וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לקינגס, כספי קלע רק 2

הישראלי צפה מהספסל בסקרמנטו מנצחת 99:103 את יוטה. אודריך קלע 24. ווסטפאל: "השמועות על מתיחות לא נכונות"

אחרי חמישה הפסדים רצופים, האחרון שבהם לדטרויט פיסטונוס, שבה הלילה (בין שישי לשבת) סקרמנטו קינגס לאולמה הביתי, ארקו ארינה, ואירחה את יוטה ג'ז. הקבוצה של פול ווסטפאל כבר עברה את מכסת הניצחונות שלה בכל השנה שעברה (שעמדו על 17) והיא ביקשה להרחיב עוד קצת את היריעה. בתום עוד משחק דרמטי ומעניין, הצליחו הקינגס לנצח 99:103 ולהביא קצת נחת למאמן פול ווסטפאל, שחווה לאחרונה קשיים עם השחקנים והקבוצה.

עמרי כספי פתח אמנם בחמישייה של הקינגס אבל נקלע לערב חלש, שכלל גם ספסול ארוך מאוד שלו. כספי שיחק קצת יותר מ-18 דקות בסך הכול, קלע שתי נקודות בלבד (1 מ-2 ל-2, 0 מ-1 ל-3), הוריד שלושה ריבאונדים, מסר אסיסט אחד, חטף כדור ואיבד אחד.

הקינגס פתחו טוב והובילו בסיומו של הרבע הראשון 20:25, אבל יוטה נגסה ביתרון של המארחים ועד סיומה של המחצית הראשונה הפכה את התוצאה (49:50). גם הרבע השלישי היה צמוד מאוד, והמשחק נכנס בדקות הסיום לרגיע ההכרעה שלו.

במצב של 97:99 לקינגס, כהשעון הורה על 57.5 שניות לסיום, הלך טייריק אוונס לשלוש זריקות מהקו. אוונס החטיא שתיים, וזה היה נראה שהקינגס הלוזרים שוב יפסידו משחק ברגעי הסיום עקב אחוזי העונשין הרעים שלהם, אלא שבהתקפה של יוטה דרון וויליאמס החליק על המשטח והג'ז איבדו כדור קריטי. אוונס קלע ליי-אפ חשוב מאוד בצד השני, כשמן העבר השני יוטה צימקה ל-102:99. הקינגס קלעו עוד נקודת עונשין לפני שיוטה שוב החטיאה, ובסיום ניצחון וניצחון מוראלי חשוב למלכים, שעולים למאזן 39:19, לעומת 21:37 של הג'ז.

בנו אודריך הוליך את קלעי הקינגס עם משחק גדול של 25 נקודות ו-4 אסיסטים, אוונס ממשיך למצב עצמו כסטאר של הקינגס אחרי לכתו של קווין מרטין כשסיים עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. קארל לאנדרי וספסנר הוז (12 ריבאונדים) סיימו עם 15 נקודות כל אחד, פרנסיסקו גארסיה הוסיף 7 נקודות מהספסל. קרלוס בוזר הוביל את רשימת קלעי הג'ז עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים בכ-37 דקות, אנדריי קירלינקו הוסיף 16 ו-6 ריבאונדים, ווסלי מתיוס עם 12, סי ג'יי מיילס 11, דרון וויליאמס סיים עם 10 נקודות ו-13 אסיסטים.

"אנחנו רוצים לראות את הוז כך כל משחק"

לפני שהתייחס למשחק, הודה מאמן הקינגס פול ווסטפאל לכל האנשים שדרשו בשלומה של רעייתו. "אני מעריך את התמיכה והתפילות של כולם", אמר. "היא ראתה הרבה רופאים והדברים הולכים בכיוון החיובי. אני יודע שהיא ראתה את המשחק ונהנתה ממנו".

לגבי המשחק אמר המאמן: "זו הדרך שאנחנו רוצים לצעוד בה - להיות מסוגלים לנצח את אחת מהקבוצות הכי טובות ב-NBA. שיחקנו טוב בהגנה, הנענו כדור טוב בהתקפה. אני כל כך שמח עבור ספסנר הוז, הוא הראה מה הוא שווה. מעכשיו אנחנו רוצים אותו ככה כל משחק", אמר ווסטאפל על שחקנו שקלע 15 נקודות והוריד 12 ריבאונדים.

ווסטפאל אף הגדיל לעשות כשהוא והוז טפחו האחד עם השני בחזהו זה של זה. "אם תרצו לראות דבר כזה שוב, כנראה שתצטרכו ללכת ליוטיוב. אני בספק אם אעשה דבר כזה שוב. דיברנו על כך לפני המשחק, חשבנו שזה יהיה 'קול' לעשות זאת. זה היה כיף.

"אני יודע שכולם רצו לעשות כותרות גדולות ממה שקרה לאחרונה - כאשר נטען שמאמן ושחקן בקבוצה שונאים אחד את השני, ועל כך שיש מתיחות בקבוצה, אבל זה פשוט לא נכון", חתם ווסטפאל את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully