וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטיס סמית': "הויתור על טורקוגלו לא היה כלכלי"

הג'נרל מנג'ר של אורלנדו הסביר מדוע הלך עם וינס קרטר, והוסיף: "אנחנו רוצים לזכות באליפות, ורוצים לזכות בה היום"

108 ימים לאחר שהפסידה בגמר הליגה ללוס אנג'לס לייקרס, תשוב ביום שלישי אורלנדו מג'יק לאימוניה הרשמיים לקראת פתיחת עונת 2009/10, ולקראת המטרה החדשה: ללכת צעד אחד רחוק יותר. כדי לעשות כך, המג'יק הביאו הקיץ חמישה שחקנים חדשים, כשבמרכז הקיץ העמוס ומלא ההחתמות היה הויתור על הידו טורקוגלו לטובת סימן השאלה הקרוי וינס קארטר. הערב (ראשון) התראיין הג'נרל מנג'ר של המג'יק, אוטיס סמית', האיש שאחראי על שלל ההחתמות הללו, וניסה להסביר את המניע מאחורי צעדי הקיץ.

"ידעתי שזה יהיה בלתי אפשרי להחזיר 10 מהשחקנים שלנו גם העונה ועדיין להגיע לגמר. אנחנו רוצים לזכות באליפות, ורוצים לזכות בה היום. החתיכות שהוספנו לפאזל בקיץ הן חתיכות שחשבנו שיעזרו לנו לזכות בתואר", אמר סמית'. "הקבוצה הצליחה בעונה שעברה, אבל זו לא היתה המטרה שלנו, כך שקשה לי להגיד שהייתי נלהב. זה לא מי שאני".

סמית' המשיך ופירט את מעלות הקבוצה הנוכחית. "אנחנו יותר מגוונים כעת, ויכולים לשחק ביותר דרכים. אנחנו יכולים לשחק "גדול" יותר, עם ברנדון באס. אנחנו הולכים להיראות כמו קבוצה אחרת לגמרי בזמנים מסוימים". לגבי הויתור המהיר על הידו טורקוגלו, הוסיף הג'נרל מנג'ר בן ה-45: "זה לא היה כלכלי, בסופו של דבר הכל מתנקז לאיך אנחנו יכולים להיות יותר טובים". באשר להשארתו המפתיעה של מרצ'ין גורטאט בקבוצה, אמר סמית': "אני יודע שעל הנייר זה אולי היה הגיוני לוותר עליו, אבל אנחנו מנסים לבנות קבוצה לאליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully