וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: כספי סיים שלישי בתחרות החיובים

אלעד רבין, שליחנו לאולסטאר בדאלאס

14.2.2010 / 6:49

הישראלי יצא ראשון מהעימות עם רונדו ודוראנט, שזכה פעם שנייה ברציפות. רובינסון מלך ההטבעות, פירס מלך השלשות. אלעד רבין מדווח מדאלאס

עמרי כספי סיים הלילה (בין שבת לראשון) את חלקו בסוף שבוע האולסטאר, לאחר שהשתתף בתחרות H-O-R-S-E, הגרסה האמריקאית ל"חיובים". קווין דוראנט זכה בתחרות בפעם השנייה ברציפות, לאחר שגבר על רייג'ון רונדו מבוסטון, כשכספי היה הראשון לצאת מהתחרות. החוקים פשוטים: השחקנים אינם יכולים להטביע, ויש להם 24 שניות כדי לזרוק לפי רצונם או לשחזר את הסל שקלע המתחרה. כל החטאה מעניקה לשחקן אות מהמילה HORSE, והראשון שמשלים אותה יוצא מהתחרות.

האירוע כולו היה מוצלח מאד. אולי לא מוצלח כל כך לאגו הישראלי, אבל יש עוד דברים בעולם. את התחרות ליוו בתור שדרנים/מאמנים שלוש אגדות העבר כריס וובר, קני סמית וצ'ארלס בארקלי. כל שחקן הוצמד למאמן. כספי קיבל את גבעת הריבאונדים העגולה שבינתיים נשארה רק גבעה עגולה וגדולה, הוא צ'ארלס בארקלי האחד והיחיד. התחרות עצמה, איך נאמר זאת בעדינות, לא היתה מוצלחת מצד כספי שפתח באיירבול, ואחריו עוד מספר החטאות, שהכניסו אותו קצת ללחץ. בארקלי ניסה לעזור לו, וייעץ לו ללכת על קליעות יותר בטוחות, אבל דוראנט ורונדו היו גדולים עליו. בכל מקרה, תמיד יהיה אפשר להאשים את סר צ'ארלס בעצות שהוא חילק לו. בתחילת התחרות, השלושה היו חייבים לקלוע באותו אופן בו קלע חובב ה-NBA בן ה-19, בריאן וויליגר מקונטיקט, בזריקתו בחרה הנהלת הליגה. השלושה עמדו על קשת השלוש, עם הגב לסל, והיו חייבים לקלוע כשהם זורקים בין הרגליים. זה לא הצליח לשלושתם, והם קיבלו H.

קליעה של דוראנט מהצד זיכתה את רודנו וכספי ב-O. הישראלי לא הצליח לשחזר את הקליעות של המתחרים ויצא מהתחרות לאחר שאסף R-S-E. לאחר בערך שעה ברוטו שכללה אולי 10 זריקות לכל משתתף, 70 פרסומות, ויכולת העברת זמן מדהימה כרגיל של מנחה האירוע, כספי צבר מספיק נקודות שליליות בכדי לצאת מהתחרות. ראו על הפנים שלו שהוא היה מאד מאוכזב מעצמו , אבל היה כבר מי שאמר כי כל חשיפה היא חשיפה טובה.

בשל לוח הזמנים הצפוף החליטו לקצר מעט את התחרות, ודוראנט ורונדו, שכל אחד מהם עמד על H-O, עברו לדו-קרב שלשות מקצה הבקבוק. רונדו, שקולע 26 אחוז מהשלוש בקריירה, החטיא פעמיים וספג R-S. כשהיה נדמה כי זה הולך להיות קצר וקולע, התעורר רונדו וסירב לקבל E. דוראנט קלע ברצף, אבל רונדו הפתיע את כולם, כולל צ'רלס בארקלי, שליווה את השניים על הפרקט, וצלף פעם אחר פעם. למרות שרונדו החזיק מעמד יותר מהצפוי, היד של דוראנט היתה טובה יותר, והוא שמר על תוארו.

"קווין קלע וקלע, וזה מה שהוא תמיד עושה", אמר רונדו בסיום. "ברגע שהכדור עזב לי את היד הרגשתי טוב", אמר דוראנט, שקולע ב-37 אחוז מעבר לקשת בקריירה. "הרגשתי כאילו אני באימון".

המתחרים - כספי, רונדו ודוראנט - השתלבו באווירה הקלילה של האירוע...רגע, אני רוצה לחזור על זה: המתחרים כספי, רונדו ודוראנט. זה אולי כל הסיפור של סוף השבוע הזה מבחינת הישראלי. כל כך מהר מתרגלים לגלגל את שמו יחד עם שמות שאר השחקנים הטובים בעולם, עד שלפעמים אנחנו שוכחים, שרק לא מזמן לא יכולנו לעשות את זה. באתרי האינטרנט הבליטו, כמובן, את העבודה שדוראנט ניצח בתחרות פעם שנייה ברציפות, ובהזדמנות זו אני רוצה להכריז על סיומו של סוף שבוע כספי ותחילת חגיגות סוף שבוע האולסטאר. תתפלאו לדעת שהאנשים פה מתעניינים גם בדברים שלא קשורים לנציג היחיד שלנו ב-NBA. מוזרים, האמריקאים האלה.

נייט רובינסון אוסף עוד טבעת

נייט רובינסון שוב עשה את זה והכניס את שמו לספרי ההיסטוריה של ליגת הכדורסל הטובה בעולם. הגארד של הניקס זכה הלילה בתואר אלוף ההטבעות זו הפעם השלישית ברציפות. זה הלך לו די קשה לאחר שהשיג 51 אחוז מהצבעות האוהדים כדי לעלות לשלב הסופי, בו גבר על הרוקי של טורונטו דמאר דרוזן, שקיבל 50 אחוז ומקום בגמר מול הבחור מהניקס. רובינסון לא התחרה מול שמות גדולים כמו דוויט הווארד, ולא היו בה שמות גדולים כפי שהיה בעבר, אז אגדות כמו מייקל ג'ורדן, ד"ר ג'יי ודומיניק ווילקינס הותירו את העולם פעורי פה.

ב-1986 ספאד ווב, 1.70 מטר, זכה בתחרות ההטבעות והדהים את העולם, בשלוש השנים האחרונות זהו נייט רובינסון, 1.75 מטר כשהוא זקוף, ההולך בדרכו ומשמש השראה לנמוכי הקומה באשר הם. רובינסון זכה בעונה שעברה בתחרות לאחר שקפץ והטביע מעל דוויט הווארד, אולם הפעם הוא הסתפק בפעולה קצת פחות מרהיבה, אך, כמובן, מאוד מרשימה. כשהוא מקבל עידוד אישי מהמעודדות היפהפיות של דאלאס, רובינסון יצא לדרך. הוא זרק את הכדור ללוח, תפס אותו והטביע הפוך בשתי ידיים.

פול פירס עושה בירד

פול פירס שמר הלילה על המסורת המפוארת של בוסטון, אותה יצר לארי בירד. הקפטן של הסלטיקס זכה בתחרות השלשות, כשהשיג 20 נקודות בסיבוב הסופי, וקלע את כל חמשת הכדורים המקנים שתי נקודות. פירס גבר על סטפן קארי מגולדן סטייט וצ'ונסי בילאפס מדנבר, שעלו לסיבוב האחרון.

אלוף השנה שעברה, דקוואן קוק ממיאמי, שלא ממש מפליא בקליעותיו השנה, הודח כבר בסיבוב הראשון. 15 הנקודות אותן השיג, בצוותא עם צ'נינג פריי מפינקס ודנילו גלינארי מניו יורק, שלחו את השלושה להביט בתחרות מהצד. קארי קלע 18, בילאפס ופירס 17 ושלושתם עלו לגמר התחרות בו ניצח, כאמור, פירס. "רציתי את זה מאוד", הודה הפורוורד של בוסטון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully