וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק כספי היה מאבריקס

כספי הצטיין עם דאבל-דאבל של 22 נק' ו-11 ריב' והוליך את קלעי סקרמנטו, אבל דאלאס המנוסה ניצחה 91:99

בימים האחרונים פגשה סקרמנטו כמה מהקבוצות החזקות של הליגה, ואחרי שמתחה את לוס אנג'לס לייקרס לשני משחקים צמודים שהסתיימו בהפסד, נראה היה שהלילה (בין שבת לראשון) משהו באנרגיה של המלכים קצת עומעם. דאלאס הגיעה לארקו ארינה, ולאחר מחצית ראשונה יחסית צמודה, השתלטה על הפרקט בחצי השני וניצחה את סקרמנטו 91:99. עמרי כספי שוב פתח בחמישייה ושוב העניק סיבה לגאווה כשקלע מול דירק נוביצקי וחבריו 22 נקודות (7 מ-15 מהשדה, 4 מ-5 לשלוש, 4 מ-4 מהקו), הוריד 11 ריבאונדים, מסר 4 אסיסטים, איבד 2 כדורים, רשם חטיפה אחת וחסימה אחת יפה על ג'ייסון טרי. את כל זה עשה הישראלי ב-41 דקות משחק. כספי הוליך את קלעי סקרמנטו, שנהנתה מחזרתו של טייריק אוואנס (14 נקודות ו-6 אסיסטים). דירק נוביצקי הוליך את דאלאס עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים. הפסד סקרמנטו הוריד אותה למאזן 19:14, ואילו דאלאס עלתה ל-10:23.

"ההפסד קשה, אבל אנחנו קבוצה צעירה", אמר כספי בסיום לאתר הרשמי של הקינגס. "המאמן אמר שעשינו הכי טוב שאפשר ואמר שאנחנו חייבים לזכות בכבוד מהתקשורת, הליגה, המאמנים וכולם. אנחנו נלמד את הדרך, זה רק לוקח זמן, בסוף יכבדו אותנו. שיחקנו קשוח, אבל אחרי שהפסדנו ללייקרס באנו עם קצת פחות אנרגיה. היה קשה לשחק אחרי המשחק נגד הלייקרס אתמול, במיוחד כשמשחקים מיד נגד דאלאס. אנחנו נשתפר ונלמד מההפסד".

מארק שטיין, הפרשן הבכיר של ESPN, החמיא לכספי דרך הטוויטר, על יכולתו בתקופה האחרונה. "אם ההצבעה לרוקי השנה היתה לפי מצב הליגה כיום, אני יכולתי להסכים לגמרי עם בחירה בכספי במקום השלישי. לגמרי".

מהלך המשחק

כספי פתח בחמישייה ואחרי כ-2 דקות של משחק עלה על לוח הקלעים עם שלשה. הפורוורד הישראלי היה פעיל בהתקפה במהלך הרבע, הוסיף ג'אמפ ושלשה, וסיים את הרבע עם 8 נקודות, כשקבוצתו מוליכה 25:27 בזכות סל של טייריק אוואנס רגע לפני הבאזר. כספי נכנס למגרש שמונה וחצי דקות למחצית, אבל הרבע הזה היה כולו של דאלאס, שנהנתה מיכולת טובה של ג'יי.ג'יי בראה והתעוררות של ג'וש הווארד, ובמחצית הוליכו האורחים 48:55.

כספי פתח ברבע השלישי, אך סקרמנטו נראתה חסרת אנרגיה, ודאלאס ניצלה זאת לריצת 0:6 שפתחה לה פער קטן. דקות טובות של ג'ייסון קיד וקושי מצד סקרמנטו לקלוע בצבע, מנעו מהקינגס לצמק את הפער באופן משמעותי. כספי, ששיחק לאורך כל הרבע, החטיא זריקה עם הבאזר ובסוף השלישי המאבס הוליכו 67:77. כספי פתח את הרבע הרביעי על הספסל, והקינגס עלו עם הרכב פיזי ונמוך. זה לא ממש עזר, דאלאס המשיכה להוביל, ובדקות האחרונות המאבק היה בעיקר על ההפרש. כספי המשיך להציג כדורסל לוחמני, הוריד גג לג'ייסון טרי, התיש את שון מריון בהגנה, וכשמישהו בקהל הניף שלט ועליו כתוב "The one and Omri"', וכספי השיב בשלשה יפה. כספי היה היחיד שנלחם בשורות הקינגס בדקות האחרונות, וסחט מחיאות כפיים על מהלכי ההגנה שלו בדקות הסיום. ריק קרלייל החזיר את כוכביו למגרש לאחר שכספי צימק את הפער ל-93:87 כשהשעון הורה 29 שניות. כספי הוסיף עוד שתי נקודות בהאלי-הופ, אבל דאלאס המנוסה שמרה על קור רוח ולא שמטה את הניצחון בזכות נקודות של ג'ייסון טרי מהקו. בסיום, המאבס ניצחו 91:99.

סקרמנטו שלטה 36:42 בריבאונד, אך קלעה ב-40 אחוז מהשדה, לעומת 48.6 של דאלאס. כספי, כאמור, הוליך את המלכים עם 22, ג'ייסון תומפסון עשה עבודה טובה מתחת לסלים עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, טייריק אוואנס הוסיף 14 (6 מ-18 מהשדה), 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ובנו אודריך קלע 10 אבל מסר רק אסיסיט אחד ב-31 דקות. נוביצקי הוליך את המאב ס עם 25 (8 מ-18 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ג'יי.ג'יי בראה היה נהדר עם 17 ו-3 אסיסטים ב-22 דקות, ג'ייסון קיד קלע 14 וחילק 7, ג'ייסון טרי תרם 11 ו-5 אסיסטים מהספסל, וג'וש הווארד קלע 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully