וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "עסקת ג'יימיסון וקליבלנד מסריחה"

מאמן בוסטון תקף את עסקת העברתו של הפאוור פורוורד לקאבס תמורת אילגאוסקאס וחוזהו הנגמר. ג'קסון: "זה מוזר"

חלון ההעברות ב-NBA הסתיים, כשההעברות הבולטות היו: טרייסי מקגריידי מיוסטון לניקס בתמורה לקווין מרטין והילטון ארמסטרונג עשו את הדרך ההפוכה, שחקני הניקס נייט רובינסון ומרכוס לנדרי עברו לבוסטון תמורת שלושה שחקנים אחרים. אך אף אחת מן ההעברות הללו לא עוררו את כעסם של מאמני הליגה כמו ההעברה של הפאוור פורוורד אנטואן ג'יימיסון מוושינגטון לקליבלנד תמורת החוזה הנגמר של זידרונאס אילגאוסקאס, בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב ואת אמיר פרלזדיץ'.

כך הפכו הראיונות לפני המשחק בין בוסטון ללוס אנג'לס לייקרס לזירת ניגוח במדיניות הקיימת. "הם (קליבלנד) הולכים לקבל את אילגאוסקאס בחזרה וזה הולך להיות אחד מהתסריטים האלה שקיימים רק ב-NBA בו אתה משלם לשחקן, מביא אחד אחר ומחזיר את זה ששיחררת אחרי 30 יום", אמר מאמן הלייקרס פיל ג'קסון. "איני יודע מה זה עושה לליגה, אני חושב שזו סיטואציה מוזרה".

ג'קסון קיבל רוח גבית ממאמן בוסטון דוק ריברס: "יש לי בעיה עם זה", אמר, אך בניגוד לג'קסון, שנהנה בעבר מן השיטה בהעברתו של פאו גאסול, היה קצת פחות צבוע. "יחד עם זאת, אני חייב להודות שאהבתי את השיטה לפני שלוש שנים כשגארי פייטון הצטרף אלינו, אבל עכשיו זה מסריח. אני חושב שזו עסקה נוראית".

ריברס ניסה להסביר גם מדוע הוא לא אוהב את השיטה הנוכחית והציע דרכי ייעול תוך שמירה על צניעות: "מי אני שאציע שינויים ל-NBA? אבל למה שחלון ההעברות לא ייסגר לפני פגרת האולסטאר? אין שום סיבה למשוך את זה עוד ארבעה ימים. זה סתם גורם לשיבושים בסגלים ולחוסר יכולת לשתף את הסגל המלא, כולל השחקנים החדשים. מאוד הייתי רוצה שינוי בנושא הזה". מעניין איך יסבירו ג'קסון וריברס את ההעברה הבאה שלהם עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully