וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: נבחרת המזרח ניצחה 139:141

שבוע האולסטאר ב-NBA נחתם במשחק הצמוד בדאלאס בו נקבע שיא במשחק כדורסל - 108,713 צופים. וויד נבחר ל-MVP

עם כל הכבוד לעמרי כספי, הרי שסוף שבוע האולסטאר נחתם הלילה (בין ראשון לשני) עם האירוע הגדול ביותר, המשחק עצמו. 108,713 צופים התקבצו באצטדיון הפוטבול של דאלאס קאובויס, שעבר הסבה לאולם כדורסל, כדי לקבוע שיא גינס של צופים במשחק כדורסל. יותר מ-90 אלף כרטיסים נמכרו. מעניין אם הצופים ביציעים הרחוקים קיבלו משקפי תלת מימד או משקפות כדי לראות מה באמת מתרחש על הפרקט, ולא רק נקודות כחולות (נבחרת המזרח) ואדומות (נבחרת המערב) נעות במרחב.

המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו, ו-7.7 שניות לסיום איזן דירק נוביצקי עבור המערב בשתי זריקות עונשין לשוויון 139. אחרי פסק הזמן יצאה נבחרת המזרח להתקפה, כריס בוש נעצר בעבירה של צ'ונסי בילאפס, וקבר שתי נקודות לעיני 217,426 עיניים. המערב יצא להתקפה אחרונה כשנותרו חמש שניות על השעון הגדול, כרמלו אנתוני זרק שלשה קשה, החטיא, ובסיום המזרח ניצח 139:141. דווין וויד, שחקנה של מיאמי היט, זכה בתואר ה-MVP עם 28 נקודות, 11 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

מלבד וויד, לברון ג'יימס, דוויט הווארד, קווין גארנט וג'ו ג'ונסון פתחו עבור נבחרת המזרח, בעוד דירק נוביצקי, אמארה סטודמאייר, טים דאנקן, כרמלו אנתוני וסטיב נאש ייצגו את המערב. מי שכמובן חסר מאוד בערב היה הכוכב של הליגה בהא הידיעה, קובי בריאנט מהלייקרס שנעדר עקב פציעה.

המזרח הוליך בשלוש נקודות בתום הרבע הראשון (34:37), למחצית ירדו הנבחרות כשהיתרון גדל לשבע נקודות. המזרח המשיך באותו מגמה גם ברבע השלישי (40:42), אבל באחרון נתנו שחקני המערב פוש אחרון כדי לנסות ולהביא ניצחון לרבבות הצופים. דווקא כריס בוש, יליד העיר דאלאס, היה זה שניצח לבסוף עבור המזרח את המשחק.

עוד קלעו למזרח: לברון ג'יימס 25 ו-6 אסיסטים, כריס בוש 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, סופרמן הווארד הוסיף 17, ג'ונסון עם 10, פול פירס, שזכה בתחרות השלשות, 8 נקודות, כמו גם דרק רוז ואל הורפורד. גארנט, דייויד לי ורייג'ון רונדו עם 4 נקודות כל אחד, ג'רלד וואלאס הסתפק ב-2. את נבחרת המערב הוליך אנתוני עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, נוביצקי נתן שואו יפה בפני הקהל הביתי עם 22 נקודות, צ'ונסי בילאפס תרם 17, קווין דוראנט עם 15 נקודות, דרון וויליאמס 14 ו-6 אסיסטים, פאו גאסול ייצג את הלייקרס עם 13 נקודות, אמארה סטודמאייר, שאולי יעשה טרייד ויגיע לקליבלנד, סיים עם 12 ו-10 ריבאונדים, זאק ראנדולף 8 ו-6 ריבאונדים, כריס קיימאן וסטיב נאש קלעו 4 נקודות כל אחד, כשהאחרון גם חילק 13 מתנות לחברים. טים דאנקן הסתפק ב-3 נקודות בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully