וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "כספי לא הסתדר עם פרינס"

הקינגס נוצחו בבית 101:89 על ידי דטרויט, הישראלי הסתפק ב-5 נקודות והתקשה בשמירה. המאמן: "לא הצלחנו לעצור אותו"

סקרמנטו הראתה הלילה (רביעי) כי גם הטריידים האחרונים לא שיפרו לעת עתה את מצבה, כשנוצחו בבית 101:89 על ידי דטרויט. אומנם 12 הפרש זו לא תבוסה, אך הקינגס פיגרו בפער גדול לאורך כל החצי השני ופתחו את הרבע האחרון בפיגור 25 נקודות. רק ריצה בגארבג' טיים המתיקה מעט את ההפסד לסקרמנטו (39:18) הלא מרשימה, שבהפסדה החמישי ברציפות ראתה רק שני שחקנים שלה קולעים בספרות כפולות.

עמרי כספי לא היה אחד מהם. הישראלי אומנם פתח גם היום בחמישייה, אך הסתפק ב-5 נקודות, שוב באחוזים מאכזבים (2 מ-9 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש), ו-5 ריבאונדים ב-25 דקות. טייריק אוונס סיים עם 28 נקודות (11 מ-19 מהשדה) ו-13 אסיסטים, והמצטרף החדש קרל לנדרי הוסיף 18.

בדטרויט (35:21) בלט ריפ המילטון, שקלע 30 ב-60 אחוז מהשדה (12 מ-20), וטיישון פרינס (שהוסיף 22. רודני סטאקי קלע 13, קלט 8 וחילק 7.

הרבע הראשון עוד היה צמוד, אך את הרבע השני סיימה דטרויט עם יתרון 12, וברבע השלישי כבר עשתה ריצה גדולה שהגדילה את הפער ל-25. כאמור, רק ריצה של הקינגס כשהמשחק כבר היה מוכרע מנעה תבוסה.

היה זה ההפסד ה-23 של הקינגס ב-27 משחקיה האחרונים, וכרגע רק לשלוש קבוצות בליגה (ניו ג'רזי, גולדן סטייט ומינסוטה) יש מאזן יותר גרוע משל סקרמנטו. בימים האחרונים מדווח בסקרמנטו על מתיחות גדולה בין השחקנים למאמן פול ווסטפאל, שהחליף השנה כבר 24 פעמים את החמישייה הפותחת, ועדיין מתקשה לייצר היררכיה ברורה, עם שיטת רוטציה שיוצרת חוסר ודאות בקרב השחקנים.

קויסטר: "לכספי צפוי עתיד מזהיר"

"הסיפור פשוט, לא הצלחנו לעצור את פרינס והמילטון. הם הרימו את דטרויט", ניתח מאמן הקינגס פול ווסטפאל את ההפסד בפשטות. "לא עצרנו את הקלעים שלהם ולא מנענו מהם זריקות נוחות. לא מצאנו את עצמנו בהתקפה. עשינו הרבה חילופים בהגנה וכשזה קורה, אנחנו לא קולעים כמו שצריך. דטרויט שלחו את פרינס על כספי והוא לא הסתדר איתו. אין דרך אחרת להסביר את זה".

דווקא מאמן הפיסטונס ג'ון קויסטר יצא להגנה על כספי ואמר: "הוא הולך להיות שחקן יוצא מהכלל. ראיתי אותו מספר פעמים, הוא אתלט והוא רוקי יציב. יש לו עתיד מזהיר".

קארל לנדרי: "הפסדנו, אבל אנחנו משתפרים. ניסינו לחזור למשחק בסוף כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד ב-35-40 נקודות. אנחנו קבוצה צעירה ונמשיך לעבוד, יש פה כישרון והמצב ישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully