וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 נק' לכספי, סקרמנטו הפסידה גם לפיניקס

הסאנס הלוהטים הגיעו לארקו ארנה והנחילו לקינגס הפסד חמישי ברציפות עם 114:102, כספי שוב פתח בחמישייה

סקרמנטו המשיכה גם הלילה (בין שישי לשבת) בצניחה החופשית שלה עם הפסד ביתי נוסף, הפעם 114:102 לפיניקס, שהיה החמישי ברציפות של הקינגס. עמרי כספי היה מהבולטים בקבוצתו עם 17 נקודות (6 מ-14 מהשדה, 2 מ-4 לשלוש, 3 מ-3 מהקו), יחד עם שמונה ריבאונדים ואסיסט אחד ב-35 דקות, אך לא הצליח למנוע את הפסדה החמישי ברציפות.

כספי, שהחמיץ את אימון הקבוצה אתמול בגלל וירוס בבטן, החלים בזמן ופתח פעם נוספת בחמישייה במקומו של ג'ייסון תומפסון שעדיין לא חזר מהלוויה המשפחתית אליה נסע בתחילת השבוע. כבר ברבע הראשון קבר הרוקי הישראלי שתי שלשות רצופות, אבל מהעבר השני סטיב נאש הריץ את הסאנס הלוהטים לתצוגה התקפית מסחררת והרבע הסתיים ב-24:39 מוחץ לאורחים מאריזונה.

ברבע השני ניסה דונטה גרין, בערב קליעה מצוין, להוביל קאמבק של סקרמנטו, אבל אמארה סטודמאייר לא התרגש ובעוד ערב דומיננטי שמר על הפער בעינו, ובמחצית עמדה התוצאה על 66:51 לפיניקס. ברבע השלישי סטודמאייר כבר השתלט לחלוטין על המשחק והפך את ההפסד של הקינגס לתבוסה, ובסיום הרבע צמח היתרון של הסגולים ל-71:96, מה שהפך את הרבע האחרון לגארבג' טיים מוחלט, בו הצליח גרין לאסוף מספיק צליפות כדי לרשום שיא קריירה של 31 נקודות.

קווין מרטין המושמץ רשם ערב נוראי של חמש נקודות בלבד (2 מ-9 מהשדה), בעוד ששותפו לקו האחורי, טייריק אוואנס, הסתפק ב-13 נקודות. את הסאנס, שהשיגו את ניצחונם החמישי ברציפות, וה-15 מ-17 האחרונים מול הקינגס, הוביל סטודמאייר עם 30 נקודות ו-9 ריבאונדים, נאש רשם 23 נקודות ו-10 אסיסטים וג'ייסון ריצ'ארדסון תרם 16 נקודות משלו.

מרטין: "אין ספק שהשמועות משפיעות עלינו"

מי שנראה מתוסכל במיוחד בסיום היה קווין מרטין, שכאמור לא הצליח למצוא את הטבעת כל הערב, וניכר כי הוא מאוכזב ממיעוט הזריקות להן זכה. לאחר המשחק הוא התייחס לשמועות הרבות על טרייד שישלח אותו לקבוצה אחרת לפני תום מועד ההעברות בסוף החודש: "אין ספק שזה משפיע עלינו, כי אנחנו קבוצה צעירה והרבה מהחבר'ה כאן לא עברו דברים כאלה בעבר. זה די כבד, ואתה לא יכול ללכת לשום מקום בלי לראות את השם שלך מוזכר בכל פינה, וזה מטריד הרבה אנשים".

גם המאמן פול ווסטפאל לא נשמע אופטימי מדי אחרי ההפסד ה-16 ב-18 המשחקים האחרונים של הקינגס : "הם פתחו חזק ואגרסיבי ולא הצלחנו להתאושש מכך. עבדנו לאחרונה על מניעת חדירות לצבע, וכשאתה עושה את זה מול קבוצה כמו פיניקס, סטיב נאש מפרק אותך לחתיכות". על השבוע הקרוב, בו תחזור סקרמנטו לחוף המזרחי ותתארח בטורונטו (ביום ראשון בערב), בניו יורק (בין שלישי לרביעי) ובדטרויט (בין רביעי לחמישי) לפני היציאה לפגרת האולסטאר, אמר ווסטפאל: "זה מסע די קשה, אני לא רוצה לתרץ מראש אבל זה כנראה הלו"ז הקשה ביותר שהיה לי, לשחק משחק צהריים אחרי טיסה לצד השני של המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully