וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטס עברו לשליטת פרוחורוב

הרוסי ישלם 200 מיליון ד', ויקבל 80 אחוזים. פרוחורוב: "מצפה להצטרף ל-NBA, ולהתחיל לעבוד עם הקבוצה המוכשרת"

עכשיו זה רשמי: מיכאיל פרוחורוב, האיש העשיר ביותר ברוסיה רכש הערב (רביעי) 80 אחוזים מהניו יורק נטס, והפך לבעל השליטה במועדון. בכך הופך פרוחורוב לבעלים הראשון ממוצא זר בליגה הטובה בעולם. הרוסי הביע את העניין כבר לפני מספר שבועות, ושקל בתחילה להשקיע באולם שעומד להיבנות בברוקלין, לשם תעבור הקבוצה, אך לבסוף החליט לרכוש גם את החלק המרכזי במועדון תמורת 200 מיליון דולרים.

פרוחורוב יקבל גם 45 אחוזים מהאולם שייבנה, וכמו כן 20 אחוזים מהעסקים שיפעלו באולם. הקומישינר של ה-NBA, דייויד שטרן שיבח את המהלך: "העניין בכדורסל וב-NBA גודל באופן מהיר במובנים גלובליים, ואנחנו מעודדים מההתחייבות של מר פרוחורוב לנטס, ולאפשרות של המשך הגדילה של הכדורסל ברוסיה". עתה תבחן הנהלת ה-NBA את העיסקה, ובמידה ותאושר על ידי שלושת רבעים מחברי הועדה, יקבל הרוסי שליטה על המועדון.

"יש לי תשוקה ארוכה לכדורסל, ורדיפה אחר אינטרסים שיקדמו את ההתפתחות של הספורט ברוסיה", אמר פרוחורוב בהודה לאחר שהושג ההסכם. "אני מצפה להפוך לחבר ב-NBA, ולעבודה עם ברוס (רטנר, הבעלים הנוכחי של ניו ג'רזי) והקבוצה המוכשרת שלו, בהבאתם לברוקלין". הרוסי לא מגיע ירוק לגמרי למועדון הכדורסל, לאחר שהיה בעלים חלקי של לא אחרת מאשר צסק"א מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully