וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במי ירה ג'יי.אר?

שתי שלשות של ג'יי.אר סמית' בסיום, גנזו את תקוות הלייקרס ודנבר השוותה ל-2:2 עם 101:120. הלילה: אורלנדו - קליבלנד (03:30, ער' 5)

אחרי שלושה משחקים צמודים, דרמטיים ואיכותיים, נפגשו הלילה (בין שני לשלישי) דנבר נאגטס ולוס אנג'לס לייקרס למשחק מספר 4 בגמר המערב, והיה ברור שמי שתצליח לשמור על רמת האינטנסיביות, היא זו שתנצח בו. לפני העימות דיברו שני הצדדים על העייפות שמשפיעה על הרמה בפלייאוף, ועל כך שעתה עליהם למצוא כוחות מחודשים, ומכל הדיבורים האלה דנבר יצאה כזו שכוחותיה עדיין במותניה. הנאגטס ניצחו את הלייקרס 101:120 במשחק בו שלטו לאורכו, והשוו את סדרת גמר המערב ל-2:2.

הלייקרס הצליחו לצמק למינוס 10 לקראת סוף הרבע הרביעי, והיה נדמה ששוב הידיים תרעדנה לדנבר, אבל הפעם חטיפה גדולה של צ'ונסי בילאפס ושתי שלשות של ג'יי.אר סמית' גדעו את ניסיון הלייקרס לגנוב ניצחון. "ננה היה מעורב מאוד בריבאונד, וכולנו רדפנו אחרי הכדורים", הסביר סמית' את המפתח לניצחון של הנאגטס, שהוליכו 40:58 בריבאונד.

"כולם שיחקו טוב וניצחנו, עברנו הרבה השנה ואחרי המשחק הקודם זה זה מוכיח שיש לנו לב. מה יהיה בלוס אנגל'ס? אי אפשר לדעת, נהיה חייבים לבוא ולקחת את זה". בלילה שבין רביעי לחמישי הסדרה תחזור ללוס אנג'לס, והקבוצות ישלפו ציפורניים במשחק מספר 5 (04:00, ESPN), שהמנצחת בו תעשה צעד גדול לקראת עלייה לגמר ה-NBA.

מהלך המשחק

במשחק הקודם בין השתיים הלייקרס ניצלו את חולשתם של צ'ונסי בילאפס וכרמלו אנטוני, אבל הידיעה שיתרון הביתיות חזר אליהם, יחד עם הנחישות של הנאגט הלילה, הפכה את משחק 4 לחד צדדי, וזאת למרות ערב נוראי של מלו. דנבר פתחו הגדילו בהתמדה את יתרונם במשחק, ניצחו את שלושת הרבעים הראשונים בהפרש קטן, וביססו לקראת הרבע הרביעי את יתרונם, כשהם נעזרים בערב רע של הלייקרס מהקו (68.6%).

8:28 דקות לסיום דנבר עלתה ליתרון 16, הגדול ביותר שלה במשחק. 7:21 דקות לסיום פיל ג'קסון הושיב את בריאנט על הספסל, ולנראה היה שהוא מרים ידיים לגבי המשחק הזה. אבל בריאנט חזר בהמשך, קלע כמה ג'אמפים, הוסיף נקודות מהעונשין, ג'יי.אר סמית', קניון מרטין ביצעו כמה עבירות טכניות מיותרות לחלוטין (באותה מידה גם השריקות היו מיותרות) וההפרש צומק למינוס 10. אבל השליטה המוחלטת של דנבר בריבאונד, והריכוז ברגעי הסיום לא הותירו לאורחים סיכוי לחולל מהפך דרמטי. 2:48 לסיום צ'ונסי בילאפס חטף כדור מלאמר אודום, קלע והעלה את דנבר ליתרון 13, שנון בראון צימק בסל, אבל אז ג'יי.אר סמית' ירה שתי שלשות אדירות, כאלה שנוגעות רק ברשת, הרים את הפפסי סנטר באוויר עם יתרון 16, ושלח את הלייקרס להתכונן למשחק הבא.

לאורך הפלייאוף קיבל כרמלו אנטוני הרבה מחמאות, ובצדק, אבל הוא לא הופיע לשני המשחקים האחרונים בסדרה, ונראה שהעייפות משפיעה עליו. אנטוני קלע 15 ב-3 מ-16 מהשדה ומסר 5 אסיסטים, ולולא 9 מ-11 מהקו, הוא היה גורם נזק רציני לנאגטס. למזלם ג'ורג' קארל ושחקניו, צ'ונסי בילאפס התעורר במשחק הזה, קלע 24 (7 מ-16 מהשדה, 1 מ-6 לשלוש) והוכיח קור רוח מהקו (9 מ-9). ג'יי.אר סמית הצטיין מהספסל עם 24 נקודות ב-9 מ-17, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות. ננה קלע 14, מסר 6 והוריד 13 ריבאונדים, קניון מרטין קלע 13 והוריד 15 ריבאונדים ולינאס קלייזה הוסיף 10.

קובי בריאנט הוליך את הלייקרס עם 34 נקודות, אבל באחוזי קליעה שאינם עומדים ברמה המבוקשת (10 מ-26 מהשדה, 2 מ-10 לשלוש). בריאנט גם הוריד 7 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים. פאו גאסול קלע 21 (8 מ-11 מהשדה) והוריד 10 ריבאונדים. אנדרו ביינום הוסיף 14 ו-5 ריבאונדים, סשה וויאצ'יץ' היה היחיד שתרם משהו מהספסל עם 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully