וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי ניצחה 96:101 את הלייקרס וצימקה ל-2:1

בריאנט וחבריו נתקעו מול דוראנט ולהקתו. גם שיקגו צמצמה ל-2:1, אחרי 106:108 גדול על קליבלנד. פורטלנד-פיניקס 108:89

ככה אנחנו אוהבים את ה-NBA - מותח, מרתק, בלתי צפוי. שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) במסגרת סדרות הפלייאוף של הסיבוב הראשון, ובשלושתם קיבלנו סוגים של הפתעות - מי קטנה יותר, מי גדולה יותר, כאשר שתי המועמדות הבכירות לטבעת - הלייקרס וקליבלנד - נחלו הפסדים ראשונים בסדרות שלהן במשחקי החוץ הראשונים.

האלופה הצהובה הגיעה לאוקלהומה סיטי, שהראתה לה שבבית שלה זה סיפור שונה מאשר בסטייפלס סנטר, וגברה עליה 96:101. קליבלנד יצאה לאילינוי, גם היא כמו הלייקרס עם יתרון של 0:2, ונוצחה 108:106 על ידי שיקגו, שגם צימקה את הסדרה ל-2:1. במשחק נוסף שנערך, פיניקס החזירה לעצמה לעת עתה את הביתיות שאבד לה כבר במשחק הראשון בסדרה, עת הביסה את פורטלנד 89:108 במשחק השלישי שנערך באורגון.

כל תוצאות הלילה:

שיקגו - קליבלנד 106:108 (2:1 בסדרה)
אוקלהומה סיטי - לייקרס 96:101 (2:1)
פורטלנד - פיניקס 108:89 (1:2)

שיקגו - קליבלנד 106:108 (הבולס צימקו ל-2:1)

אחרי שני משחקים וכשלברון ג'יימס מראה את עליונותו, יצאה הקבוצה הבכירה במזרח למשחקי החוץ ביונייטד סנטר של השוורים במטרה לגמור את הסדרה מה שיותר מהר, ואולי לתפוס מספר ימי מנוחה עד חצי גמר המזרח, אבל שיקגו, שהשתחלה לפלייאוף ברגע האחרון על חשבונה של טורונטו, ממש רחוקה מלעשות קולות של שטיח בסדרה הזו.

החבורה של ויני דל נגרו נתנה משחק מצוין לעיני הקהל הביתי שלה, שבוודאי הוסיף לה כמה נקודות חשובות, שבסוף המשחק התבררו כקריטיות. הביתיים הובילו בסיומה של המחצית הראשונה 45:56 ונראו בדרך הבטוחה לניצחון ולצמק את הסדרה. הם עוד עלו ליתרון של 13 נקודות במהלך המחצית השנייה, אבל אז המועמדת הכי בכירה העונה ללכת עד הסוף בראשותו של לברון התעוררה והחלה לנגוס עוד ועוד בפער המבטיח.

קינג ג'יימס וחבריו הגיעו קרוב מאוד - עד כדי שתי נקודות משיקגו, והמשחק הפך בסיום לקרב מהקו, הידיים של שחקני שתי הקבוצות קצת רעדו מהעונשין, בעיקר של שיקגו, אולם לאור היתרון שהיה לה, היא הצליחה להשיג ניצחון מרשים ולצמצם ל-2:1. המשחק הרביעי בסדרה ייערך בלילה שבין ראשון ושני.

דרק רוז להט עם 31 נקודות ו-7 אסיסטים, סייע לו קירק היינריך, שתפר 27 נקודות, לואל דנג נתן משחק מצוין של 20 נקודות, בראד מילר קלע 10, כמו גם ג'ואקים נואה, שממשיך להראות כמה לב וביצים יש לו וסיים עם 10 נקודות ו-15 ריבאונדים. לברון המשיך לעמוד קרוב סביב הממוצע שלו משני המשחקים הראשונים (42), כשקלע 39 הפעם, הוריד 10 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים. מוריס וויליאמס עם 21, אנטואן ג'יימיסון 19 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אוקלהומה סיטי - לייקרס 96:101 (אוקלהומה סיטי צימקה ל-2:1)

הקרב בין קובי בריאנט וקווין דוראנט המשיך הלילה ביתר שאת במשחק השלישי. האלופה הגאה, שלא חוותה חיים קלים בשני המשחקים הראשונים, הגיעה לפורד סנטר עם רצון לנטרל את ההתלהבות של החבורה הצעירה של סקוט ברוקס. אבל האחרון לא בכדי נבחר למאמן העונה לפני מספר ימים בודדים. הקבוצה של ברוקס הוכיחה שהיא יותר מאפיזודה חולפת. נכון, יהיה לה קשה מאוד לעשות את אם כל ההפתעות, אבל כל ניצחון על הלייקרס בפלייאוף הוא סוג של הפתעה קטנה ומתוקה עבור הקבוצה הצעירה, תרתי משמע, שמשיגה ניצחון ראשון בתולדות המועדון.

אלפי הצופים באוקלהומה סיפקו קבלת פנים חמה ומרנינה לשחקני הקבוצה, כשכולם לבושים בחולצות כחולות ומרעישים עולמות - דבר לא שגרתי במחוזות הליגה. מלך הסלים של הליגה, דוראנט, וחבריו אולי קצת נלחצו בתחילת המשחק מגודל המעמד בבית, כאשר קובי וחבורתו הובילו בסיומה של המחצית הראשונה 43:50.

אלא שלמחצית השנייה עלתה הקבוצה הביתית מפוקסת ובעיקר שלווה יותר. הלחץ ירד, העסק שטף ולקראת הסיום הת'אנדר מצאו עצמם מובילים מול אלופת הליגה. הצהובים הצליחו לשמור את עצמם במשחק ממש עד רגעי הסיום, אבל זריקות עונשין מוצלחות פעם אחר פעם של דוראנט השאירו את הניצחון בבית, כשאוקלהומה סיטי מצמקת את הסדרה ל-2:1, וגם פה, כמו בסדרה של קליבלנד, יהיה לפחות משחק חמישי. הרביעי ייערך בלילה שבין שבת לראשון, ומן הסתם יהיה מעניין לראות האם גלי ההתלהבות של הת'אנדר ימשיכו לעלות או דווקא ירדו.

דוראנט הוביל כמובן את קלעי קבוצתו עם משחק גדול של 29 נקודות ו-19 ריבאונדים, ראסל ווסטברוק קלע 27 והוריד 8 ריבאונדים, ג'יימס הארדן עזר להם מהספסל עם 18, ג'ף גרין 10. קובי היה פושר עם 24 (6 מ-18 ל-2, 4 מ-11 ל-3) ו-8 אסיסטים, פאו גאסול (15 ריבאונדים) ודרק פישר עם 17 נקודות כל אחד, אנדרו ביינום 13 ו-7 ריבאונדים, רון ארטסט 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פורטלנד - פיניקס 108:89 (הסאנס עלו ל-1:2)

ככל הנראה שהקבוצה מאורגון שכחה את עצמה באריזונה אחרת קשה להסביר את תצוגת הנפל שלה במשחק השלישי. פורטלנד, אולי שיכורה עדיין מהניצחון הראשון שלה בסדרה, לא הצליחה לתפקד בשני הרבעים הראשונים, כשהיא קולעת 16 ו-21 נקודות, בהתאמה, אל מול 66 (!) של השמשות. מכאן והלאה יתר הדקות היו לפרוטוקול בלבד, כשהסאנס מורידים ומעלים את הרגל מהגז לסירוגין.

את הניצחון יכולה לזקוף פיניקס רבות לג'ייסון ריצ'ארדסון, שתפר 42 נקודות והוריד גם 8 ריבאונדים בקצת יותר מ-37 דקות. אמארה סטודמאייר קלע 20 נקודות, סטיב נאש עם 13 ו-10 אסיסטים, גוראן דרגאיץ' 10. חמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס אצל פורטלנד: למרקוס אולדריג' 17 ו-7 ריבאונדים, ג'רד ביילס ומרטל וובסטר עם 14 נקודות כל אחד, רודי פרננדז 12 ואנדרה מילר עם 11 ו-9 אסיסטים.

פיניקס איבדה את הביתיות, עליה היא עמלה קשה במהלך כל העונה, כבר במשחק הראשון כשנוצחה בביתה, אלא שהניצחון ברוז גארדן של הבלייזרס, השני שלה ברציפות בסדרה, מחזיר לה הרבה מהביטחון והכי חשוב את הביתיות. המשחק השלישי בסדרה ייערך בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully