וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "הראיתי לכולם שאני לא מתפשר"

26.6.2009 / 12:12

לאחר שנבחר על ידי הקינגס במקום ה-23 ערך עמרי כספי, שיהיה הישראלי הראשון ב-NBA, מסיבת עיתונאים, בה דיבר על כוח הרצון שלו. "סקרמנטו מתרגשים לקראת הגעתי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

לאחר שנבחר הלילה (בין חמישי לשישי) בדראפט ה-NBA במקום ה-23 על ידי סקרמנטו קינגס, ערך עמרי כספי מסיבת עיתונאים. "אני מאוד נרגש ושמח. בשבוע האחרון הרגשתי הרבה מאוד לחץ, התרגשות וציפייה לקראת הדראפט", אמר כספי בפתח דבריו. "לא ידעתי מה הולך לקרות. בתקופה האחרונה, במיוחד באימונים האחרונים הראיתי לכולם שאני לא מתפשר.

"אני שמח להיות הישראלי הראשון ב-NBA", המשיך כספי. "שמח להגיע, זה החלום של כל שחקן. עברתי דרך מאוד ארוכה. בשנה האחרונה סקרמנטו לא כל כך הצליחו בליגה, זו קבוצה שרוצה לבנות עצמה מהתחלה. הם מאוד מתרגשים לקראת הגעתי. אני טס ביום שבת ב-6 בבוקר לסקרמנטו. דיברתי עם הנשיא והג'נרל מנג'ר והם הראו לי שהם מאמינים בי. לא ידענו לאן נלך ואיזה קבוצה תבחר בנו. סקרמנטו זה מקום מצוין להתפתח כשחקן ואדם ולהתחיל את הקריירה. אני מאוד צעיר, אבל לאורך הקריירה עברתי עליות וירידות".

"מקווה להוכיח עצמי על המגרש"

"סיטואציית הבנייה היא מצוינת", אמר כספי לגבי הקבוצה שבחרה בו. "סקרמנטו רוצה לבנות מחדש, להביא שחקנים ולהחתים שחקנים כדי לבנות לטווח ארוך. עם בסיס טוב, אפשר לבנות משהו טוב. בשיחות הראשונות הם אמרו לי שהם מאמינים בי. הם רוצים לבנות קבוצה לעתיד ואני רוצה להשתלב. כל השחקנים בסגל יקבלו צ'אנס. אני מקווה להוכיח עצמי על המגרש.

"אני לא יכול להיות ספציפי לגבי דקות", הוסיף. "עדיין לא דיברתי עם המאמן והחוזה עדיין לא נחתם. אני מבחינתי הולך לעשות את המקסימום, רוצה להתחזק פיזית. אני הולך לשמור על שחקנים מהרמה הגבוהה ב-NBA, אני צריך להיות מוכן כדי לקבל דקות. כל דקה שתינתן לי אני אתן הכל כדי לקבל את הדקה הבאה. לאט לאט".

כספי התייחס לרגע בו אמר סטרן את שמו: "זה היה מרגש. כשדייויד סטרן אמר וראיתי חיוך קטן על הפנים שלו, זה משהו שאני לא יכול להסביר. חלום שהתגשם שחלמתי עליו מגיל אפס, כשקמתי לראות את מייקל ג'ורדן משחק בחמש בבוקר".

כספי התבטא גם לגבי השירות שלו בנבחרת ישראל: "אני אדבר עם צביקה שרף. הוא יודע שתמיד הייתי אוהד מספר אחת של הנבחרת וראשון להתייצב. השנה דברים יכולים ללכת קצת שונה. אני יוצא למקום חדש ולא יודע איפה אגור. אני מאוד רוצה להאמין שאהיה בנבחרת, אבל צריך לדבר על זה ולראות איך פותרים את הבעיות".

שמעון מזרחי: "כוח הרצון של כספי הוא מופת לכולם"

מי שעוד השתתף במסיבת העיתונאים הוא יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי, שאמר: "כששמעתי את דייויד סטרן מודיע על בחירתו של עמרי וגם ציין את המקום ממנו הוא בא, מכבי תל אביב, ליבי מאוד רחב. מצד שני, זה לא סוד שבהחלט עמרי הפך להיות שחקן חמישייה במכבי בזכות המאמנים שנתנו לו את הבמה והוא יחסר לנו מאוד".

מזרחי אף פנה לכספי ואמר: "אם בסקרמנטו או בקבוצה אחרת יאמרו לך שאתה יכול להמתין שנה, תמיד יש לך מקום פנוי בלב ובקבוצה ונשמח לראות אותך ממשיך. כוח הרצון שלך הוא מופת לכולם. אני לא רואה כבלתי אפשרי אפשרות שעמרי יחזור למכבי, במידה וסקרמנטו יגידו שהוא צריך להתחשל עונה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully