וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "לא שיחקנו את ההגנה שמאפיינת אותנו"

הישראלי הסביר את הסיבה לפיגור הגדול בהפסד לשארלוט, ממנו חזרו הקינגס לעמדת ניצחון. ווסטפאל: "גאה במה שעשינו"

מסע החוץ של סקרמנטו לא ממש האיר פנים לקינגס הצעירים, והסיפור אמש (שני) לא היה שונה, כאשר גם שארלוט הלוהטת הכניעה את סקרמנטו, 103:105. שארלוט הובילה לכל אורך ההתמודדות, והיתרון שלה הגיע עד 24 הפרש עמוק בתוך הרבע השלישי. אלא שאז התעוררו הקינגס, יצאו לריצת 0:14 בזכות עמרי כספי וטייריק אוואנס, ועלו לרבע האחרון עם לא מעט תקוות. 12 הדקות האחרונות המשיכו ללכת בכיוון של סקרמנטו, הפעם כשכספי על הספסל, ואוואנס הוביל את הקאמבק עד פיגור שתיים בלבד, שניות ספורות לסיום. אלא שלכל קאמבק גדול יש סוף, והקאמבק של הקינגס הסתיים שניה לסיום, בגלל כמה טעויות שכבר התרגלנו לראות מהחבורה הצעירה הזאת.

טייריק אוואנס היה ענק עם 34 נקודות (13 מ-20 מהשדה), שהיוו עבורו שיא קריירה. עבור כספי עצמו, היה זה משחק לא רע נוסף. הישראלי פתח בחמישיה 48 שעות אחרי התקרית עם פול ווסטפאל ומספר שעות אחרי שהביע התנצלות על כך, שיחק 23 דקות וקלע 13 נקודות (6 מ-12 מהשדה, 1 מ-5 ל-3). "במחצית השנייה שיחקנו בצורה בה רצינו לשחק בכל 48 הדקות", אמר עמרי כספי בסיום, "המאמן ווסטפאל היה מאוכזב וכעס על החצי הראשון שלנו, והוא צדק. שיחקנו בלי אנרגיה, ולא שיחקנו את ההגנה שמאפיינת אותנו. היה קשה מאוד בחצי הראשון".

"היו במגרש שתי קבוצות שונות בחצי הראשון והשני", סיכם מאמן הקינגס פול ווסטפאל, "אני גאה ביכולת של השחקנים בחצי השני, הם עשו מה שצריך כדי לנצח, אבל לצערנו לא השגנו את זה. ההגנה שלנו היתה רעה בחצי הראשון, אבל אז התחלנו לשמור חזק וצמוד, מנענו מהם להיכנס לצבע ובהתקפה ביצענו את המהלכים קצת ותר טוב. אני גאה במה שעשינו". על יכולתו של אוואנס אמר ווסטפאל: "לא יכולתי לבקש יותר ממה שקיבלתי מטייריק אוואנס, בכל דקה שהוא שיחק הוא היה דומיננטי".

אוואנס אמר אחרי המשחק: "פיגרנו בהפרש גדול, והיינו חייבים להתחיל לשחק חזק ולא כמו ששיחקנו. אנחנו קבוצה צעירה ואני מנסה להנהיג, וזה לא קל. אני מנסה לעשות כל מה שאני יכול במגרש בכל פעם שנותנים לי לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully