וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 נק' ו-5 ריב' לעמרי כספי בניצחון סקרמנטו ביוסטון

הישראלי פתח וסייע לקרל לאנדרי (22 נק') לנצח את הרוקטס 81:84, ולהשיג ניצחון חוץ ראשון לקינגס מאז האולסטאר

מאז שהגיע, קרל לאנדרי עושה עבודה מצוינת עבור סקרמנטו. לקינגס יש פתאום אופציה אמינה בצבע, פאוור פורוורד מנוסה שמספק לה נקודות וריבאונדים. הלילה (בין רביעי לחמישי) ביוסטון, לאנדרי העניק לסקרמנטו ניצחון חוץ על הרוקטס, 81:84, כשקלע 22 נקודות הוריד 10 כדורים חוזרים, ודייק בשתי זריקות עונשין חשובות 4 שניות לסיום. היה זה ניצחונם השלישי של הקינגס בארבעת משחקיהם האחרונים, והם נשארים בטקסס, שם יתכוננו למשחק החוץ נגד דאלאס, שייערך בשבת. בעקבות הניצחון מאזנה של סקרמנטו עלה ל-21 ניצחונות לעומת 40 הפסדים. הרוקטס עומדים על 30:30.

עמרי כספי פתח בחמישייה של הקינגס, ושיחק 18:28 דקות. כספי תרם 11 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 3 מ-4 מהעונשין), הוריד 5 ריבאונדים (מהם 3 בהתקפה) ואיבד כדור אחד. את סקרמנטו הוליך, לאנדרי, ומלבד כספי, סייעו לו גם בנו אודריך עם 13 נקודות ו-3 אסיסטים, ופרנסיסקו גארסיה, שתרם 10 מהספסל. טייריק אוואנס קלע רק 9 נקודות ב-4 מ-22 מהשדה, אך למרות הערב הנוראי מצדו, הקינגס ידעו לצאת עם ניצחון מטקסס.

כספי קלע סל ראשון 2:22 דקות מפתיחת המשחק, ובהמשך הוסיף עוד ליי-אפ ויחד עם אוואנס הוליך את הקינגס ליתרון 17:22 ברבע הראשון. כספי פתח את הרבע השני עם שתי החטאות, והוסיף נקודה מהקו לפני שהוחלף על ידי דונטה גרין. בדקות הללו נעזרו הקינגס באודריך וגארסיה כדי לשמור על היתרון. לקראת סוף הרבע לאנדרי נכנס לפעולה, והקינגס הוליכו 37:43 במחצית.

התקפת שתי הקבוצות קלעה באחוזים מחרידים במחצית השנייה, כשהקינגס סיימו את המשחק עם 32 אחוז מהשדה, לעומת 39 של היריבה. כספי עלה בחמישייה גם בפתיחת הרבע השלישי, בו קלע 6 נקודות והיווה גורם חשוב בשמירה על יתרון הקינגס, שנהנו מאספקת נקודות קבועה של לאנדרי. ג'אמפ של אודריך קבע 65:69 לאורחים מסקרמנטו בסוף הרבע. דקות הפתיחה של הרבע הרביעי היו שייכות לגארסיה, שקלע 5 רצופות, כשמנגד יוסטון מקבלת נקודות בעיקר מלואיס סקולה וארון ברוקס. 6 שניות לסיום צימק ברוקס מהקו ל-82:81, אבל אז שיין באטייה ביצע עבירה על לאנדרי, שקלע 2 מ-2 מרגע האמת. ברוקס הספיק להחטיא שלשה, והחטאה זו הבטיחה לסקרמנטו ניצחון חוץ ראשון מאז פגרת האולסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully