וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: גם אוהיו סטייט במודחות

27.3.2010 / 7:46

טנסי התגברה על הבאקאייז בדרך לעלית אייט. דיוק חלפה על פני פרדו, מישיגן סטייט עצרה את הסינדרלה מצפון איווה

שלב הסוויט סיקסטין בטורניר המכללות ננעל הלילה (בין שישי לשבת) ובסיומו נותרנו עם שמונה האחרונות ששרדו את השיגעון של מרץ והתייצבו במרחק של ניצחון אחד מהפיינל פור. טנסי הצטרפה לרשימת המפתיעות עם ניצחון גדול על אוהיו סטייט, דיוק לא התקשתה מול פרדו המסוכנת, מישיגן סטייט קטעה את החלום של צפון איווה וביילור טיילה מול סיינט מרי.

שלב העלית אייט יצא לדרך כבר במוצאי שבת, עם המפגש בין קנזס סטייט לבאטלר (23:30), ואחריו יתעמתו קנטאקי ו-ווסט וירג'יניה לקרב ענקיות (2:00). ביום ראשון בערב יתעמתו מישיגן סטייט וטנסי (21:20), ולקינוח ייפגשו דיוק וביילור (23:50) למאבק על הכרטיס האחרון לאינדיאנפוליס.

אחרי הדחתה המדהימה של קנזס הייתה אמורה אוהיו סטייט (2) לשייט באזור המערב התיכון, אבל גם הבאקאייז נפלו קורבן להפתעה עם הפסד 76:73 לטנסי (6), שהיא לא ממש סינדרלה לאור הציפיות הרבות שנתלו בקבוצה של ברוס פרל בתחילת השנה, אבל לאור העונה המשוגעת שעברה על הוולונטירס מדובר בסנסציה לא קטנה. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשאוון טרנר הנהדר (31 נקודות) שומר את אוהיו סטייט בתמונה, אבל מחצית שנייה ענקית של ווין צ'יזם (22 נקודות, 11 ריבאונדים) נתנה לטנסי את הדחיפה הדרושה, ואחרי שטיפ-אין מכריע של בריאן וויליאמס חצי דקה לסיום נתן להם יתרון של שלוש נקודות, חסם ג'י פי פרינס ניסיון שלשה של טרנר שהיה שולח את המשחק להארכה, והכתומים, שכבר ניצחו השנה את קנטאקי וקנזס, הוסיפו עוד קורבן לאוסף.

יריבתם בדרך לפיינל פור תהיה מישיגן סטייט (5), שקטעה את מסע הקסם של צפון איווה (9) עם ניצחון דחוק 52:59. הפנתרים לא הסתפקו בניצחון על קנזס בסיבוב השני ונתנו פייט רציני גם לפיינליסטית השנה שעברה שהובילו ביתרון של שבע נקודות חמש דקות לסיום, אבל דורל סאמרס (19 נקודות) החזיר את הספרטנים לעניינים בזמן הנכון, קורי לושיוס, גיבור הניצחון על מרילנד, קבר זריקת קלאץ' אדירה נוספת דקה וחצי לסיום, ומישיגן סטייט גירדה ניצחון נוסף למרות חסרונו של קיילין לוקאס הפצוע.

באזור הדרום ציפינו לקרב צמוד בין דיוק (1) לפרדו (4), אבל השדים הכחולים שוב לא הסתבכו בדרך לניצחון 57:70, שהחזיר אותם לעלית אייט לראשונה מאז 2004. הקטרים, שהיו מדורגים גבוה בהרבה אלמלא פציעתו של כוכבם רובי האמל, החזיקו את הבחורים של ששבסקי במתח במשך 22 דקות בלבד, לפני שג'ון שייר איפס את היד אחרי שני משחקים רעים בדרך ל-18 נקודות, ועזר לקייל סינגלר (24 נקודות) לבנות פער מבטיח. ג'וואן ג'ונסון הוביל את המפסידים עם 23 נקודות.

במשחק החד צדדי של הלילה דרסה ביילור (3) את סיינט מרי (10) 49:72, ואותתה לדיוק שהיא לא הולכת ללקק דבש בעלית אייט. הדובים התנפלו על יריבתם מהפתיחה עם הגנה רצחנית והיום התקפי משובח של לייסדריוס דאן (23 נקודות) בדרך ליתרון 17:46 במחצית, שהפך את שארית המשחק לגארבג' טיים לא אופייני לתקופה הזו של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully