וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כספי נהנה מהטריק של טייריק

סל ניצחון של אוואנס עם הבאזר, העניק לסקרמנטו 95:96 במילווקי. הישראלי פתח בחמישייה, קלע 11 נק' והוריד 3 ריב'

זה היה משחק צמוד לכל אורך הדרך כשאף אחת מהקבוצות לא הובילה ביותר ב-7 נקודות הפרש, בשתי הדקות האחרונות היתרון החליף ידיים שבע פעמים, ובמהלך האחרון מילווקי הובילה בנקודה. אבל אז טייריק אוואנס, הרוקי של סקרמנטו קינגס, שבר את הבאקס כשחדר לסל וקלע לייאף עם הבאזר, בדרך לניצחון של קינגס 95:96. עמרי כספי שוב פתח בחמישייה, זה משחק שלישי רצוף, וסייע לסקרמנטו להשיג את ניצחון החוץ השני שלה העונה (לעומת 11 הפסדים) בכך שקלע 11 נקודות (3 מ-6 מהשדה, 1 מ-1 משלוש, 4 מ-4 מהעונשין), אסף 3 כדורים חוזרים (1 בהתקפה) מסר אסיסיט אחד וחסם 2 זריקות, וכל זאת ב-31:14 דקות משחק. כספי סיים את המשחק ללא איבודי כדור. הניצחון שיפר את מאזנם של הקינגס ל-12 ניצחונות לעומת 14 הפסדים. מאזנה של מילווקי עומד על 14 הפסדים לעומת 11 ניצחונות.

זה היה המפגש הראשון ב-NBA בין שני הרוקי'ס הבולטים של העונה, טייריק אוואנס בצד של סקרמנטו וברנדון ג'נינגס בצד של מילווקי. מלבד סל הניצחון של אוואנס, הוא קלע 24 נקודות, הוריד 7 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים, לעומת 15 נקודות של ג'נינגס, שהוסיף 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. "אוואנס שחקן מצוין, וכשאתה נותן לשחקנים מצוינים הזדמנות הם עושים איתה משהו", החמיא ג'נינגס לאוואנס בסיום.

כספי, שעלה כאמור בחמישייה, ביצע פעולה ראשונה 1:18 מפתיחת המשחק כשהוריד כדור חוזר בהגנה. הקינגס פתחו את המשחק בצורה צולעת כשרק אוואנס וג'ייסון תומפסון מייצרים נקודות, וכספי תרם 2 ראשונות משלו 6:38 דקות לסוף הרבע, לפני שהוחלף על ידי בנו אודריך. ברבע השני נוצ'יוני הגיח עם שלשה (הנקודות היחידות שלו במשחק), ופיטם את חבריו באסיסטים (3 במשחק, בתוספת 6 ריבאונדים).

כספי החליף את נוצ'יוני 2:46 דקות למחצית, והמשיך בחמישייה גם בפתיחת הרבע השלישי, אותו פתח עם שתי קליעות עונשין מוצלחות. ברבע זה כספי הוסיף 6 נקודות למאזנו, כשרגע לפני הבאזר חסם ניסיון שלשה של לוק רינדאוור. כספי פתח גם ברבע הרביעי, וקלע שלשה שהעלתה את מאזנו ל-11 נקודות, 1:23 דקות לאחר פתיחתו. בהמשך כספי הוחלף על ידי אודריך, וחזר לפרקט על חשבון אודריך. המאמן פול ווסטפאל נתן לפורוורד הישראלי אשראי, והשאיר אותו על הפרקט עד הסוף הדרמטי.

מלבד אוואנס, שהצטיין בקינגס, היה זה ג'ייסון תומפסון שהוציא לפועל עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. בנו אודריך קלע 16 ומסר 3 מהספסל, ספנסר הוז הוסיף 13. קרלוס דלפינו הוליך את קלעי הבאקס, ששוב רשמו הפסד ביתי כואב אחרי הסל של קובי בריאנט. דלפינו קלע 17 ב-30 דקות משחק, אנדרו בוגוט הוסיף 15 ו-13 ריבאונדים, ארסן איליאסובה (10 ריב') וולוק רישאר מ'בה א מוטה הוסיפו 14 כל אחד למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully