וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 נקודות לכספי בהפסד הקינגס

הישראלי שמר על מקומו בחמישייה, והוביל את קלעי הקינגס, שהמשיכו להתקשות במשחקי חוץ והפסידו 112:96 למינסוטה

עמרי כספי המשיך הלילה (בין שישי לשבת) ביכולתו המצוינת מהתקופה האחרונה, ורשם 21 נקודות בהפסד סקרמנטו 112:96 למינסוטה. הרוקי הישראלי, שפתח לראשונה בחמישייה של פול ווסטפאל שלשום נגד וושינגטון, שמר על מקומו בחמישייה והיה הטוב בשחקני הקינגס למרות שקלע רק 1 מ-4 מחוץ לקשת (מתוך 7 מ-14 מהשדה), והוסיף שלושה ריבאונדים, שתי חטיפות ואסיסט אחד ב-35 דקות משחק.

הקינגס, שקטעו מול הוויזארדס רצף של ארבעה הפסדים רצופים, נפלו למאזן של 14:11, כש-11 מתוך ההפסדים הללו מגיעים מחוץ לארקו ארנה החביב עליהם, לעומת ניצחון חוץ בודד. רק לפני שבוע ניצחו שחקניו של פול ווסטפאל את אותה מינסוטה ללא קושי 100:120 בבית, אך בטארגט סנטר היה מדובר בסיפור שונה, והזאבים טיילו בקלות לניצחונם החמישי בלבד העונה.

אחרי פתיחה צמודה החלה מיני ליצור פער קטן ויציב בסיום הרבע הראשון, אליו נכנס כספי היטב עם ארבע קליעות עונשין רצופות ואף הוסיף את השלשה היחידה שלו במשחק. ברבע השני הגדילו המקומיים את היתרון הודות למפגן החטאות של טייריק אוואנס ודונטה גרין, ובהפסקה פיגרו הקינגס 52:45. ברבע השלישי כבר הגיעה הבריחה הגדולה של מינסוטה בעזרת הצמד קווין לאב וקורי ברואר, שהריצו את הקבוצה של קורט ראמביס עד ליתרון של 21 נקודות, אחריו הורידו את הרגל מדוושת הגז ואיפשרו לפער להתקזז עד הסיום.

לאב סיים עם 20 נקודות ו-16 ריבאונדים, ברואר הוסיף 20 משלו ואל ג'פרסון ודמיאן ווילקינס תרמו 16 כל אחד. אצל המפסידים ניסו בנו אודריך וג'ייסון תומפסון לעזור לכספי עם 18 נקודות כל אחד, אוואנס סיים עם 10 בלבד, וגרין היה מחריד עם אפס נקודות (0 מ-7 מהשדה).

ווסטפאל: "בפעם הראשונה לא הבאנו את האינטנסיביות"

בסיום התקשה ווסטפאל להסביר את הפערים ביכולת של קבוצתו בין משחקי הבית בהם היא מתהדרת במאזן נהדר של 3:10, לעומת היכולת במשחקי החוץ בהם היא מחזיקה במאזן הגרוע בליגה, 11:1.

"בפעם הראשונה לא הבאנו את האינטנסיביות שלנו, וההגנה שלנו הייתה צעד אחר אחריהם כל הערב", אמר ווסטפאל, שראה את שחקניו קולעים 4 מ-27 בלבד מחוץ לקשת ומאפשרים לוולבס החלשים לקלוע ב-55 אחוזים מהשדה. "אני לא יודע אם אנחנו עייפים או שאנחנו מתחילים להאמין לכל הדברים הטובים שאומרים עלינו לאחרונה, או שפשוט היה לנו משחק אחד רע, אבל אנחנו בסך הכל קבוצה צעירה שקיבלה הערב בראש".

אוואנס, שנעצר אחרי כמה משחקנים מצוינים על 10 נקודות בלבד, אמר: "לא שיחקנו חזק בהגנה, וקלענו פשוט איום ונורא בהתקפה הגענו בלי שום אנרגיה, וזה כולל אותי". ווסטפאל התנדב לתמוך בכוכב החדש שלו ואמר: "טייריק נראה מותש, אבל צריך לזכור שהברך הפצועה שלו מאיטה אותו, ולפחות בהגנה הוא שיחק היטב הערב".

לקינגס תהיה הזדמנות לתקן את מאזן החוץ העגום שלהם כבר בלילה שבין שבת לראשון, אז יתארחו במילווקי (3:30, ישיר בספורט 5), משם ימשיכו לשיקגו ולאחר מכן יחזרו לסקרמנטו לארבעה משחקי בית רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully