וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "זה חלום שמתגשם"

רגעים לאחר בחירתו בדראפט ה-NBA, נותר כספי בוכה, מתרגש ומאושר. "שמח שעשינו הסטוריה. הם שאלו אותי איזה מספר חולצה אני רוצה"

61 שנה חיכה עם ישראל לרגע זה, והלילה (בין חמישי לשישי) הוא הגיע, כשעמרי כספי נבחר בדראפט ה-NBA ויהיה לישראלי הראשון שישחק בליגה הטובה בעולם. כספי נבחר בסיבוב הראשון במקום ה-23 על ידי סקרמנטו קינגס.

בביתו של כספי שהה צוות צילום של ערוץ 5 פלוס לייב והעביר את הדרמה וההתרגשות הגדולה של המשפחה ומכריה בזמן אמת, רגעים לאחר הבחירה של כספי על ידי הקינגס. לאחר שנודע דבר בחירתו של כספי החלו הדמעות שלו זולגות מעצמן.

"אני לא יכול לדבר", היו המילים הראשונות אחרי הבחירה, כאשר עמרי מוקף חיבוקים ונשיקות מקרובי משפחה, חברים ומכרים. השמפניות נפתחו והשמחה בבית משפחת כספי הייתה רבה. אחרי ההתרגשות המשיך הפורוורד ואמר: "אתה מחכה לזה כל כך הרבה, ועם כל הלחץ שהיה, כל המשפחה בלחץ. פתאום פורטלנד בוחרים בשחקן שלא בא לאימונים ואתה לא יודע מה יהיה".

כספי: "נפלתי למקום טוב ואני מאושר"

"אתה מחכה לרגע הזה כל החיים", הוסיף כספי ל-5 פלוס לייב. לגבי הבאות אמר: "צריך לטוס לשם עכשיו ולחתום על החוזה. סקרמנטו אמרו לי שהם יבחרו ביני ובין שני מועמדים שנשארו בדראפט והם בחרו בי. אני שמח. הבנתי שהם ממש רוצים אותי ומאוד אוהבים אותי. היה לי אימון טוב שם. הם עקבו אחריי, אני מאוד מתרגש. אני הכי שמח שיש. עשינו הסטוריה, אני חושב. אין לי יותר מדי מה להגיד. זה מרגיש כאילו אני בחלום.

"המשא ומתן מתחיל ב-1 ביולי, יכול להיות שאני אצטרך לטוס כבר מחר. שאלו אותי איזו מספר חולצה אני רוצה, ואמרתי שאני רוצה להמשיך בחולצה שלי, מספר 13", אמר כספי שהוסיף לגבי סיכוייו: "עצם זה שהם שאלו איזה מספר אני רוצה, זה אומר שהם כנראה רוצים שאני אהיה שם בעונה הבאה".

לגבי סקרמנטו אמר כספי: "אני יודע שהם קבוצה מאוד צעירה. היו להם שמונה שחקנים חתומים, בנו אודריך חתום שם. אני יודע שהם רוצים לבנות את הסגל שלהם לשנים הבאות. היה להם את את המאזן הכי רע בליגה העונה. יש שם קהילה יהודית טובה, זה רק שעה וחצי מסן פרנסיסקו, ככה שנפלתי למקום טוב ואני מאושר".

קופל: "הישג אדיר לספורט הישראלי"

יו"ר מנהלת ליגת העל אבנר קופל התייחס לבחירה: "זהו הישג אדיר לספורט הישראלי בכלל ולכדורסל הישראלי בפרט. עובדה אשר מראה לנוער ולשחקני העתיד של הכדורסל הישראלי שהשמיים הם הגבול, כמי שמכיר את אישית את עמרי, הריני משוכנע כי אישיותו ואופיו יהפכו אותו לאחד השחקנים הטובים בליגה הטובה בעולם, אך שמחתי מהולה בעצב מסוים כי במידה והשחקן אכו יעבור מיידית ל-NBA הרי שהליגה איבדה צבע, עניין ושחקן גדול אשר הוסיף ותרם לליגה, עם זאת אנחנו מחזיקים לו אצבעות, מאחלים לו הצלחה ונקווה שנזכה לראות אותו הרבה שנים ב-NBA".

יו'ר איגוד הכדורסל שי שני בירך את כספי ואמר: "עמרי הוכיח שעם כשרון, עבודה קשה ונחישות, אפשר להגיע לשיא של הספורט העולמי. אני מאחל לו הצלחה יתרה באופן אישי ומקווה שהוא יהווה את הסמן והמוביל לאלפי הילדים העוסקים בענף הכדורסל שההגעה לליגת ה- NBA, תהווה עבורם מודל לחיקוי".

מאמן נבחרת ישאל צביקה שרף אמר: "אני מברך על ההישג האדיר. סוף-סוף יש לכדורסל הישראלי ולנבחרת ישראל שחקן בליגה הטובה עולם. אני מאחל לכספי הצלחה מכל הלב. אני מקווה שהוא יפרוץ דרך לשחקנים ישראליים נוספים ב- NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully