וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי קלע 19 נקודות, בוסטון ניצחה את הקינגס

הפורוורד כשל דווקא כשהיה צריך להחטיא מהקו, והסלטיקס ניצחו 92:95. כספי: "להפסיד את המשחק מהעונשין זה קשה"

עמרי כספי שב הלילה (בין שלישי לרביעי) ביחד עם קבוצתו למסלול המשחקים בליגה, כשסקרמנטו קינגס אירחה בארקו ארינה את אחת מהטוענות לכתר, בוסטון סלטיקס. הקינגס לא היו רחוקים, כמו בכל כך הרבה משחקים שלהם העונה מניצחון, אבל הם נשארו לבסוף רק עם המחמאות, לאחר שנוצחו 95:92. הקבוצה של פול ווסטפאל יורדת למאזן 35:18, בעוד הסלטיקס עלו ל-18:33.

כספי, שנטל כזכור חלק במשחק הרוקיז נגד הסופמורס, בצוותא עם חברו לקינגס טייריק אוונס, הוליכו את הקינגס, אלא שמול אלוף השלשות פול פירס וחבריו הירוקים זה לא הספיק. הפורוורד הישראלי נראה חד מתמיד, כשסיים את המשחק עם 19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, הוא גם חטף שני כדורים ואיבד אחד. כספי, ששב משבוע האולסטאר בדאלאס שם הוא גם השתתף ונוצח בתחרות ה-H-O-R-S-E, פתח כמובן בחמישייה ושיחק מעט יותר מ-35 דקות וחצי. לקראת הסיום, הוא וחבריו נכשלו בזריקות העונשין, שכמו תמיד היה בעוכרם והביאו רבות להפסד.

"החטאנו זריקות מהעונשין והם מצידם קלעו את הזריקות שלהם", אמר כספי בסיום המשחק. "התמודדנו מול אחת הקבוצות הטובות ביותר ולהפסיד את המשחק מהעונשין זה קשה". על העובדה שאמור היה להחטיא את הזריקה השנייה, הוסיף: "אחוזי העונשין שלי הם בערך 95 אחוז במשחקים שלנו. דווקא כשניסיתי להחטיא, זה נכנס".

פול ווספאל, מאמן הקינגס, אמר: "אנחנו קולעים בלמעלה מ-50 אחוז מהקו אחרי כל אימון ואנחנו ממשיכים לשמור על האחוזים האלה. כולם הם קלעים טובים ואנחנו קולעים באחוזים גבוהים, אנחנו רק צריכים להתרכז ולעבוד יותר על זה, ולעשות את זה גם במשחק עצמו".

הכל הלך הפוך

כ-3 דקות וחצי לסיום תפר כספי שלשה גדולה והוביל את סקרמנטו ליתרון 84:85, מה שאילץ את דוק ריברס לקחת פסק זמן. הירוקים התעשתו אחריו ושבו להוביל במשחק הצמוד. כשנותרו 16.5 שניות על השעון החמיץ ג'ייסון תומפסון מהקו, כשראשיד וואלאס קלע שתי נקודות מן העבר השני כדי להגדיל את היתרון לארבע נקודות, 87:91. הקינגס יצאו להתקפה, שהחלה לא טוב, אבל נמשכה עם שלשה גדולה של אוונס שהורידה את היתרון לנקודה אחת בלבד, ושלחו אחר כך דווקא את ריי אלן לקו. אלן קלע שתיים, כשנותרו 5.6 שניות לסיום.

במצב של 90:93 לבוסטון, הלך כספי לקו. התכנון היה שהוא יקלע את הראשונה (וכך עשה) ויחטיא את השנייה. כספי ניסה דווקא וזרק חזק על הלוח...אלא שהכדור נחת דווקא בסל (גם כשהוא לא רוצה הוא קולע). בוסטון קיבלה עוד זריקות עונשין וקלעה, כספי שוב הלך אחר כך לקו, החטיא את הראשונה (לא בכוונה), החמיץ גם את השנייה (בכוונה), אבל זה כבר לא עזר, וכאמור בסיום הקינגס שוב מנוצחים.

טייריק אוונס היה קרוב מאוד לטריפל דאבל כשקלע 17 נקודות, הוריד 11 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים, קווין מרטין קלע 11, ספנסר הוז (8 ריבאונדים) ובנו אודריך עם 9 נקודות כל אחד, דונטה גרין קלע 8. את בוסטון הוליכו פירס וראשיד וואלאס עם 17 נקודות כל אחד. אלן קלע 15, אדי האוס הוסיף 12, קווין גארנט הסתפק ב-9 ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully