וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "הרגשתי אבוד בהתקפה"

ערב לא מוצלח של כספי (6 נקודות) וסקרמנטו, שהפסידה 98:86 לפילדלפיה, הביא את הפורוורד הישראלי לחוש כך בעיקר לאחר חזרתו של קווין מרטין. "לא הרגשתי ככה אף פעם בכל הקריירה"

עמרי כספי וחבריו יצאו לפילדלפיה, עיר האחווה ואהבה, במטרה להשיג ניצחון, לאחר ההפסד הביתי לאורלנדו ולפתוח את קמפיין החוץ שלהם, שכולל שישה משחקי חוץ ברגל ימין, אלא שהקינגס שוב נוצחו, הפעם 98:86. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה ושיחק 32 דקות וחצי בקירוב. כספי היה פושר יחסית עם שש נקודות בלבד (1 מ-3 ל-2, 1 מ-3 ל-3, 1 מ-2 מהקו), הוא הוריד שישה ריבאונדים ומסר שלושה אסיסטים.

כספי פתח טוב, כשקלע את הנקודות הראשונות לקבוצתו עם שלשה, לאחר דקה פחות שנייה, אלא שלאחר מכן הוא דעך. הסל השני שלו הגיע לקראת סוף הרבע הראשון, כשהקינגס עוד הובילו (16:18). לאחר הדאבל-דאבל שקבע נגד המג'יק בארקו ארינה, כספי רשם בהחלט ירידה והוא יקווה להשתפר, בצוותא עם חבריו, כבר במשחקם הבא הלילה אצל הוויזארדס בוושניגטון. ההפסד הוריד את הקבוצה של פול ווסטפאל למאזן 23:15. הסיקסרס, גם הם, לא עם מאזן מהמם - 26:13.

לפני פתיחת המשחק תרם שחקן הסיקסרס, סמואל דאלמבר 100 אלף דולרים למען נפגעי רעידת האדמה הקטלנית (7 בסולם ריכטר) במולדתו, האיטי. זה אולי נתן לו דחיפה לתת משחק טוב מאוד של 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. שיתרום כסף כל משחק. זה אולי גם עזר לקבוצתו לעצור בהגנה, לראשונה העונה מאז ה-18 בנובמבר, יריבה על פחות מ-90 נקודות. "הגנה קשורה ללב ורצון", אמר בסיום פורוורד הקבוצה אלטון ברנד, שסיים עם 14 נקודות.

לאחר שהחמיץ 32 משחקים שב לשחק כוכב הקינגס קווין מרטין. מרטין פתח את העונה בצורה נפלאה כשבחמשת המשחקים הראשונים של הקבוצה השיג ממוצעים של 30.6 נקודות למשחק, כולל 48 נקודות נגד ממפיס. אבל היו לא מעט שטענו נגדו שהוא שואב את החיות מהמשחק של סקרמנטו, ואכן, לאחר שנפצע ונעדר לתקופה של כחודשיים, המשחק של הקינגס שטף יותר והיה נמרץ יותר. מרטין חזר להוליך את הקינגס במשחק מבחינת הקלעים עם 19 נקודות ב-34 דקות כמעט.

במצב של 76:77 לביתיים, עזשו הסיקסרס ריצה של 0:10 כדי לגמור את המשחק, זו הובלה על ידי אנדרה איגאודלה, אשר במהלך הרבע הראשון היה קיים חשש לנקע בקרסולו. צילום רנטגן הפריך את הטענה, הוא חזר כבר ברבע השני וסיים עם 12 נקודות, 10 ריבאונדים ושבעה אסיסטים.

ת'אדיוס יאנג הצטיין בשורות פילדלפיה עם 20 נקודות באחוזים טובים (9 מ-14), אלן אייברסון תרם 17 נקודות, לואיס וויליאמס עם 11. עוד קלעו לקינגס: ג'ייסון תומפסון עם דאבל-דאבל, 19 נקודות ו-16 ריבאונדים, ספסנר הוז וטייריק אוונס קלעו 14 נקודות כל אחד.

האם מעמדו של כספי בחמישייה בסכנה?

כספי לא ממש נהנה מחזרתו של מרטין, ולאחר המשחק הוא אמר: "זו קבוצה שונה וחדשה כעת, וכולם יצטרכו לעשות את השינויים וההתאמות הנדרשים ולשחק ביחד. הרגשתי לעתים במהלך המשחק אבוד בחלק ההתקפי. לא הרגשתי כך אף פעם בעבר, אולי בכל הקריירה שלי".

ההופעה הלא מוצלחת יחסית של כספי, בתוספת העובדה שמרטין שב, מסכנת קמעא את מעמדו בחמישייה של הקבוצה. "כרגע, עמרי יושב על משבצת הסמול פורוורד", אמר מאמן סקרמטו פול ווסטפאל, שהשאיר פתח לקראת הבאות, "אבל הדקות שהוא מקבל יהיו תלויות בעתיד באיך שחקנים אחרים ישחקו וכיצד המשחקים יתפתחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully