וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: ג'ורג'טאון כבר בחוץ, וילאנובה שרדה

19.3.2010 / 7:08

פתיחה דרמטית במיוחד לריקוד הגדול: שלוש קבוצות מהביג איסט הודחו בסיבוב הראשון, גם ואנדרבילט הופתעה ועפה

טורניר המכללות 2010 לא חיכה אף רגע מיותר כדי להתחיל את הטירוף, ועם ליל המשחקים הראשון מבשר על ההמשך, אנחנו בדרך לאחד הטורנירים הדרמטיים ביותר שראינו.

סלי הניצחון האופיניים לתקופה הזו של השנה לא אחרו להגיע, ובסיום הלילה ספרנו חמש מדורגות 10 ומטה שהתגברו על יריבות עדיפות בדרך לסיבוב השני. המדורגת הבכירה ביותר שהודחה הייתה ג'ורג'טאון, השלישית במערב התיכון, כשאליה הצטרפו חברותיה מהביג איסט, מרקט ונוטרדאם, בעוד שוילאנובה נחלצה מגורל דומה ברגע האחרון.

16 המשחקים הנותרים בסיבוב הראשון ייערכו הערב (שישי) ואל תוך הלילה, כשגם ב-ESPN ישראל ימשיכו להעביר את כל הדרמות בשידורים ישירים, עם אינסוף פריצות לרגעי ההכרעה גם במשחקים שלא מופיעים בלוח השידורים המתוכנן, שיכלול הערב את טמפל נגד קורנל (18:00), וויסקונסין נגד וופורד (20:30), טקסס A&M נגד יוטה סטייט (23:00), ודיוק נגד ארקנסו פיין בלאף (1:00).

אזור המערב התיכון

ג'ורג'טאון (3) נכנסה לטירוף מהצד הלא נכון שלו, עם הפסד משפיל 97:83 לאוהיו (14), ופיינליסטית טורניר הביג איסט שילמה על חוסר היציבות הקיצוני שלה העונה מול הקבוצה הקטנה שלא הבריקה השנה אפילו ב-MAC, אבל ניצלה את ההזדמנות עם הפגזה של 13 מ-23 מחוץ לקשת. הבובקאטס ברחו ליתרון דו ספרתי כבר במחצית השנייה בזכות 32 נקודות של ארמון בסט ואפילו לא נזקקו להכרעה דרמטית כדי לנצח, גרג מונרו רשם 19 נקודות, 13 ריבאונדים, 7 איבודים ו-6 אסיסטים להויאס, והבטיח שלא מדובר במשחקו האחרון במכללה, למרות הההערכות שייבחר בין עשרת המקומות הראשונים בדראפט הקרוב.

קנזס (1) נתנה ללייהי (16) הקטנטנה להשתעשע בחלום בדקות הפתיחה בהן הובילו המאונטן הוקס בשמונה נקודות על המדורגת ראשונה ביבשת, אבל הג'ייהוקס התעוררו בזמן ונמנעו ממותחן מיותר מבחינתם בדרך לניצחון 74:90 בעזרת 26 נקודות ו-10 ריבאונדים של מרכוס מוריס, סי ג'יי מקולום קלע 26 למפסידים. בסיבוב השני תחכה לקנזס צפון איווה המסוכנת (מדורגת 9), שגברה 66:69 על UNLV (מדורגת 8), וגם טנסי (6) שרדה מבחן לא פשוט עם 59:62 על סן דייגו סטייט, בדרך למפגש עם הסינדרלה הטרייה מאוהיו.

אזור המזרח

הטירוף שמסביב לא השפיע על קנטאקי (1) שלא נתנה למזרח טנסי סטייט (16) אפילו לדגדג אותה בדרך ל-71:100 מוחץ, כשכבר במחצית הראשונה צמח הפער ל-30 נקודות והפך את שארית המשחק לגארבג' טיים. אריק בלדסו הוביל את קבוצתו של ג'ון קאליפרי עם 29 נקודות, פטריק פטרסון הוסיף 22 משלו וג'ון וול סיים עם 17 נקודות ו-11 אסיסטים. מיקה וויליאמס קלע 17 לבאקנירס. בהמשך נמנעו הווילדקאטס מהמפגש המצופה שלהם מול טקסס (8) בסיבוב השני, כשהלונגהורנס חתמו את הקריסה הבלתי מוסברת שלהם בחלקה השני של העונה עם הפסד 81:80 לוויק פורסט (9), אחרי ג'אמפ ניצחון אדיר של ישמעאל סמית' עם הבאזר.

ניו מקסיקו (3) לא הייתה רחוקה מלהצטרף לג'ורג'טאון כמדורגת שלישית שמוצאת את עצמה בחוץ, כשמונטנה (14) לא נתנה לה לברוח גם אחרי ריצה של 0:17 של הלובוס בפתיחת המחצית השנייה וחזרה עד לשוויון 57:57 בשניות הסיום, אבל רומן מרטינז (17 נקודות) דאג להרגיע את ניו מקסיקו. יריבתה הבאה תהיה וושינגטון (11) שסיפקה סל ניצחון נוסף ללילה הנהדר הזה כשהזריקה של קווינסי פונדקסטר צללה פנימה 1.7 שניות לסיום מול מרקט (6) והעניקה להאסקיז ניצחון 78:80.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אזור הדרום

וילאנובה (2) הסתבכה כהוגן מול רוברט מוריס (15), שהוליכה במשך מרבית המשחק ואיימה להפוך למדורגת 15 החמישית בלבד בהיסטוריה שמדיחה מדורגת שנייה, אבל הווילדקאטס שרדו בסופו של דבר למרות ערב קליעה מחריד של סקוטי ריינולדס. הרכז המופלא נותר מחוץ לחמישייה על ידי מאמנו ג'יי רייט, שהעניש אותו ואת קורי פישר על עבירת משמעת קלה, והתקשה להיכנס למשחק, אלא שבקלאץ' הוא חזר לעצמו עם השלשה היחידה שלו דקה לסיום ההארכה, שנתנה לו 20 נקודות (2 מ-15 מהשדה, 15 מ-16 מהקו), ולנובה את הניצחון היקר עם 70:73. קרון אברהם קלע 23 למפסידים. כעת מחכה לוילאנובה סנט מרי (10) הסימפטית, שהתגברה 71:80 על ריצ'מונד (7).

גם ביילור (3) לא ליקקה דבש מול סם יוסטון סטייט (14) לפני שריצה מאוחרת סידרה לה ניצחון ראשון בטורניר אחרי 60 שנה עם 59:68. נוטרדאם (6) הפכה למופתעת הראשונה של הטורניר אחרי שלא הצליחה לנער את אולד דומיניון (11) הלוחמנית במשך כל המשחק ונכנעה 51:50, כשגם היא סובלת מערב איום של הכוכב שלה, לוק הארנגודי, שסיים את קריירת המכללות המפוארת שלו עם ארבע נקודות (2 מ-9 מהשדה),. פרנק האסל הוביל את המונארכס עם 15 נקודות, בן הנסברו, אחיו הקטן של טיילר, קלע 17 לאייריש המאכזבים.

אזור המערב

גם כאן קיבלנו סנסציה אדירה עם הסתלקותה המוקדמת של ואנדרבילט (4), שנכנעה 66:65 למורי סטייט (13). הרייסרס הצנועים, שלקחו בהליכה את אליפות ה-OVC אך לא היו אמורים לאיים על הקומדורס החזקים, הוליכו במשך כל המחצית השנייה והתגברו על קאמבק מוצלח של ואנדי הודות לסל ניצחון של דאנרו תומאס קבר ג'אמפ קשה בנפילה לאחור עם הבאזר. אייזק מיילס קלע 17 למנצחים, ג'וש ג'נקינס הוביל את ואנדרבילט עם 13 נקודת בלבד.

קנזס סטייט (2) הביסה בקלות 62:82 את צפון טקסס (15), בדרך למפגש מסקרן מול באטלר (5) שניפנפה את UTEP המסוכנת (12) עם 59:77 מרשים. עוד קודם לכן קיבלנו מנה גדושה של דרמה במפגש המרתק בין בריגהאם יאנג (7) לפלורידה (10), שחגגה חזרה לריקוד הגדול אחרי היעדרות של שנתיים אבל בזבזה שתי הזדמנויות לנצח את המשחק עם הבאזר בסוף הזמן החוקי ובסוף ההארכה הראשונה, ובהארכה השנייה לקח ג'ימר פרדט הנהדר את BYU על הגב שלו בדרך ל-37 נקודות, וניצחון ענק 92:99. קני בוינטון הפציץ 27 נקודות לגייטורס לפני שיצא בעבירה חמישית בתחילת ההארכה השנייה, נמרוד טישמן לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully