וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי ח"י טוב בניו יורק

הישראלי סיים עם 18 נק' ו-9 ריב' בניצחון סקרמנטו 114:118 בהארכה על הניקס. כספי: "אחד הרגעים המאושרים בקריירה"

אחרי שישה הפסדים רצופים, זה סוף-סוף קרה. סקרמנטו קינגס עצרה את ההידרדרות ועשתה זאת במקום שיודע לאהוב את האורחים שלו. סקרמנטו ניצחה את ניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן 114:118 לאחר הארכה, ורשמה ניצחון חוץ ראשון מאז ה-22 בדצמבר 2009. עמרי כספי פתח בחמישייה, וב-45 הדקות ששיחק קלע 18 נקודות (7 מ-17 מהשדה, 1 מ-8 לשלוש, 3 מ-3 מהקו), הוריד 9 ריבאונדים, חילק 3 אסיסטים ורשם 2 חטיפות.

כספי זכה לעידוד קולני ביציע, ובניו יורק כינו את הופעתו בגארדן כ"ערב המורשת היהודית". הישראלי, שקלע 16 מ-18 הנקודות שלו בחצי הראשון השאיר מורשת נכבדה מבחינה התקפית לפחות בשני הרבעים הראשונים. הניצחון העלה את סקרמנטו למאזן 34:17, ואילו הניקס עומדים על 32:19.

פול ווסטפאל, מאמן הקינגס, אמר בסיום: "זה היה מאוד מהנה מבחינתנו. אני חושב שהקהל עזב את הגארדן עם אהבה לעמרי כספי ואני חושב שהם אהבו את כל הרוקיז שלנו. עשינו פה את מה שאנחנו עושים כל השנה .אני חושב שהאנשים בניו יורק קיבלו מושג למה אנחנו אוהבים כל כך את טייריק. הגארדן השתתק כשהוא עשה מה שעשה. אלה דברים שאתה לא רואה בדרך כלל".

כספי עצמו אמר: "זה לא משחק רגיל עבורי והיה חשוב לי לפתוח חזק, להראות למאמן ולכולם שאני כאן לשחק ולהתמקד בכדורסל. במחצית הראשונה עשינו עבודה טובה. אני שמח מאוד וכמו שאמרתי קודם, הייתי נרגש מאוד לפני המשחק". על הקהל שעודד אותו, אמר: "זו הייתה הרגשה נפלאה לשחק משחק חוץ ולזכות בכזו תמיכה. בסיום כשעזבתי את המגרש, זה היה אחד הרגעים המאושרים שלי בקריירה. זה היה יום גדול עבורי. הרבה ישראלים ויהודים היו בקהל ואבי עשה את כל הדרך מישראל כדי לצפות בי".

יוצאים לדטרויט בתחושה טובה

טייריק אוואנס הוליך את הקינגס עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, ומחצית שנייה גדולה שעזרה לקבוצתו לצמק את הפער מהיריבה. דונטה גרין ניגן כינור שני עם 24 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, קווין מרטין עלה מהספסל, קלע 17 נקודות (7 מ-13 מהשדה), והפגין יכולת משובחת בתוספת הזמן, יכולת שהכריעה את המשחק. הקינגס שלטו לחלוטין מתחת לסלים עם 59 ריבאונדים לעומת 39, אבל התקשו לעצור את ווילסון צ'נדלר, שקלע שיא קריירה של 35 נקודות עבור ניו יורק, שרשמה הפסד שלישי רצוף. דייויד לי היה נהדר כהרגלו עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים למארחים, אל הרינגטון הוסיף 17 מהספסל, נייט רובינסון, ששיחק עם כאבים בברכו, תרם 11.

כספי פתח בחמישייה ועלה על הלוח כעבור שלוש דקות משחק עם סל ל-2 ממסירה של טייריק אוואנס. בהמשך כספי מצא את דונטה גרין לשלשה, הוסיף הטבעה, ג'אמפ מוצלח וסל ועבירה, וסיים רבע את הרבע הראשון עם 9 נקודות, אך בפיגור 33:26 עקב יכולת טובה של ווילסון צ'נדלר. כספי פתח את הרבע השני עם שלשה, המשיך ללהוט וסיים גם אותו עם 7 נקודות, כשהוא משלים מחצית ראשונה גדולה של 16 נקודות. ברבע הזה נכנס גם דייויד לי לפעולה, והודות ליכולתו וליציבות של דנילו גלינארי מהקו הניקס שמרו על יתרון 52:56 במחצית. כספי פתח בחמישייה גם ברבע השלישי, וסייע בריבאונד ובהגנה, אולם לא מצא את היד בהתקפה, המשיך להחטיא שלשות והוסיף עוד 2 נקודות למאזנו בג'אמפ 39 שניות לסיום הרבע. הפער נשמר בעינו, הניקס הוליכו 76:84 בתום השלישי.

הניקס הובילו, כאמור, לאורך כל המשחק ונראה היה שהם ינצחו אותו, עד אמצע הרבע הרביעי. ניו יורק הובילה 83:86 כשהשעון הורה 7:36 דקות לסיום. אז התעוררו טייריק אוואנס ודונטה גרין, קלעו את 20 הנקודות הבאות של סקרמנטו יחדיו, וצימקו למינוס 2. הניקס החטיאו, אוואנס אסף כדור חוזר, חדר פנימה, הזין את ג'ייסון תומפסון שהטביע וקבע שוויון 105:105 כשעל השעון 25 שניות. ניו יורק, שהייתה 7 מ-23 מהשדה ברבע הרביעי, לא הצליחה לקלוע והקבוצות הלכו להארכה. בתוספת הזמן, קווין מרטין - לא הקלע שנצץ לפני הפציעה - קבר שתי זריקות והוסיף עוד 2 מהקו כדי להעניק לקינגס יתרון קטן, שלוש דקות לסיום. בהמשך הוא הוסיף שלשה שקבעה 110:114 כשנותרו 2:44 דקות לסיום, וכאן הביטחון והנחישות של סקרמנטו עשו את ההבדל. סקרמנטו ניצחה 114:118 בסיום, והיא יוצאת לדטרויט בתחושה טובה מהרגיל בתקופה האחרונה. הניקס, ששיחקו ללא לארי יוז, רשמו הפסד שישי בשבעת משחקיהם האחרונים, והתבשרו כי דנילו גלינארי סיים את המשחק פצוע בידו, כשנפל במהלך הרבע השלישי. רובינסון, למרות הפציעה בברך, צפוי בכל זאת להגן על תוארו בתחרות ההטבעות בסוף שבוע האולסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully