וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם מועד ההעברות ב-NBA

מקגריידי בניקס, ג'יימיסון בקליבלנד, טיירוס תומאס בשארלוט - וזה לא הכל. וואלה! ספורט עושה לכם סדר בשלל הטריידים

* בעסקה הגדולה ביותר של היום, עבר טרייסי מקגריידי לניו יורק בצוותא עם סרחיו רודריגז. יוסטון קיבלה בתמורה את קווין מרטין והילטון ארמסטרונג מסקרמנטו, בצוותא לג'ורדן היל וג'ארד ג'פריס מהניקס. הקינגס קיבלו את החוזה הנגמר של לארי יוז, ג'ואי דורסי, וקרל לאנדרי המצוין. הניקס ישליו מעליהם יותר מ-9 מיליון דולר בקיץ הקרוב.

* קליבלנד מצאה לעצמה פאוור פורוורד, כשמאסה בשיחות עם פיניקס בנוגע לאמארה סטודמאייר, ועברה לתכנית ב': אנטואן ג'יימיסון. הקאבס העבירו לוויזארדס בתמורה את החוזה הנגמר של זידרונאס אילגאוסקאס (שעשוי להיחתך עוד לפני שישחק משחק אחד בבירה), בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, ואת אמיר פרלזדיץ', בחירת הסיבוב השני של קליבלנד העונה. וושינגטון אף קיבלה בעסקה את אל ת'ורנטון מהקליפרס, בעוד הקליפרס מתנחמים בדרו גודן, והקלה כלכלית מסוימת. קליבלנד, אגב, קיבלה גם את סבסטיאן טלפייר בטרייד.

* לאחר יממה שלמה של שמועות, נייט רובינסון הפך באופן רשמי לחלק מבוסטון סלטיקס. אלוף ההטבעות המכהן עובר לסלטיקס בצוותא למרכוס לנדרי, תמורת אדי האוס, ג'יי אר גינדס, וביל ווקר, שיעשו את הדרך ההפוכה, לניו יורק.

* שיקגו העבירה את הפורוורד הצעיר, המאכזב והמבוקש, טיירוס תומאס, לשארלוט בתמורה לפליפ מארי, אייסי לואו ובחירת סיבוב ראשון. תומאס יהיה שחקן חופשי מוגבל בתום העונה הקרובה, בעוד חוזיהם של מארי ולואו גם כן הסתיימו בקיץ הקרוב, ויעניקו לבולס עוד קצת כסף שישתחרר לקראת שוק השחקנים החופשיים של 2010.

צ'אנס אחרון לדארקו

* רוני ברואר, השוטינג גארד האתלטי של יוטה, עבר לממפיס תמורת בחירת סיבוב ראשון מוגנת. בהמשך לויתור על אריק מיינור מוקדם יותר העונה, נמצאת כעת יוטה מתחת למס המותרות.

* יכול להיות שסן אנטוניו באמת ויתרה על העונה הנוכחית, אחרת קשה להסביר מדוע היא החליטה להעביר את הסנטר הוותיק תיאו ראטליף לשארלוט, ללא תמורה. האינטרס של הקבוצה הטקסנית כלכלי ותו לא, כאשר ראטליף מרוויח השנה 1.3 מיליון דולר לעונה - סכום אותו תשיל הקבוצה מעל עצמה במס המותרות.

* עוד לפני שקיבלה את מבוקשה בדמות טרייסי מקגריידי, ניו יורק העבירה את דארקו מיליצ'יץ' למינסוטה בתמורה לבריאן קרדינל. הסרבי, שלא הצליח לקנות את מקומו בליגה הטובה בעולם ולנצח ייחשב כאחד הבאסטים הגדולים בתולדות ה-NBA, ינסה לשקם את הקריירה האבודה במיניאפוליס, בעוד האינטרס הניו יורקי בעסקה הוא כלכלי, איך לא, כאשר הניקס חוסכים 1.8 מיליון דולר.

* שיקגו העבירה למילווקי את ג'ון סלמונס בתמורה לחוזים הנגמרים של שני הפורוורדים הצעירים והמאכזבים, האקים ווריק וג'ו אלכסנדר. הבולס אף קיבלו אופציה להחליף את בחירות הסיבוב הראשון של הקבוצות בדראפט הקרוב, בעוד הבאקס זכו בשוטינג גארד חלופי במקום מייקל רד הפצוע תמידית.

* סקרמנטו שלחה לוושינגטון בחירת סיבוב שני עתידית בתמורה לסמול הפורוורד בן ה-24 דומיניק מקגווייר, ששיחק העונה 6 דקות בממוצע למשחק. בעונה שעברה העמיד הבחירה ה-47 בדראפט 2007 4.5 נקודות ב-26 דקות משחק עבור הוויזארדס.

* הבאקס לא הסתפקו בהבאת סלמונס, ושלחו לפילדלפיה את ג'ודי מיקס, פרנסיסקו אלסון ובחירת סיבוב שני עבור פרימוז ברזץ' ורויאל אייבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully