וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נינגס: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

רכז מילווקי היה מאושר אחרי שקבוצתו עלתה ל-2:3 מפתיע על ההוקס. כרמלו אחרי ה-102:116 על יוטה: "כולם עשו את שלהם"

בפיגור 2:0, מעט מאוד אנשים נתנו למילווקי צ'אנס להפוך את סדרת הסיבוב הראשון מול אטלנטה לצמודה, שלא לדבר על אפשרות לנצח אותה. אלא שאם יש דבר שהבאקס עשו העונה שוב ושוב, זה להוכיח לאנשים שהם טועים, וכך התנהל כל השבוע האחרון. מילווקי ניצחה את שני המשחקים בביתה, והלילה (בין רביעי לחמישי) היא עשתה צעד נוסף אל עבר הפתעה ענקית, כשגברה על ההוקס, הפעם בג'ורג'יה, והפכה את הסדרה על פיה. הבאקס מובילים כעת 2:3, וניצחון אחד נוסף, אל מול הקהל הביתי שלהם, יזניק את הקבוצה הקשוחה של סקוט סקיילס לסיבוב השני.

25 נקודות של ברנדון ג'נינגס וריצה מדהימה של 0:14 בארבע הדקות האחרונות השלימו את המהפך של האורחים, בדרך ל-87:91 גדול. "זה חייב להיות המשחק הכי טוב ששיחקנו העונה, מכיוון שמדובר בפלייאוף", אמר הרכז הנפלא, שתפר ארבע זריקות עונשין רצופות שהבטיחו את הניצחון בקלאץ'. קורט תומאס, קשישא, אמנם לא קלע הלילה, אך עבירת התוקף שסחט מג'ו ג'ונסון, שתי דקות לסיום, היתה בגדר המהלך של המשחק. "אנחנו מרגישים נהדר", הודה הסנטר הוותיק בן ה-37. "אפילו אחרי שני המשחקים הראשונים, ידענו שנגיע הביתה ונעשה את העבודה".

מנגד, אין ספק כי ההוקס בצרות. אטלנטה ידועה בשל נפילות המתח שלה, וכעת עליה לנצח פעמיים ברציפות - פעם בחוץ, פעם בבית אם ברצונה להימנע ממפלה מוקדמת ומפתיעה למדי. "זה מדהים. המשחק היה שלנו, והוא פשוט ברח מאיתנו", אמר ג'מאל קרופורד, שקיבל לפני המשחק את תואר השחקן השישי של העונה. ג'ו ג'ונסון, באחד ממשחקיו החלשים העונה, סיכם: "זה הפסד נורא. זה היה פשוט מביך".

דרון וויליאמס: "משחק שש יהיה ענק"

במשחק הנוסף של הלילה, הצליחה דנבר להישאר בחיים אחרי שגברה 102:116 על יוטה בקולרדו, על מנת לצמק את הסדרה המרתקת הזו ל-3:2. עד המשחק הלילה החזיקה בדנבר ברצף הארוך ביותר בהיסטוריה של הליגה של הפסדים במשחקים עם הגב אל הקיר (בהם הפסד יביא להדחה מהפלייאוף), עם שמונה במספר. כעת שבה הסדרה ליוטה, והמומנטום, כך זה מרגיש, נמצא בצד של דנבר.

"הגבנו כמו יחידה לאתגר שעמד בפנינו", אמר בסיום כרמלו אנתוני, שסיים עם 26 נקודות ו-11 ריבאונדים. "כולם הופיעו ועשו את שלהם. ככה ניצחנו". ואכן, שחקני המשנה עשו את העבודה בשורות הנאגטס: ג'יי אר סמית, כריס אנדרסן ויוהאן פטרו שהחליפו את ננה הפצוע, ארון אפללו, וטיי לואסון, שהיה נפלא מהספסל. "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה, אבל אנחנו שמחים שעשינו מה שעשינו", אמר מאמן דנבר בהיעדרו של ג'ורג' קארל, אדריאן דנטלי. בנוגע לפציעה של הגבוה הברזילאי שלו, שנמצא בספק למשחק השישי, הוסיף שחקן העבר: "אם הוא לא ישחק, ניאלץ להסתדר בלעדיו. אנחנו לא יודעים מה מצבו כרגע".

מנגד, משחק גדול נוסף של דרון וויליאמס (34 נקודות, 10 אסיסטים) לא הספיק הפעם לג'אז. עם זאת, יוטה מעולם לא הפסידה סדרת פלייאוף בה הובילה 1:3. "המשחק הבא יהיה ענק. חשוב מאוד שנסגור את הסיפור ביום שישי, אבל קל זה לא יהיה", הודה הרכז המצוין. ג'רי סלואן, שכבר ראה סדרת פלייאוף או שתיים בחייו, ידע מה עשה את ההבדל עבור דנבר הלילה: "הם היו יותר חיים, רצו אחרי הכדור והיו קשוחים יותר מאיתנו. הספסל שלהם פשוט הרג אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully