וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע נקודות לכספי בניצחון הקינגס

הרוקי הישראלי שותף ל-15 דקות בלבד, וראה מהספסל את חבריו חוזרים מפיגור של 35 נקודות כדי לנצח 98:102 בשיקגו

סקרמנטו רשמה הלילה (בין שני לשלישי) את אחד הניצחונות המרשימים ביותר שלה העונה, הודות לקאמבק עצום ברבע האחרון שעזר לה לנצח בשיקגו 98:102. עמרי כספי שוב פתח בחמישייה של הקינגס אבל שותף ל-15 דקות בלבד, בהן הספיק לקלוע ארבע נקודות (1 מ-4 מהשדה, 1-1 לשלוש, 1 מ-2 מהקו), לקלוט ריבאונד אחד ולאבד כדור אחד.

אחרי שהקינגס נקלעו לפיגור של 35 נקודות בפתיחת הרבע השלישי הוריד פול ווסטפאל את כספי לספסל עד הסיום, אך דווקא אז הגיע הקאמבק של האורחים מקליפורניה, שבעזרת עוד משחק אדיר של טייריק אוואנס קיזזו את כל הפער והשלימו את הניצחון, כשבשתי הדקות האחרונות קולע המועמד המוביל לתואר רוקי השנה תשע נקודות לעומת שלוש בלבד של כל שחקני שיקגו ההמומים.

בפתיחת המשחק לא נראה שום רמז לבאות, כשלואל דנג ודרק רוז המשיכו את המומנטום המצוין של השוורים מהניצחון על פיניקס וברחו ל-19:38 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני עזר קירק היינריך להגדיל את הפער עד ל-43:67 במחצית, ואחרי שריצה נוספת בדקות הראשונות של הרבע השלישי הקפיצו את התוצאה ל-44:79 הורידו המקומיים את הרגל מדוושת הגז, מה שעלה להם ביוקר.

כניסתם של המחליפים אימה יודוקה, ג'ון ברוקמן וסרחיו רודריגז הכניסה את הקינגס למשחק, ואחרי שסגרו את הרבע השלישי עם ריצת 5:19 המשיכו המלכים בכל הכוח ברבע האחרון, בו קלע יודוקה 15 מתוך 17 הנקודות שלו, וסייע לאוואנס שהצטיין עם 23 נקודות ולבנו אודריך שסיים עם 16, וקבר את שתי הנקודות האחרונות במשחק מהקו כדי להשלים את הקאמבק הבלתי אפשרי, הגדול ביותר ב-NBA מאז שיוטה חזרה מפיגור של 36 נקודות כדי לנצח את דנבר אי שם ב-1996, שהעלה את סקרמנטו למאזן של 13:14, והיא כבר מדורגת עשירית במערב.

אוואנס: "לא הפסקנו להילחם"

בסקרמנטו חגגו את ניצחון החוץ השלישי ברציפות שלהם והשלישי בסך הכל העונה, ו-ווטספאל התקשה למצוא את המילים לתאר את האופי ששחקניו הצעירים גילו ביונייטד סנטר. "איך אפשר להסביר מה קרה כאן? אולי בכך שמומנטום הוא דבר מדהים. אני לא בטוח שהשחקנים שלנו האמינו שנוכל לנצח ברבע השלישי, אבל ברגע שנכנסנו למשחק זה היה כמו כדור שלג. קיבלנו תרומה גדולה מהספסל מאימה, בנו וסרחיו, ודקות אדירות מטייריק, אבל האיש שניצח לנו את המשחק היה ג'ון ברוקמן".

גם אוואנס התרגש בסיום מהקאמבק ההיסטורי ואמר: "זה היה משוגע, מעולם לא הייתי שותף לחזרה כזו. לא הפסקנו להילחם לרגע, בזכות המאמן שבמקום לצעוק עלינו במחצית כמו על ילדים דיבר איתנו לעניין ושמר על הביטחון שלנו, מה שמאוד עזר לנו במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully