וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן ג'יימיסון עובר לקליבלנד

הפורוורד המצוין בן ה-33 מצטרף לקאבס בעסקה סיבובית. אילגאוסקאס ואל ת'ורנטון בוושינגטון, דרו גודן נודד לקליפרס

זה לקח זמן, הרבה זמן, אבל קליבלנד סוף סוף מצאה את הפאוור פורוורד שחיפשה. אחרי שבועות ארוכים ששמו של אמארה סטודמאייר היה החם ביותר בגזרת הקאבלירס, ולאחר שגם שמו של טרוי מרפי נזרק לבורסת השמות, ביצעו הלילה (בין רביעי לחמישי) קליבלנד, וושינגטון ולוס אנג'לס קליפרס עסקה סיבובית שבמרכזה, כאמור, מעברו של הפורוורד בן ה-33 לאוהיו.

הוויזארדס, בתמורה, מקבלים את החוזה הנגמר של זידרונאס אילגאוסקאס (שצפוי להיחתך עוד לפני שישחק משחק אחד בבירה), בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, ואת אמיר פרלזדיץ', בחירת הסיבוב השני של קליבלנד העונה. מלבד זאת, וושינגטון מקבלת גם את אל ת'ונרטון מהקליפרס, בעוד הקבוצה הנחותה מעיר המלאכים תתנחם בדרו גודן, שעה שתשלח גם את סבסטיאן טלפייר לקליבלנד.

"הוא אחד האנשים הכי מקצועיים שהכרתי", אמר על ג'יימיסון מאמנו בוושינגטון, פליפ סונדרס, בעוד נשיא הקבוצה, ארני גראנפלד, שהעביר תוך מספר ימים שניים מכוכביו הגדולים ביותר (באטלר וג'יימיסון) הצטרף למחמאות: "הוא עמד במרכז המועדון מבחינת מנהיגות למשך חמש וחצי עונות, ואנחנו מודים לו על כך. לצערנו, התוצאות על הפרקט לא תאמו את הציפיות שלנו, ולכן החלטנו שזה הכרחי לבצע שינוי". קליבלנד רצתה את הפורוורד המצוין עוד בחודש ינואר שעבר והלילה היא גם קיבלה אותו, זאת מבלי לוותר על ג'יי ג'יי היקסון, שרבים הניחו כי יהיה מעורב בעסקה כלשהי.

ג'יימיסון, אולסטאר ב-2005 ו-2008, יעניק לקליבלנד אופציית קליעה נוספת מבפנים ומבחוץ, בתקווה להביא לקאבס את האליפות האבודה שאולי גם תשאיר את לברון ג'יימס במועדון. ממוצע הקריירה של ג'יימיסון עומד על 19.9 נקודות לערב והעונה, בוושינגטון המפורקת, הוא קולע 20.5 נקודות ומוריד כמעט 9 ריבאונדים למשחק.

ולמי שתוהה לגבי האינטרס של הקליפרס בכל הסיפור, למייק דאנליבי, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, הפתרונים: "פשוט התחלנו להסתכל על הזדמנויות לפנות מקום בתקרת השכר לקיץ, ולאגור נכסים שאנחנו אוהבים. ביומיים האחרונים עשינו זאת, וזה נותן לנו עוד גמישות ללכת בהרבה דרכים שונות".

דארקו במינסוטה, סלמונס במילווקי

* בעסקה קטנה יותר, העבירה ניו יורק את דארקו מיליצ'יץ' למינסוטה בתמורה לבריאן קרדינל. הסרבי, שלא הצליח לקנות את מקומו בליגה הטובה בעולם ולנצח ייחשב כאחד הבאסטים הגדולים בתולדות ה-NBA, ינסה לשקם את הקריירה האבודה במיניאפוליס, לפחות כך מאמין הג'נרל מנג'ר של הטימברוולבס, דייויד קאן: "זה ייתן לו עוד צ'אנס אחד. אפילו אם בסופו של דבר הוא יחזור לאירופה, אני מקווה שהוא רוצה לסיים את קריירת ה-NBA שלו באופן חיובי. אצלנו הוא ישחק, ויש התרגשות רבה בקרב הצוות המקצועי שלנו". האינטרס הניו יורקי בעסקה הוא כלכלי, איך לא, כאשר הניקס חוסכים 1.8 מיליון דולר.

* שיקגו העבירה את ג'ון סלמונס למילווקי בתמורה לשני חוזים נגמרים - קורט תומאס ופרנסיסקו אלסון. העסקה עדיין לא הוכרזה באופן רשמי ברחבי הליגה, וייתכן כי גם האקים ווריק או ג'ו אלכסנדר יהיו מעורבים בה. הבולס מפנים את החוזה של סלמונס מהתקרה, ובקיץ הבא הם יהיו כמעט 20 מיליון דולר מתחת לתקרת השכר, לקראת השוק החופשי המטורף. הבאקס, מנגד, מקבלים שוטינג גארד שיחליף את מייקל רד הפצוע תמידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully