וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס ניצחה 106:115 את הלייקרס והשוותה ל-2:2

גמר המערב קיבל זריקת מרץ, כשהקבוצה של ג'נטרי שמרה על הביתיות וניצחה את האלופה. הסדרה תעבור לסטייפלס סנטר

באמת הגיעה העת שנוכל להתגאות בסדרה מותחת, מעניינת ומסקרנת. פיניקס סאנס ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את לוס אנג'לס לייקרס 106:115 במשחק הרביעי בסדרה והשוותה אותה ל-2:2. המשחק החמישי בסדרה ייערך בסטייפלס סנטר בלילה שבין חמישי לשישי.

הקבוצה של אלווין ג'נטרי קיבלה הרבה אנרגיות מהמשחק הקודם בסדרה, ולראשונה מאז הסוויפ הענק שלהם על סן אנטוניו. במהלך העונה ובמשחקי הפלייאוף קובי בריאנט נעזר רבות בצוות המסייע שלו, וביחד הם הגיעו להישגים, אלא שבשני המשחקים האחרונים בסדרה, כאשר חבריו לא מצליחים לתת את האקסטרה הכה חשובה שמניעה את האלופה, הרי שהיא הצליחה לתת פייט טוב, אך לא מעבר לכך ונוצחה.

אחרי רבע ראשון צמוד (23:23), פיניקס פתחה מבערים ברבע השני ואט אט הגדילה את היתרון, כאשר למחצית היא ירדה עם תשע נקודות יתרון לאחר שירתה 41 נקודות ברבע השני. אלא שהקבוצה מעיר המלאכים לא אמרה נואש, ואחרי החזרה מחדר ההלבשה צמצמה בהדרגה את היתרון של השמשות, ועלתה, לראשונה מאז הרבע הראשון, ליתרון. זו הייתה הנקודה הכי קריטית במשחק - פיניקס עמדה בפני משברון, והצליחה להתמודד איתו בצורה מצוינת כאשר לא נשברה, חזרה ובעזרת שתי נקודות מהקו של גוראן דראגיץ', שקבר שתיים, שבה להוביל. הרבע האחרון היה כולו של הקבוצה מאריזונה, ששמרה בקפידה, התקיפה בצורה נבונה כאשר הכדור הגיע הרבה פעמים לידיים של סטיב נאש, ובעצם עם הניצחון החזירה את הסדרה לחיים.

שתי הקבוצות יעברו עכשיו לעיר המלאכים למשחק החמישי בסדרה. אם עד עכשיו הלחץ היה על הסאנס, הרי שהוא עובר כעת בכל כובד משקלו ללייקרס, כי מפיניקס לא ממש מצפים לנצח את הבא. מצד שני הקבוצה של פיל ג'קסון יודעת שהיא חייבת את ה-W, שכן להגיע לאריזונה למשחק השישי בפיגור יהיה רע מאוד מבחינתה. מעכשיו מתחילה הספירה עד המשחק הגורלי, במקביל אליה אפשר סופסוף להתענג מהעובדה שיש לנו סדרה, ומעניינת.

שישה שחקנים סיימו בדאבל פיגרס אצל פיניקס: אמארה סטודמאייר צלף 21 נקודות והוריד 8 ריבאונדים, סטיב נאש הסתפק ב-15 ו-8 אסיסטים, ליאנדרו ברבוסה וצ'אנינג פריי קלעו 14 נקודות כל אחד, ג'ייסון ריצ'ארדסון וג'ארד דאדלי 11 נקודות כל אחד. קובי הוליך בגאון את קלעי הלייקרס והיה כמו במשחק הקודם קרוב מאוד לטריפל דאבל עם 38 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, פאו גאסול תרם 15 נקודות, כמו גם למאר אודום ו-10 ריבאונדים, רון ארטסט עם 13 ואנדרו ביינום 12 ו-8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully