וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה את קליבלנד ועלתה לגמר המזרח

הירוקים חוללו הפתעה כשהדיחו את המועמדת מספר 1 לתואר, לאחר 85:94 ו-2:4 בסדרה. טריפל דאבל של לברון לא עזר

את האקשן, הדרמה והמתח שלא קיבלנו משלוש הסדרות האחרות בחצי הגמר ה-NBA, ספגנו בסדרה אחת. הסדרה הגדולה בין קליבלנד קאבלירס ובוסטון סלטיקס הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) אל קיצה כאשר אלופת מודל 2008 הדיחה בסוג של הפתעה לא קטנה את המועמדת מספר 1 לתואר ואת הכוכב הגדול שלה ושל הליגה, לברון ג'יימס. בוסטון, שניצחה את המשחק החמישי באוהיו, שבה לבוסטון גארדן, ובעזרת הקהל התומך ומשחק צוות נלהב שהוביל הרכז הנפלא רייג'ון רונדו, הדיחה את הקאבס עם 2:4 גדול לאחר 85:94. הקבוצה של דוק ריברס חוזרת אחרי שנתיים אל גמר המזרח והיא תפגוש שם את אורלנדו מג'יק, שעד עכשיו לא נוצחה בפלייאוף. גם שם יהיה מעניין.

בוסטון פתחה נמרצת ורעננה כאילו שחקניה המתבגרים הם חבורת צעירים שעדיין מאוד רעבים. הקבוצה של מייק בראון מנגד וקינג ג'יימס נלחמו על החיים שלהם. נורת האזהרה שהם קיבלו במשחק הראשון בסדרה (בהפסד לסלטיקס) כנראה לא הספיקה להם. אחרי ששבו לביתם בשוויון 2:2, הם שוב נוצחו במשחק החמישי וזה כנראה הקש ששבר אותם. בכל זאת, הקונטנדרית מספר 1 עד הלילה עשתה את שלה, כששמרה את עצמה במשחק. בוסטון הוליכה ביתרון זעום, אבל הקאבס היו שם כל הזמן, מאחור. עד הרבע השלישי, אז הצליחה הקבוצה הביתית לפתוח פער קטן ומיוחל שנתן לשחקניה מרווח ביטחון. עם הקהל מאחור, ובידיעה שניצחון יספק הפתעה לא קטנה ושווה גמר מזרח, הם שייטו כל הדרך.

מעניין מה לברון ג'יימס חשב ב-14 השניות האחרונות של המשחק כשרונדו הקפיץ את הכדור לפני הבאזר שנעל את העונה מבחינתו של ה-MVP של הליגה. כאשר זכה לברון בתואר האישי, בפעם השנייה ברציפות, הוא ידע להצהיר בצורה נבונה שהוא ייכנס לליגה של הגדולים באמת רק כשיזכה באליפות. לברון כבר בן 25 ועדיין ללא טבעת, והזמן, מה לעשות, הולך קדימה.

המשחק הזה, מעבר להדחה הכואבת של קליבלנד, יכול להיות מאוד משחקו האחרון של קינג ג'יימס במדי הקאבס. השמועות על מעבר אפשרי שלו לניו יורק ניקס גוברות, ולא מן הנמנע שדווקא עכשיו, כשהוא שוב לא מצליח להשיג אליפות, הוא אכן יעשה את הצעד הענק בדרך לתפוח הגדול, שם הוא מקווה שהצוות המסייע יהיה קצת יותר טוב, כזה שסופסוף יעזור לו להשיג טבעת מיוחלת. מחד, אפשר לתקוף את לברון, כפי שעשו הרבה לאחרונה ולומר שהוא אוברייטד, מנגד, מייקל ג'ורדן וקובי בריאנט נהנו משחקנים יותר טובים לצידם. אלא שכרגע ההשוואה אליהם הולכת ומתרחקת. אגב, לברון נתן משחק טוב מאוד עם וסיים אותו עם טריפל דאבל של 27 נקודות, 19 ריבאונדים ו-10 אסיסטים (וגם הוסיף 9 איבודים), אבל מי יזכור את זה עכשיו חוץ מהסטטיסטיקאים.

הניצחון של בוסטון ייתן לה המון והיא תגיע לגמר המזרח אמנם ללא יתרון הביתיות אך עם המון אנרגיה. סדרות הגמר של הליגה (במערב הלייקרס מול פיניקס) מבטיחות הרבה, כאשר אנחנו עוד יכולים לגמור את העונה עם הגמר הקלאסי בין הסלטיקס ללייקרס. מי היה מאמין.

קווין גארנט נתן משחק מצוין עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, רונדו הנהדר, שעשה סדרה גדולה, סיים עם 21 ו-12 אסיסטים, פול פירס וראשיד וואלאס קלעו 13 נקודות כל אחד. טוני אלן 10. מלבד לברון, עוד קלעו לקאבס: מו וויליאמס עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, שאקיל אוניל 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully