וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "אי אפשר להמשיך כך"

הפורוורד, שקלע 4 נקודות, התאכזב מתצוגת הקינגס שהפסידו להורנטס 97:92. "אני חושב על כל משחק כאילו הוא האחרון"

עמרי כספי וחבריו בסקרמנטו קינגס היו קרובים מאוד הלילה (בין שישי לשבת) להשיג ניצחון ראשון בליגה, במשחק השני של העונה לאחר ההפסד במשחק הפתיחה באוקלוהומה, אבל הם נשארו לבסוף עירומים עם הפסד נוסף, בניו אורלינס להורנטס 97:92.

כספי עצמו, שהרשים במשחק הראשון שלו בליגה הטובה בעולם עם 15 נקודות, שותף הפעם רק ל-9:47 דקות, אותן סיים עם ארבע נקודות (2 מ-4 ל-2 ו-0 מ-1 ל-3) . הוא נכנס לראשונה במשחק כשנותרו 5:53 דקות לסיום הרבע הראשון, אבל לא הצליח להותיר את חותמו וירד כעבור כדקה וחצי לספסל, כשמאמן הקינגס פול ווסטפאל לא היה מרוצה ממשחקו. הוא הוחזר לאחר מכן, 12.5 שניות לסיום הרבע, כשהוא ממשיך גם ברבע השני, לאחר מכן שוב הורד לספסל.

כשחזר בשלישית ולאחר שהחטיא שלוש פעמים, כבר היה כספי הרבה יותר נחוש. הפורוורד הישראלי קיבל כדור ומצא לראשונה את הטבעת, 2:38 לסיום המחצית הראשונה, בזריקה מחצי מרחק, בהתקפה שלאחר מכן הוא נכנס כמעט עד הטבעת וקלע סל נוסף. כספי אף סיים את המשחק עם ריבאונד אחד בהגנה.

ולמשחק עצמו, כאמור, הקינגס הפעם, בניגוד להפסד הראשון לת'אנדר, פתחו מצוין והיו לכל אורכו של המשחק בתמונה. ברבע השלישי הם הצליחו לפתוח פערים קטנים מקבוצתו של ביירון סקוט, אבל זו כל פעם הצליחה לאזן במשחק הצמוד. ברבע האחרון כריס פול הנהדר לקח את המושכות לידיו והנהיג את המקומיים עם 13 נקודות.

2:13 דקות לסיום המשחק עוד הובילו האורחים 88:91, אבל פול איזן במהלך של שלוש נקודות. ההורנטס עברו להוביל 92:95, וקווין מרטין, שהיה מצוין בשורות הקינגס וסיים עם 20 נקודות לבסוף, נחסם על ידי אמאקה אוקפור בניסיון שלו לשלוש.

מלבד כספי ומרטין, טייריק אוונס הוביל את החבורה בסגול עם 22 נקודות, אנדרס נוצ'יוני תרם משחק טוב מהספסל עם 16 נקודות. את ההורנטס הוביל פול עם 31 נקודות בסך הכול, דייויד ווסט הוסיף 13 ושמונה ריבאונדים, ג'וליאן רייט ואוקפור תרמו 11 נקודות כל אחד, האחרון אף עשה קטיף נאה של 13 כדורים חוזרים.

בלילה שבין שבת לראשון תערוך סקרמנטו את משחקה השלישי, כאשר היא תתארח אצל סן אנטוניו ספרס.

כספי: "אני חושב על כל משחק כאילו הוא האחרון"

כנראה שכספי לקח קשה מאוד את ההפסד השני של הקבוצה. לפורוורד הישראלי יצר תחרותיות עז, אבל אם הוא יבכה כל הפסד בצורה כזו, לא יהיה לו קל להתמודד עם העונה התובענית, כי הקינגס הם לא ממש מאריות הליגה.

"לא שיחקנו טוב בכלל", אמר כספי לאחר המשחק, "ואני לא יודע מה הסיבה לכך. אנחנו צריכים למצוא פיתרון בגלל שאנחנו פשוט לא יכולים להמשיך לשחק ככה. אם אנחנו נמשיך להיראות כך, אנחנו נפסיד משחקים רבים העונה".

כספי, ששותף 9:47 דקות במשחק, רובן המכריע במחצית הראשונה, הוסיף: "במחצית אמרתי לעצמי שאני צריך לאסוף את עצמי וצריך לעזור לקבוצה, אבל לצערי זה היה מאוחר מדי. אני חושב על כל משחק כאילו הוא האחרון, וכולם צריכים לחשוב כך.

"הקבוצה הזו ניצחה 17 משחקים בעונה שעברה וצריך לקחת כל משחק ברצינות - לא משנה נגד מי אנחנו משחקים, קליבלנד, אוקלוהומה - אנחנו חייבים לקחת כל משחק ברצינות כי אני שונא להפסיד", הוסיף כספי שמתחיל להסתמן כמנהיג צעיר.

ווסטפאל: "כשנלמד לחשוב ביחד, ננצח"

מאמן הקינגס פול ווסטפאל דווקא התגאה בשחקניו במשחקם השני בעונה: "אני מאוד גאה בהם. הם הוכיחו שהם יכולים להתחרות, זה הדברים הקטנים שאנחנו צריכים ללמוד כקבוצה.

"היו לנו רק 10 איבודים", הוסיף המאמן. "היינו במצב לנצח, אבל הם הצליחו לעשות את המהלכים המנצחים בסיום, ואנחנו לא. כשהיינו צריכים להוציא לפועל, עשינו זאת כמו קבוצה צעירה שלא שיחקה אף פעם ביחד. כשנלמד איך לחשוב ביחד, נתחיל לנצח משחקים. עם המאמץ שהשחקנים נתנו, הגיע להם ניצחון".

"עדיין לא הצלחנו להציג את משחק הפריצה שלנו", אמר באכזבה טייריק אוונס. "החמצנו הרבה זריקות, אבל יהיה טור יותר בעתיד. אנחנו מתחילים לחוש אחד את השני, אני חושב שעשינו עבודה טובה ביחד".

קווין מרטין, שכאמור נחסם כאשר לקח שלשה במטרה להשוות את המשחק, אמר: "זה רק מוכיח לנו שאנחנו חייבים להמשיך להשתפר. המאמן מזכיר לנו זאת כל העת. אנחנו מספיק ממושמעים כדי לעשות זאת".

עדכון ראשון 7:27

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully