וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "זה היה אחד ההפסדים הרעים שלנו"

בדאלאס הסבירו את ההפסד לגולדן סטייט. קרלייל: "היו לנו יותר מדי נפילות". ג'קסון, שניצח: "לא נשארנו עם הרגשה טובה"

לוס אנג'לס לייקרס לא נתנה לניו יורק ניקס לרהוס לה את הרצף המצוין הלילה (בין שלישי לרביעי) וסיימה עם 90:100 קליל יחסית. "אנחנו אוהבים להשתמש בגובה כיתרון", סיפר אנדרו ביינום את אחת הסיבות לניצחון. ביינום, שקלע 17 נקודות בניצחון, הוסיף: "זה לא נותן לך כלום אם אתה לא מממש את תוכנית המשחק שלך ופועל על פי היסודות הנכונים, אבל עשינו את זה ברוב המשחק".

גם פיל ג'קסון בטוח שהדברים היו יכולים ללכת קל יותר. "זה אחד המשחקים שהלכו קשה בשש-שמונה הדקות האחרונות, ולכן זה לא משאיר אותך בהרגשה טובה כשאתה מסיים את המשחק". גם פאו גאסול הצטרף לדעת מאמנו, ולמרות משחק אישי מצוין, שכלל 11 נקודות ולא פחות מ-16 ריבאונדים, הוא אמר: "זה לא היה טוב כמו שרצינו, אבל השגנו ניצחון נחמד. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר ולהתאמץ יותר. אנחנו צריכים להמשיך ולשחק חזק במשך 48 דקות".

בדאלאס רצף הניצחונות, שעמד על חמישה, נעצר הלילה דווקא על ידי גולדן סטייט, שלמרות שלל הפציעות שלה, הצליחה לנצח 103:111. עוזר המאמן של הווריירס, קיית' סמארת, שיבח את שחקניו: "הגענו למשחק הזה בתחושה שאין לנו מה להפסיד. במקרה הגרוע ביותר, הם היו מכים בנו והיינו ממשיכים למשחק בסן אנטוניו, אבל הבחורים שלנו הראו הרבה אופי. הם שיחקו חזק יחד ועשו את ההחלטות הנכונות".

בצד המפסיד, ריק קרלייל נשמע כואב: "היו לנו יותר מדי נפילות, מנטליות ופיזיות. זה פשוט כמו שזה נשמע". דירק נוביצקי, שקלע 28 נקודות והוריד עשרה ריבאונדים, סיכם: "יש הפסדים רעים וזה היה אחד מהם. היינו ביתרון של תשע אבל לא היה לזה המשכיות. היו לנו צעדים איטיים בהגנה. מונטה אליס קלע בכל פעם שהוא רצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully