וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "צריך לעבור הרבה סיוטים כדי להגשים חלום"

הסופרסטאר יודע שהדרך לתהילה רצופה מכשולים, והוסיף: "אין לי תוכניות כרגע". פול פירס: "נהיה מרוצים רק כשנזכה בתואר"

הלילה (בין חמישי לשישי) נפל דבר ב-NBA כאשר המועמדת מספר 1 לזכייה בטבעת, קליבלנד קאבלירס, נוצחה על ידי בוסטון במשחק השישי בסדרה 94:85 והודחה ממנה לאחר 4:2. עם כל הכבוד לבוסטון, להפתעה שהיא חוללה ולכך שהיא ממשיכה כעת לסדרת גמר המזרח, שם היא תפגוש את אורלנדו מג'יק, שלא שמטה עד כה משחק אחד בפלייאוף, הרי שהסיפור הגדול של הסדרה ושל העונה עד כה הוא הדחתו המוקדמת יחסית של לברון ג'יימס. ה-MVP של הליגה שנבחר לא מכבר בפעם השנייה ברציפות, לא יניף גם העונה את התואר הנחשק.

אוהדי בוסטון צעקו: "ניו יורק ניקס, ניו יורקס ניקס", וניסו אולי בכך להקניט את לברון כשזה עמד כל פעם על קו העונשין. ההפסד הזה ואי הזכייה באליפות יכולים לקרב את קינג ג'יימס עוד יותר אל התפוח הגדול. כרגע, לפחות, לפי דבריו הוא לא חושב יותר מדי על העתיד. "אין לי תוכניות", אמר לברון אחרי ההדחה הכואבת. "העובדה שהעונה נגמרה זו בהחלט הפתעה גדולה עבורי. אני חושב שהקאבס התחייבו לעשות זאת, אבל באותו הזמן אני משאיר את האופציות שלי פתוחות.

"חבר אמר לי אחרי המשחק", הוסיף קינג ג'יימס, "שלעתים אתה צריך לעבור הרבה מאוד סיוטים לפני שאתה מגשים את החלום. זה מה שכנראה קורה לי ברגע הזה של החיים".

מאמנו של הסופרסטאר, מייק בראון, טען שהשמועות וכל הבאזז סביבו של לברון לא פגעו בקבוצה ובאופן המשחק שלה. "העונה הרגילה שונה בתכלית מהפלייאוף", הוסיף בראון. "ידענו שהם יהיו קבוצה שונה וקיווינו שגם אנחנו, אלא שבוסטון התעלתה".

גארנט: "לא חסר לנו ביטחון עצמי"

בבוסטון השמחה כמובן הייתה רבה, אלא שהירוקים חולמים כעת על לפחות על הגעה לגמר הליגה וגם על הנפה, שנתיים בלבד לאחר התואר האחרון שהגיע מול הלייקרס.

מאמן הקבוצה דוק ריברס אמר בסיום: "ראיתי את הקבוצה במחנה אימון, היא נראתה טוב יותר מאיך שהיא הייתה לפני שנתיים. היה אפשר לראות איך כולם רוצים מאוד".

"הניצחון הוא מתנה. אני משחק בקבוצה מצוינת, שדבר אחד לא חסר לה וזה ביטחון עצמי", אמר בסיום הפורוורד הוותיק של הסלטיקס, קווין גארנט, שהמשיך ואמר לגבי המשחק: "הם תפסו מומנטום בשלב מסוים, אבל כמו בכל הסדרה הצלחנו לעמוד ביחד מול דברים קשים והחזקנו את עצמנו".

פול פירס, שכבר זכה עם חבריו ב-2008 בטבעת אליפות, מייחל לעוד אחת. "הדבר היחיד שיהפוך את העונה שלנו לטובה זה זכייה בתואר", אמר. "נתרגש ונשמח כאשר נתלה את שלט האליפות באולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully