותרם 21 נקודות מהספסל הבוסטוני, רייג'ון רונדו קלע 19 ומסר 6 אסיסטים, פול פירס תרם 18 (10 מ-10 מהעונשין) וקווין גארנט קלע 10 בלבד ב-5 מ-14 מהשדה. ריי אלן היה חלש עם 9 נקודות ב-3 מ-11 מהשדה, וגלן דייויס קלע 4 לפני שחטף נוקאאוט ברבע השלישי. "במשחק השישי נצטרך להיות אפילו יותר טובים בשני צדי המגרש", אמר מאמן המג'יק סטן ואן גנדי בסיום, וגם הוא יודע שלמרות שיש לשחקניו אמונה ונחישות, הם עדיין אלה שמרגישים את הקיר בגבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully